Jump to content

kosio85

Members
  • Мнения

    1567
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B8 3.0TDI

Последни посетители

2601 профилни разглеждания

kosio85's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. [URL=https://matchnow.life]Live Women[/URL]
  2. Да, това специално много ме дразнеше, щото като съм го усилил повече за Андроида и дръпна кабела, радиото или флашката гърмеше здраво 😄 А кое не ти е активно за звука? При мен си е активно entertainment volume-то, а като говори уейза излиза voice guidence и го регулираш него.
  3. Трябва да отидеш в Порше да ти го активират. То ти пише, вижда се и на скрийншота Ако ти е европейка, ще ти го активират. Мойта понеже е Канадка, ми казаха, че не става..... Днеска разгадах проблема с Android auto и по тихия звук. Установих, че и през блутуут плейъра е по-тихо. Ръчках телефона, настройки, неща никакъв успех. На края пуснах трак през блутуута и като цъкнах плюсчето имаше една опция input volume, която изобщо не бях загледал. Там беше намалено на средата. Като го дадох на макс, нещата си дойдоха на мястото 😂
  4. Това е ясно. При мен като пусне уейза, без да нявигира, изчезва от виртуала и показва компаса. Само с версията на уейз от ноември е така, сега съм сложил предишната и няма проблем, но не съм ъпдейтвал до най новата да го тествам с нея. През блутуута си е като от флашката. Единствено през Андроид ауто-то е по тихичко. Не, че като го усиля не пръска бенг и олуфсена, но е кофти като дръпна кабела и включи примерно радио и направо гърми щото съм го усилил заради андроида. За андроид аутото няма различни настройки, не го гледа като различен източник. Блутуут-а, флашката и андроида са с едни настройки при мен. Радиото е с отделни от тях.
  5. При мен с андлоид ауто, при пускане на уейза изчезва фабричната навигация от виртуал кокпита. С даунгрейд до версия от септември няма проблем. При вас има ли го тоя филм? 2017-та е мойта. Гледам, че е излязъл декемврийски ъпдейт на уейз-а ама още не съм го пробвал. Другото, което забелязвам е, че през андроид ауто-то звука е доста по слаб от радиото или флашка, особено спотифай е драстично по тихо. Самсунг мюзик-а а е една идея по'добре, но пак не е като от флашка или радио.
  6. Мисля, че 2017-18 преди фейса 2.0tdi 190, 2.0tfsi 252 и 3.0tdi 272 са с торсен. Може и да бъркам.
  7. 2.0 tfsi канадска stronic 2017-та също не съм с ultra, а си е торсен. Може би от фейслифта има промяна.
  8. Аз да споделя вречатления след ресета. Ами не изчезва това от 2ра на 1ва и много ме дразни. Не е постоянно, понякога не го прави изобщо, друг път при всяко спиране. Чат пат има по грубо поемане пак на 2ра, примерно като е почти спряла и искаш да тръгнеш по рязко. Това го имах и при zf-а, но там беше по често изразено. Тук е доста рядко. Другото е, че има лека вибрация при тръгване с газ. Ако пусна само спирачката да тръгне и натесна газта я няма, но ако директно натисна газта я има при всяко тръгване. При тръгване на наклон се усеща най-много. Всички Б9, които тествах преди мойта, същото го правеха, нз нормално ли е. Притеснява ме, че онзи ден го закачих да видя как са нещата и съединител 1 още не е адаптиран, а съм минал почти 2000 км. Adaptation of the engagement point clutch 1 стои на positive step. На втория е вече broken in статуса, което значи, че е адаптиран, но първия не знам защо не е. Чудя се да направя ли процедурата по ресет на ново и този път да следвам инструкциите за 2 часа adaptation drive или да го чакам още да се нагласи. Струват ми се доста 2000км да не се е напаснал. Как мислите, да го чакам ли или още или е забил нещо и няма да го бъде?
  9. kosio85

    Озвучение

    Аз съм с bang&olufsen и пак отзад звучи гадно. Изкарва само някои звуци от най задните колони. Нали уж е некъв съраунд. Явно като цяло е ориентирано към возещите се отпред. Ако изместя фокуса на rear почват да се чуват доста по-добре задните, но пък баса става по гаден и слаб. Бенга не е кой знае какво, да знаете 😀
  10. kosio85

    OBDeleven

    Сигурен съм, че щеше да си работи още време. Даже съжалявам, че го върнах. Свалиха ми 40лв от цената на новия само 😄
  11. kosio85

    OBDeleven

    Смених го и пак не се включваше. Някой го беше пипал да не се пуска и май само се набутах за акумулатор, ама карай....В Порше им е най лесно да кажат смяна.....Нищо де, 6 годишен, така или иначе нямаше да кара още много 😃
  12. kosio85

    OBDeleven

    Аз пък снощи си играх да си включа старт стопа, защото не работеше и не се пускаше изобщо. Нз какъв ви е толкова зора чак с донгъли и т.н да я спирате. При мен даже ако не натисна по силно педала на спирачката, пак не се активира. Ако толко пък дразни, копчето е на една ръка разстояние 😃
  13. Направих си петте стъпки на адаптацията с новия кабеляк и нещата си дойдоха на мястото 😃 Всички процеси се изпълниха до край и сега сменя мазно и гладко, както си му е реда. Все още двата съединителя не са в положение broken in, но не ми се караше два часа да се нагласят. Така или иначе с каране пише, че ще се нагласят. Дано остане така както е днеска. Ще гледам тия дни как ще се държи, но изчезнаха всички грубости и дай боже остане така, или да стане още по'добре 😁
  14. Е какво да не правя както трябва. Даваш контакт, държиш педала 30 сек, махаш контакта, държиш още малко и пускаш 😀 На Б8-цата ти казвам, че го правих бая пъти и на края наистина имаше ефект. Може би си има някакви изисквания, за да стане, де да го знам 😀
  15. Пробвах го това тамън три пъти.Никакъв ефект нямаше при мене. На ZF също съм го правил и там сто пъти, на края имаше ефект, но нз след кой път. След смяната на маслото кутията стана перфектна. Сменяше супер мазно, изчезна тва грубото връщане 2-1. Абе чудна стана. След това направихме ъпдейта и се върна пак в старото състояние. Сега пак е груба с лека газ. С повече газ няма ядове. Масово авление е като чета чуждите форуми, но наистина след смяната беше много добре. Явно иска нови адаптации след ъпдейта.
×
×
  • Create New...