Jump to content

Ив.Николов

Members
  • Мнения

    44
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4

Последни посетители

1344 профилни разглеждания

Ив.Николов's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. При същите проблеми се оказа датчика на коляновия вал.
  2. При асиметричните гуми има надписи outside и inside,които показват страната на монтаж.
  3. http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-втулка-скоростен-лост-audi-80-90-100-200-a4-a6-a8-cabriolet-coupe-quattro-volkswagen-passat-kb-1575
  4. Смени клапана,защото ще замине помпата,Създава се вакум в резервоара и се товари помпата.https://www.olx.bg/ad/klapan-benzinovi-pari-bosch-CID360-ID79JqZ.htm
  5. Имах подобен проблем,но с ADR двигател-угасна в движение.Нямаше гориво до рейката.Извадих помпата и подадох директно ток-върти.Обратно в резервоара и разбрах,че не отива напрежение до нея при въртене на стартер.Пуснах директен кабел и вече имаше гориво на рейката,но не палеше.Оказа се датчика на коляновия вал.Предполагам че има нещо общо като информация между датчика и помпата през компютъра на колата.
  6. Ив.Николов

    Схема на ADR

    https://audi.afora.ru/RDW/
  7. Пробвай само на контакт дали го има.Ако го има е от клапите на климатроника.
  8. Предполагам,че става въпрос за вихровите клапи в смукателния колектор.
  9. Гумата служи за закрепване към кутията на филтъра и се вади от клапана.
  10. Купувам пръскалка и капачка за задната чистачка за AUDI A4B5 Avant-1996 година.Контакти на ЛС.
  11. А нещо за картерната вентилация
  12. При мен случаят беше следния-премахнат имобилайзер от години никакви проблеми до момента за палене със слаб акумулатор.Пали веднаж и при повторно запалване пали за секунди и гасне.След сваляне клемата на акумулатора за 4-5 секунди ситуацията се повтаря.Акумулатора държеше около 12.2-3 V,но при палене пада под 8V и набиваше грешка за имобилайзера. Свалиха компютъра на колата и премахнаха имобилайзера и софтуерно,смених акумулатора и нещата си дойдоха на място.
  13. По спомен-отдолу под купето ,след сваляне на защитния щит около скоростната кутия се вижда дренажния маркуч -с мека медна тел надолу-нагоре бавно и внимателно защото легенчето за кондеза е в един корпус с тялото на парното и климатика
  14. Ив.Николов

    Резервоар

    Върху кутията на въздушния филтър има клапан за бензиновите изпарения,провери при работещ двигател дали от клапана се чува цъкане.
×
×
  • Create New...