Jump to content

SvenXB

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно SvenXB

  • Рожден ден 10 Март

Друго

  • Kaра
    AUDI A4 ADR

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

875 профилни разглеждания

SvenXB's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги! Някой който е купувал или разбира може ли да ми препоръча климатици за 3 стаи- едната изток-север 21кв., втората изток и 3 вътрешни - 13кв. И третата изток-юг -16кв. Апартамента няма изолация засега и е на последен етаж. Може ли някакви насоки към марки, мощност и друго което трябва да знам, че съм много бос по тая тема. Климатиците ще се използват за отопление и охлаждане. Благодаря на отзовалите се!
  2. Здравейте колеги! Искам да попитам някой дали знае диференциал, скорости и съединител на а4 б5 1.8 125к.с. седан на предно 96г. съвпадат с такива на други двигатели? Имам шум от скорости и/или диференциал (някой лагер) и отделно съединителя е тръгнал та се чудя дали да не взема 2ра ръка прегледани, че само лагери и съединител са към 500 нови, а втора ръка двойно по-малко, но надали ще намеря читави от същият модел. Благодаря предварително на отзовалите се!
  3. След толкова време мъки, проблемът засега е напълно решен. Смених и дюзите с втора употреба дюзи и започна да пали и върви като по учебник. Надявам се да съм полезен на някой със същите проблеми.
  4. Малко ъпдейт. Смених бензиновата помпа отново, защото новата изгоря бързо, бързо. Колата започна да пали от раз, но на бензин отново не върви както преди- до 4хил. Оборота и повече не иска. Като прехвърля на газ проблемите изчезват и набира чувствително по-добре отколкото на бензин. Сипах една добавка за отпушване на дюзи и започнах да я мъча на бензин и имам чувството, че тръгна по-добре, но пак не е това което се очаква да бъде. Иначе я гледахме на ВАГ-КОМ и се оказва, че след като прехвърля на газ излиза грешка на ламбда сонда и 29 бушон спира да работи(за дебитомер и ламбда сонда). След това трябва чистене на грешката, но ако прейвърля на газ пак я изкарва... Бензин си идва до рейката, ламбдата работи, дебитомер също. Вакууми, маркучи всичко огледах- наред са. Какво остава, дали дюзите не са запекли, но не съм наясно, ако са те защо на газ върви... Дано да има някой с моя проблем да ме насочи нанякъде, че вече идеи нямам...
  5. Мерси колега, ще го имам предвид. Нали е възможно, ако в него е проблема да не открива грешка диагностиката?
  6. Тя изобщо не свети... По-нагоре споменах, че я карах да ми го оправят имобилайзера, защото мигаше непрекъснато и пак палеше трудно. След това изобщо спря да свети, но палешр нормално около 1-2 месеца и пак се почна с дългото въртене. Разликата е, че преди въртеше и се опитваше да запали, оборотите мърдаха, а сега изобщо няма признак, че ще запали.
  7. Колеги пак проблеми с тази моята кола... Смених бензиновата помпа и регулатора, че си бяха отишли. Почистих дросела и свещите смених. Колата тръгна- пали от раз и вървеше на бензин и на газ без забележка. Обаче точно след 20км паркирам пред нас и колата изгасна сама, веднага пробвам да запаля и не иска - върти на стартер и не иска да захапе. Помислих, че бензина е свършил (въпреки, че стрелката беше малко над 1/2) и сипах 10л. Пак не искаше да запали. Помпата се чува как върти бензина, като махна маркуча на регулатора в сух, пробвах кабелите и бобината - и те наред, хвърлят искри. Чудя се дали вече имобилайзера не си е отишъл, защото пак я пуснах на диагностика и само на него имам 4 грешки от миналия пост, които след чистене се появяват отново. Пробвах да го адаптирам по примера на колега от друга тема, но промяна никаква. Адаптирах и дросела, но пак нямаше отношение по проблема. Някой с идеи какво може да се е случило пък сега?
  8. Колеги малко със закъснение, но чак сега намерих време да се занимавам с колата. Карах си я така откакто имам проблема и имах ядове само при сутрешно палене (въртя по 10 пъти докато запали...) след като запаля веднага минавам на газ, защото на бензин не може да се кара. Взех си днес един кабел за диагностика, защото ми омръзна да давам по 20лв. всеки път, когато имам проблем и ми се показаха следните грешки: Address 01: Engine Labels: 058-907-557-ADR.LBL Controller: 8D0 907 557 C Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D08 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 VCID: 301393C3E33B 2 Faults Found: 16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low P0131 - 35-00 - - 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - Readiness: N/A Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail! Controller: 8D0 820 043 H Component: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D65 Coding: 00040 Shop #: WSC 06335 VCID: 253D7297ACF9 1 Fault Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Address 25: Immobilizer Labels: 4A0-953-234.LBL Controller: 4A0 953 234 v Component: IMMO AUZ9Z09S4455:7 D20 Coding: 00000 Shop #: WSC 65467 VCID: 55DD0257BC19 5 Faults Found: 01176 - Key 07-00 - Signal too Low 00750 - Warning Lamp 28-10 - Short to Plus - Intermittent 00750 - Warning Lamp 31-00 - Open or Short to Ground 01177 - Engine Control Unit 65-10 - Unauthorized - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - След като ги изчистих, запалих колата, поработи 2-3 мин и пак сложих да видя какви грешки ще излязат. Address 25: Immobilizer Labels: 4A0-953-234.LBL Controller: 4A0 953 234 v Component: IMMO AUZ9Z09S4455:7 D20 Coding: 00000 Shop #: WSC 65467 VCID: 55DD0257BC19 4 Faults Found: 01176 - Key 07-00 - Signal too Low 00750 - Warning Lamp 31-00 - Open or Short to Ground 01177 - Engine Control Unit 65-10 - Unauthorized - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - Излязоха само тези, но 00750 не иска да се изчисти. От това, което виждам разбирам, че Имобилайзера дава някакви грешки и се сещам, че преди около половин година ми светеше постоянно лампичката на таблото(жълтата с ключа) и я закарах да видят какво се случва. Казаха ми, че са махнали имобилайзера, но може да са махнали само диодчето от таблото, за да не свети... Имаше и грешка за ламбда сонда, че сигнала е много слаб, но после не се появи. Възможно ли е от имобилайзера да ги прави тези номера или да търся другаде проблема?
  9. Здравейте! Както споменах в заглавието става въпрос за А4 Б5 1.8 ADR 96г. Проблема е следния - имам колата от година и откакто я взех не палеше от раз. Смених акумулатора с нов и се оправи за около 1-2 седмици, след което пак палеше от 2-3 път независимо от това дали е -10 или +20 градуса, но запалеше ли нямаше проблеми нито на газ, нито на бензин. От 1 седмица обаче се появиха и разни други екстри като например, че след като успея да запаля и подам газ, за да потегля оборотите падат на 200-300 и гасне. След като успея да запаля втори път и потегля отново няма проблем, докато не достигна към 2000 оборота и забива между 2000-3000 оборота без да иска да дига повече оборотите, независимо на коя скорост. Като прехвърля на газ(което е доста трудно, защото газовата е с ключ и прехвърля на газ след като дигне повече от 2000 оборота) колата се оправя, набира нормално и просто няма никакви проблеми - нито играене на обороти, нито забиване, нито нищо. В колата винаги имам по 25л. бензин и като излизам на магистрала(всеки месец) я карам по 50-60 км. на бензин и винаги си вървеше супер. Сега се опитах по околовръстното да видя дали няма да се отпуши, но просто не иска да върви на бензин изобщо. Ориентираха ме към смяна температурния датчик, почистване на дросел и дебитомер. Според вас има ли нещо общо с изброените неща(и какъв темп.датчик ще ми препоръчате тези, които са сменяли) или да търся проблема в горивната система? Извинявам се за дългото описание, но исках да е максимално подробно. Благодаря предварително на отзовалите се !
  10. SvenXB

    audi A4 1.8 няколко въпроса

    И при мен е така, вече ми е ясно защо..
×
×
  • Create New...