Wolf1

Members
  • Мнения

    182
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Wolf1

  • Ранг
    User

Друго

  • Kaра
    1999 A4 1.8t Quattro

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1092 профилни разглеждания
  1. Продавам много запазен комплект 4 бр. зимни гуми със стоманени джанти. Гумите са NOKIAN WRA3 205/55/R16 91H с DOT 1514 с много грайфер (не съм мерил, но вижте снимката). Стоманените джанти са оригинални 5х100, ЕТ42, 6.5J и са на един сезон. Цена на комплекта: 400 лв. Състоянието им е перфектно: малко са карани и са пазени опаковани и на сухо. Колата също винаги е била в гараж. Сменям ги понеже реших да вдигна цолажа. Също приемам бартер за хубави 17 цолови.
  2. Хм, 25 к.с. в този случай са точно 20% разлика в мощността, и при положение, че няма разлика в разхода и си е удоволствие турбото.. бих казал, че разликата си е съществена. Мисълта ми беше да не се психясват хората, че харчи много и много рисково и разходи, понеже е с турбо.. това просто не е така. По-добре си е (говоря за стокови запазени коли). Хайде да не казваме на черното бяло
  3. @GTX3071R Това твърдение съм го чувал от техници, че има значителни разлики, и че по-добрият мотор е 1.8Т. Конкретните разлики не ги знам. Ако има някой компетентен да каже за да се знае Аз имам опит като потребител - имам впечатления вследствие няколко години каране и на двата мотора, и според мен е пълна лудост да имаш избор и да купиш 1.8 вместо 1.8Т. Говорим за запазени коли. Това за маховика: изрично казах, че не съм сигурен. Сменял съм съединител и на двете коли - на тази с турбото ми казаха, че няма нужда да се сменя маховика, а на другата изобщо не го споменаха, и не съм и питал, понеже всичко си беше наред. Цената на съединителите (Luk) беше еднаква и не беше висока. Разхода на бензин: колкото и да е странно 1.8Т има същият разход, а в някои ситуации и по-нисък - не знам защо, но съм го констатирал лично многократно. За динамиката са несравними.
  4. Три различни коли съм имал с тези два вида мотори. Започнах точно с А3 8L 1.8 125 к.с. После други две коли с 1.8Т. Смело ти казвам: не се чуди: 1.8Т е по-добрият избор. Моторът фабрично е подсилен заради турбината и е абсолютно железен. Колкото и странно да е разлика в разхода няма - или ако има някаква разлика то не е съществена. Поне при моят стил на каране разлика нямаше никаква. Много по-леко ускорява (по-лесно "носи" купето някак) и при определени обстоятелства дори може да е по-икономичен. Все пак е важно да си намериш запазен автомобил, иначе да, ако ти е износено турбото си е допълнителен разход, съединителят не помня, но май единият е с маховик, а другият не, но ако ремонтираш много често няма нужда да сменяш маховика, така, че за мен и това не е фактор. Препоръчвам ти да си намериш добре запазен 1.8Т и да го караш разумно - отплаща се.
  5. Колега, почти три години карах 1.8Т куатро фейслифт (150 к.с., края на 1999 г.). Супер здрава и приятна кола! Няма да съжаляваш с такава, стига да намериш запазена. За мотора: концептуално е по-здрав от чистият 1.8 (заводски е подсилен заради турбото). За около 45К км. нищо по мотора не съм пипнал - мъркаше като коте до последно и имаше мощност в целия диапазон на обороти. Много приятен за каране и много добре пасваше на купето. За окачването: като я купих хлопаха леко биалетки и десен накрайник. Реших се и смених цял комплект предно окачване - абсолютно всичко - комплект на Atec за около 320 лв., което с ремонта и реглажа излезе към 460 лв. От там нататък колата се усещаше като нова и нищо не мръдна. Отзад не съм имал проблеми. Там само масло се сменя. Куатрото постоянно си вършеше работата. В дълбок сняг е супер, на криви нагорнища с чакъл или трева примерно е супер, имах случки и на заледено нагорнище - винаги перфектна беше колата. Като ускоряваш рязко също си супер стабилен, за разлика от модел само с предно, където имаш много буксуване при рязко тръгване. Преди време имах А3 8L 1.8 без турбо (125 к.с.). За този мотор мога да кажа само, че дори купето на А3 доста му тежеше, а разходът изненадващо беше почти същият - само дето като вървеж няма нищо общо с турбото. Разход градско - може би към 12, а извънградско ако не я настъпваш (примерно 90-110 км/ч. София - Халхидики и обратно) разходът е една идея над 7. Изобщо - много си струва, но имай предвид, че трудно се намират такива запазени, а ако е износена ще ти е скъпо да я вкараш във форма :-(
  6. През годините съм имал А3 1.8 (125 к.с. 1997 г.), после А4 1.8Т куатро (150 к.с. 1999 г.), а сега Сеат Леон 1.8Т (180 к.с. 2003 г.). Смело мога да кажа, че 1.8Т е железен мотор и ако се кара кротко е доста икономичен като за бензинов мотор. По-здрав е от 1.8 и 1.6 (концептуално е заздравен заради турбото - така знам от професионални техници). Може да бъде дори по-икономичен от този без турбото (при определени обстоятелства) - това съм го изпитал лично и гарантирам :-) Не бих препоръчал 1.6 мотора пред 1.8 или 1.8Т. От различни хора знам, че няма особени предимства и че това купе му тежи доста, в смисъл, че не е много в хармония купето с този мотор.. но ако има хора с опит могат да споделят. Аз препоръчвам смело 1.8Т - супер надежден и относително евтин за поддръжка (ако не е издухан от предишният собственик, разбира се). За мен това е един от най-успешните и добре балансирани мотори в историята на Ауди изобщо. Идеалният вариант е модификацията на колата да е с куатро и ESP (но трудно се намират запазени такива коли).
  7. Нови фарове или рециклиране на стари?

    И аз рециклирах в Car Valeting и бях супер доволен. Не помня цените, но помня, че беше изгодно и после светеха повече от перфектно преди една баварка да ме размаже челно Колата беше Б5 фейслифт с Хела.
  8. Здравейте, Цена на комплекта: 720 лв. Реших и поотделно да ги пусна. Цени както следва: Гуми: 360 лв. Джанти: 400 лв. Гумите са 225/45/R17 91W, ДОТ 2214, грайфер почти 6 мм. Джантите: 17 цола 5х100, 7J H2, ET 38
  9. Колеги здравейте, продавам страхотен комплект гуми с джанти: 1) 4бр. джанти 17 цола 5х100, 7J H2, ET 38, марката е италианска: CROMODORA (правят много спортни модели); 2) с монтирани на тях летни гуми Continental ContiSportContact 3 с размер 225/45/R17, ДОТ 2214 и грайфер почти 6 мм; Дойдоха ми на кола, която купих миналата година: 2003 г. Сеат Леон Топ Спорт. По всички характеристики би следвало да стават и за Ауди А3 8L и Ауди ТТ МК1, но все пак трябва да се провери за конкретния модел. Проблемът ми е, че не съм сигурен каква цена да им сложа. Джантите имат нормалните следни от употреба (леко опадал лак на места), но са супер здрави и нямат кривирни или заварки. Ще кача още снимки. Карал съм ги на Сеата само няколко дни и мога да кажа следното: колата е като ЗАКОВАНА за асфалта, но по моите представи вози прекалено твърдо. Затова реших да ги продам и да отида на вариант 16 цола (примерно 215/55). Моля за помощ да определим разумна цена за комплекта. Ще ги продам само в комплект. Поздрави!
  10. Колеги, продадох цялата кола през уикенда на karakonjula. Имаше неочаквано голям интерес към колата и при мен се получи лоша организация. Специално искам да се извиня, че подведох някои от вас да я гледат през тази седмица, а в крайна сметка я продадох веднага. Моля, търсете занапред karakonjula за части.
  11. Продадени са капачките и топката. Остава стъклото на огледалото.
  12. Колеги, продадох цялата кола днес на karakonjula. Имаше неочаквано голям интерес към колата и при мен се получи лоша организация. Специално искам да се извиня, че подведох някои от вас да я гледат през следващата седмица, а в крайна сметка я продадох още през уикенда. Моля, търсете занапред karakonjula за части.
  13. колега телефон можеш ли да оставиш имам интерес за стоповете духалките вътре евентуално окабеляване

  14. Мисля, че щипките отдолу, от към бронята, са счупени, но ще погледна утре и ще ти пиша. Иначе рефлектора е хубав, и вс. друго му е наред.
  15. Колеги здравейте, Колата е 1999 г. (фейслифт) Ауди А4 Б5 1.8TQ след тотална щета, стои на платен паркинг в София, ж.к. Дружба. Положението е малко особено. ПТП стана още на 16 май, 2016 г. и от тогава колата е на открито на паркинг. Салонът е силно поразен - най-вече седалките, понеже едната врата не се затваря. До момента не можех да продавам нищо от колата заради бюрократични процедури по щетата. Идеята ми е следната: ако някой иска да демонтира сам и да купи нещо от нея, или да я купи цялата - моля да ме потърси на ЛС или телефон. Имам толеранс от няколко дни преди да я дам за скрап. Ако през това време можете сами да демонтирате части ще ви ги продам изгодно. Аз просто нямам инструмети, време и условия за да демонтирам и продавам. Искам и бързо да я махна от паркинга. Мога да я продам и цялата. Накратко: Салонът е силно поразен, понеже едната врата не се затваряше и за няколко месеца.. нали се сещате. Вътре са влизали котки, мазалото е пълно, мирише страшно лошо... Все пак воланът в здрав и е много хубав - трилъчев спортен, с червената емблема в долната част (увит е в найлонов плик и е перфектно запазен); Разни плафони, дръжки, копчета, декорации - повечето са ОК и си работеха до последно; Закрепянето на таблото е счупено, но всякакви духалки са ОК, модул с дисплей за управление на климатроникът е ОК, и под таблото всичко е наред; В задните кори има монтирани 2 бр. качествени тонколони с копринени мембрани. Не помня размери, но страхотен бас и чист звук: цената им като нови беше около 200 лв.; Двигател: Турбото беше здраво и работеше перфектно до последно. Предложете цена ако сами го демонтирате; Двигателят като цяло беше в супер добро състояние и всичко по него работеше идеално; Не много преди ПТП бях сменил свещи (BOSCH, 100 лв.) и съединител (без маховик обаче); Наличен е катализаторът - работещ до последно; Екстериор: Двете десни врати и дясно огледало са здрави (огледало с ел. прибиране); Задният капак е здрав. Пръскалката работи перфектно, чистачката работи перфектно; Джанти: 2-те десни са здрави. Налична е резервната джанта + имам още една в мазето: т.е. мога да предоставя 4 еднакви здрави джанти - само ако решите да купите цялата кола (не искам да ги махам при варианта продажба за скрап). Питайте за подробности. Ако ще ми остава за скрап не искам да свалям тежки елементи като врати и заден капак, понеже ще се отрази на цената за скрап, но всякакви дреболии може да се демонтират. Изрично подчертавам, че трябва да демонтирате сами. Ще продавам изгодно, но вие сами демонтирате. Прикачам снимки, направени веднага след ПТП. Пак казвам: от тогава салонът е силно увреден, но външно колата си е пак такава, както е на снимките. Поздрави, и безаварийно пътуване!