Jump to content

Николай_

Members
  • Мнения

    50
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно Николай_

  • Рожден ден 6.09.1983

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8P SportB

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

867 профилни разглеждания

Николай_'s Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. да кажем, че така е било, взел съм я с проблем в кутията, но защо след смяна на съединителя , всичко утихна, нямаше звуци дрънкане и т.н. и след 2 седмици всичко се появи отново, та и скорости счупих? Аз си го обяснявам така ... виещи скорости, са си виещи такива, би било логично с такъв проблем изобщо да няма подобрение след смяната? И като се замисля, никога не ми е приплъзвал съединителя, просто един ден спря да отделя и го смених, знам че съм се забавил със смяната, но колата е работна, кара се постоянно, а и съм в чужбина, ремонтите тук не стават от днес за утре, дори и за другата седмица. Имах дрънкане от маховика, беше доволно разбит, въпреки, че до последно нямах никакви вибрации, само при потегляне. Съгласявам се с това, че най- вероятно се е счупило нещо вътре в кутия и има парче или парчета... обаче искам да отбележа, че това което се счупи не беше вътре в кутията, звука беше ясен и отдолу под колата, все едно минах през висок бордюр, чу се зверски, помислих, че са ми изпаднали скоростите! Като цяло звуците изобщо не идват от вътрешноста на кутията, някъде около нея по-скоро.
  2. Пробега е този, колата има сервизна история! не съм я купувал от България и не я карам там. Би ли обяснил как така, и идва времето на една кутия и просто се чупи и те оставя на пътя, и кога е точно това време според теб? И как реши, че точно на моята и е дошло времето? Интересно, как на теб, ти е интересно какви са ми били "по големите очаквания" а не са ти интересни куп други неща които съм написал. Опитах се да опиша всичко подробно, с цел повече информация, да се хване някой за нещо... и ти се явяваш братле, и абе какви ти бяха по големите очаквания, и то иронично... не, че нещо ама много тъпо! Относно трудно влизащата предавка си мислех, че при сваляне- качване на кутията не е монтиран добре скоростния лост, и се надявах да се намести за ден-два, всъщност предавката си влизаше, но просто имаше едно леко запъване преди да влезне, като, че опира лоста някъде..
  3. Здравейте, на всички колеги! Моля за предположения от ваша страна относно счупени скорости след смяна на пълен комплект съединител(демфер)? Автомобила е А3 8П 1.9 Тди 105 2005г. на около 250 000км. Карам го от около година като го купих с тръгнал съединител, нетресящ, само с дрънкане и някви звуци от време на време. Изкара така 30 000км след което го смених с нов, комплект на Люк. Първите 20 дни нямах проблеми , като само 3-та предавка влизаше малко трудно, но го оправдах с новия съединител, казах си ще улегне. което така и не стана! След това се появи странен шум от лявата страна или по скоро от там ми се чуваше, наподобяваше дрънкане от нещо или, че по скоро някаква пластмаса опира някъде, след няколко дни се прояви като бучене само във високите предавки без 1и 2. Съответно върнах се в сервиза където ми сменяха демфера да помоля да погледнат от какво са тези звуци, но бях препратен на сервиз за скорости, където се качи един "специалист" може би, и ми заяви, че трябва да сменя скоростна кутия, по необясними и за него ,както и за мен причини , тя беше брак! Продължих аз да карам така още седмица, с виещи скости, като виенето се увеличаваше и скоростите започнаха да влизат трудно( нямам течове от кутията) появи се треперене на скоростния лост при подаване на газ и връщане на такава. А днес виенето беше придружено с леки удари отдолу, и подритвания. На път за вкъщи се чу един силен удар отдолу, и тракане, спях да погледна, но няма нищо нагледно. Колата в момента не се движи, при опит да я подкарам има тракане, удари и подритвания, осезаемо се усеща на скоростния лост. Блокира на задна скорост, направи ми впечатление, че след силните удари, тракането остана дори когато не е на скорост. В общи линии е това, колата ще отиде в сервиз тези дни и ще кажа какво е станало. Но пък от друга страна ми е много интересно как кола със заминал съединител може да изкара 30 000км. , и след това с нов да се предаде на 2000-я км. и да счупи скорости? В интерес на истината очаквах повече конкретно от този автомобил. Потърсих материал по темата, но не открих нищо конкретно. Ще се радвам някой да изкаже мнение!
  4. Гръмнало турбо !
  5. Здравейте, Колеги ! Буквално преди няколко часа се сдобих с този автомобил: Audi А3 8P Sportback 1.9TDI 105Hp 2006г. Колата е Английка, като имам намерение да я карам в Кралството, защото тук живея. Накратко за автомобила с какви проблеми го купих и какви установих в последствие( тъй де в рамките на 2ч и 120км. ) Отидох да го купя с опоменат проблем, светеща лампа и нямащо мощност, но с перфектна работа на мотора. Изчетох много материал по темата преди това, като се надявах и все още се нядявам да не е нещо сериозно , но като отидох на място се оказа, че положението не е както го очаквах. действително мотора работи перфектно , с един малък и дразнещ шум идващ някъде отдолу , който впоследствие установих, че изчезва като натисна съединителя, придружено с леко придърпване, може дори да го нарека подскачане при тръгване... вече се сещате какво е, но аз го научих вече късно от майстора , по негови думи комплект съединител ще реши проблема с/у 500£ нали .. но пък съм могъл да я покарам още така, което ме успокоява ама донякъде ! Този за сега е вторичен проблем, съществения е друг : както вече казах двигателя работи перфектно, поне аз така го чувам, да мърка като коте, но пък не върви изобщо, няма го никакъв още от старта и така до максимум 80км и с не повече от 2500-3000 оборота, на място се форсира горе-долу добре. като види баир и умира.При настъпване в ниските предавки пуши черно иначе не. но пък го прибрах 120 км. и по стръмен участък беше удоволствие да го карам Знам, че проблемите може да са много и всякакви, прочетох доста теми, въпреки, че не открих идентичен проблем ... при всички колите вървят поне и по някое време умират и след рестарт на двигателя всичко е ок, а мойта не иска да отцепи ...и искам да знам от къде да започна , колата е при майстор, но не ми се сменяват 100 неща за да стигна до правилното , щото това дърво съм го ял вече, и ще съм много благодарен ако събера компетентни мнения , преди някой си да ми казва трябва да смениш ей това тук , и ей това .. абе я това, че е тръгнало да не те остави някъде ! Благодаря предварително!
  6. много правилно, колега .. дори в момента я прехвърлям !
  7. Здравейте, продавам си колата Ауди А6 Ц5 2.5 ТДИ Куатро 180к.с. По талон е 98г. производство, но е с подменен двигател АКЕ от 2003г. като също са сменени и скоростите от същата такава. Двигателя е обслужен преди 30000км. , а скоростите преди 5000км. Валовете са в прилично състояние без излишни шумове и потропвания от изпаднали кобилици и т.н. Колата е с оригинално спортно окачване, 17 цола лети джанти С- лайн, като едната липсва. Ксенон на късите фарове, кожен салон и С-лайн волан, както и всички екстри за модела. Автомобила е в движение и може да се види по всяко едно време. Заради сменения двигател най- вероятно няма да може да се пререгистрира, но ако на някой му се занимава, и иска да си я кара, ще искам задължително прехвърляне, всички данъци са платени до момента! Продава се цяла, не на части! Твърда цена 1999лв. За повече информация на тел:0895755066
  8. търся за закупя, 1бр. джанта като тази на снимката, 17цола 5х112
  9. звънях ви, но телефона ви е изключен моя е 0895755066
  10. Копчетата са в перфектно състояние, възтановени.панел с бутони -40лв.ключ за фарове -40лв.1бр. копче -10лв./ 3бр. наличнидвоен бутон -20лв. продаденESP -40лв.
×
×
  • Create New...