-
Мнения
149 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Daniel Danov's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Ако ЕГР е премахнат изцяло, то на негово място ще има две планки, откъм всмукателния колектор и откъм генерацията. Ако тази на всмукателния ти е достатъчно дебела, можеш да я пробиеш и там да навиеш щуцер за буустметъра. Друг вариант е да пробиеш някъде пластмасовата тръба (турбопът), идваща откъм интеркулера. Не знам MAP сензорът ти дали е в компютъра или на самия турбопът. Ако е в компютъра, то преспокойно можеш да сложиш тройник на тръбичката към него и от там да вземеш за буустметър.
-
Погледни и меката връзка към ауспуха.
-
В града да, светофари, не могат да се поддържат постоянни обороти, факт е, че бавно загрява, но явно съм му свикнал. При работа на място и външна температура около -2, -3 градуса, въздухът от духалките започва да се променя след около 7-8 минути, тъкмо докато изрина снега . На дълъг път, при поддържане на обороти си загрява за прилично време, поне според мен. Време, което разбира се не може да се сравнява с това на бензиновите автомобили, а може би и на по-новите дизели, с които не съм запознат.
-
Принципно моят AFN има 3 свещи за отопление на антифриза, разположени на фланец на главата откъм радиаторчето за парното. Можеш да ги прегледаш работят ли, но ще трябва да източиш антифриз и малко не е работа за в студа. Напролет се поинтересувай дали ти е изправна тази системка и предполагам ще усетиш разлика. Отделно на ръка пробвай без да пускаш никакво парно за колко време ще загрее, т.к. малко или много доста топлоотдаване се получава когато пуснеш да ти духа топло на висока степен.
-
Не самият ССV клапан, колега . Него го подмених преди известно време, заедно с гумената втупка отдолу. Аз говоря за масления сепаратор преди клапана. http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/au.mycat?SelPg&t=D0kTK9RJEyuUSRMrTRN7Ej4ISg1cEDVyqQgTKzoWkxsPCRHU7m0zKU9tMjwPaROiHn1erhcPU/jdQEDhO2gubUnQE22c7FhKBw97_1ScSsKl0FX9FmwD5UcDXSwORxBrnoTr5YrlmLUm1A8i0icBPfsKd2pHsgDhoQo1x5XWMUX1pANKscT/tTSgb4HDVXh/JjFt9IYt4ynPioSwsF5hbjcZgw1W71I= Означението му e 1с на схемата и както се вижда има решения и със, и без него.
-
Специално на AFN съм виждал изпълнения и със, и без маслен сепаратор, като мисля, че префейсовите са без, в последствие го слагат. Живо ме интересува въпросът дали въпросният сепаратор влияе особено на количеството масло, постъпващо в турбопътищата през картерната вентилация. От известно време аз съм без сепаратор, поради факта, че сложих като резервна част цяла тръба от блока до клапанчето (028 103 491 J). Късата тръба, за да се сложи сепаратор, за момента просто не намерих. От тогава все ми се струва, че малко ми се вдигна общия разход на масло до към чат-пат половин, един литър за 10 000км, а преди не пипаше. Може и да е от друго, и да е просто съвпадение. Все още не съм гледал състоянието на турбото, но съдейки по вървежа на колата... окей е.
-
Сивобял пушек при палене, независимо дали е на топъл или студен двигател
Daniel Danov отговори в темата на Daniel Danov - тип B5
Благодаря за отговорите. Проблемът ме дразни главно от хуманна гледна точка, да речем деца си играят около блока, аз паля колата и тръгват разни облаци... не е готино. Относно паленето на студено - няма никакви проблеми, показваш ключа и е стартирала. За черен пушек при натискане - ами да, има го, но в сравнение с други коли, които съм виждал да оставят облаци зад себе си, моето е незначително. Има ли смисъл да търся някаква добавка към горивото за прочистване на дюзи? Карам я около 4 години колата и не съм сипвал досега никаква. -
Привет. Наистина има много теми по въпроса, но в нито една не видях точно моя симптом, а по-скоро нещо подобно, но при първо палене сутрин и то в студено време. При мен това изпушване го има абсолютно винаги при палене, независимо от годишното време, независимо дали я паля сутрин или току що съм я угасил на топъл двигател и завъртя ключа пак. Проблеми с мощността не съм усетил, няма притрисане и прекъсване при палене, разходът на масло ми е около 500мл на 10000км. Не съм правил клип, но намерих един в интернет, който е 1 към 1 с моя случай. Колата е 99 набор, AFN двигател. Идеи?
-
Здравейте. Размерът на текущите зимни гуми е 225 55 R16. Интересува ме проблем ли ще е ако се сложат 225 60 R16. Благодаря.
-
Клапан картерни газове. Не знам как е при твоя мотор, но предполагам го има като резервна част.
-
Аз с ацетон почиствах моя и на следващия ден директно метнах лепилото. Две години от тогава не е мръднало. Съвет - след намазването с лепило първо започни от прилепване към кривите части, конкретно централния плафон и после карай навън, защото ако е отвън навътре рискуваш да се опъне прекалено плата по кривото и след време да се отлепи. Не го чакай прекалено да изсъхне, защото после няма да имаш шанс за корекция т.к. лепне ли дунапрена към изсъхналото няма отлепяне.
-
Това ти е маркучът на картерната вентилация, а там си е нормално да има масло. Все пак смени пластмасовото клапанче и гумената му втулка и има вероятност количеството да намалее.
-
Проблемите след спуканият троиник - Audi A4 B5 1.8 ADR
Daniel Danov отговори в темата на asan.k - тип B5
Ако също така маркучите на охладителната система са твърди като камък... +1 за сваляне на главата. -
Светлините премигват - фарове, стопове, плафони
Daniel Danov отговори в темата на veso_profa - тип B5
Темата е стара, но ще добавя, че и при мен го има това премигване, но е само след запалване. След някакви секунди се чува "цък" и премигването изчезва. -
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=160291#entry2267563