Здравейте, с RNS-E съм, нямам тунер и разбирам че трябва да си купя RGB converter.При китайците има доста кабеляци и модули, това ли е въпросния конвертер който ми трябва - https://www.aliexpress.com/item/2016-RGB-to-CVBS-AV-Signal-emulator-Converter-Adapter-Box-For-VW-Passat-Magotan-CC-Tiguan/32621629113.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.75292e0ep6qIqj
Карам същия мотор, Кастрола ми го гореше адски много.Сложих тотал и определено разхода на масло спадна, пак ми гори масло но по-малко.Моята е на доста повече км де, но с кастрола беше кошмарно.
Колега и аз имах този проблем преди 2-3 дена с лед крушки, лявата от време на време свети че е изгоряла, но само тя.Сложих обикновена и заспа Е карам си с обикновенните, защото след това пробвах с други ледове уж с canbus и същата работа, даже там и на двата фара светна.Не знам защо тези б6/б7 имат такива главоболия с крушките ....
Сипах Castrol edge 5w30 ll, за 4000км долях 800гр, смених с тотал 5в30 mc3 и за 11 000км долях около 600-700гр, като кастрола покрива спецификацията на моята кола (A4 b7 2.0 tdi 170hp), а тотала не На старото ауди б6 131к.с. беше същата работа с маслата.
Ремък Contitech или Optibelt, ролки Ina, Skf, Snr, водна помпа - Hepu, Fai, Dolz, Ruville.Обтегача се сменя ако свири или е разбит, ако не е според мен няма смисъл.
Колега, с какво масло си?Аз мисля по-нагоре бях писал че имах такъв проблем с маслото на Кастрол, голямо доливане и светване на лампата, бях се хванал за главата, докато не смених маслото и забравих къде се намира лампата и тубата с маслото.
Да колата събира около 3.7-8 л масло, а 500 грама на 3500км е много, нормален разход е на 15к км да доливаш не повече от литър.Аз с предното масло на 2000км доливах 300-400гр и го смених на 6000км маслото и сега с Тотал нямам такива проблеми, а съм вече на 8-9000км.