Не знам за какво е признак, но като не карам колата часовника изостава. Проблем с АБ няма - пали без проблемно. Часовника е стрелкови, предполагам кварцов, таблото е без борд, просто на първата А6. Някакви идеи?
Има малка разлика. Този отвор за който говориш се запушва от грязта и започва да се пълни отсека с изпарителя и съответно да прелива вътре. Този на снимката е запушен с гумена тапа, покрай която подлизва направо в краката на водача и трябва да се уплътни гумената тапа.
Наскоро си реших проблема с досаден малък теч, но редовен в краката на водача, благодарение на тази руска тема:
https://www.drive2.ru/l/541314589317399388/
Дано съм полезен на някой. Изобщо не можех да предположа че там са сложили пробка, признавам си.
Мигача се вади навън, като го извадиш ще се ориентираш как се сменя крушката. Имай предвид че много лесно можеш да го счупиш, поради остарялата пластмаса. Трябва да пазиш и калника, дано да е здрав и опасността да е само да го одраскаш. Мигача е на пластмасови щипки щракнали зад ламарината на калника.
Явно е нещо с което не съм се сблъсквал. Аз мислех за разхерметизирана система на централното но проблемът май е електрически, дано се включи някой колега компетентен по темата.
Тази черната рамка на вратата се сваля елементарно и ще ти открие възможност да работиш вътре. Държи се на четири болта, но е важно да се има предвид че трябва да се внимава да се монтира в същото положение в което е свалена, защото горното е рамката за стъклото и се пасва с купето. Има едни пластмасови вложки при монтирането и е хубаво да се види къде са били и да не се загубят.