Jump to content

Wolf1

Members
  • Мнения

    183
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Мнения публикувано от Wolf1

  1. Здравейте, колата е Сеат Леон 1 от 2003 г. с единичен DIN, но е с табло много подобно на това в Audi A3 8L (имах и такава) и затова пиша тук :)

     

    Въпросът ми е:

    1. Какво Android устройство да търся, като един важен критерий е дисплеят да не закрива поставката за чаша и бутона за аварийни светлини, които са над него - с други думи дисплея на Android устройството трябва да е центриран или даже леко отместен надолу, а не нагоре (примерно да може да се регулира?);
    2. Основно искам да мога да го сдвоявам с Андроид телефон, за да имам Spotify, Maps, поща и т.н. Таблото е много подобно на това в прикачения файл;
    3. Идея коя фирма или човек да го монтира?

     

    Намирам някакви варианти по нета, но не съм сигурен доколко добре ще пасне на таблото, нито от къде да купя, нито знам доколко са им добри усилвателите, радиото и т.н..

    Така, че ако имате опит моля споделете.

     

    seat-leon-dashboard.jpg

  2. Продавам много запазен комплект 4 бр. зимни гуми със стоманени джанти.

    Гумите са NOKIAN WRA3 205/55/R16 91H с DOT 1514 с много грайфер (не съм мерил, но вижте снимката).

    Стоманените джанти са оригинални 5х100, ЕТ42, 6.5J и са на един сезон.

     

    Цена на комплекта: 400 лв.

     

    Състоянието им е перфектно: малко са карани и са пазени опаковани и на сухо. Колата също винаги е била в гараж.

    Сменям ги понеже реших да вдигна цолажа. Също приемам бартер за хубави 17 цолови.

     

    OK_01.jpg

    OK_02.jpg

    OK_03.jpg

  3. Хм, 25 к.с. в този случай са точно 20% разлика в мощността, и при положение, че няма разлика в разхода и си е удоволствие турбото.. бих казал, че разликата си е съществена.

    Мисълта ми беше да не се психясват хората, че харчи много и много рисково и разходи, понеже е с турбо.. това просто не е така. По-добре си е (говоря за стокови запазени коли). Хайде да не казваме на черното бяло :)

  4. @GTX3071R Това твърдение съм го чувал от техници, че има значителни разлики, и че по-добрият мотор е 1.8Т. Конкретните разлики не ги знам. Ако има някой компетентен да каже за да се знае :) Аз имам опит като потребител - имам впечатления вследствие няколко години каране и на двата мотора, и според мен е пълна лудост да имаш избор и да купиш 1.8 вместо 1.8Т. Говорим за запазени коли. Това за маховика: изрично казах, че не съм сигурен. Сменял съм съединител и на двете коли - на тази с турбото ми казаха, че няма нужда да се сменя маховика, а на другата изобщо не го споменаха, и не съм и питал, понеже всичко си беше наред. Цената на съединителите (Luk) беше еднаква и не беше висока. Разхода на бензин: колкото и да е странно 1.8Т има същият разход, а в някои ситуации и по-нисък - не знам защо, но съм го констатирал лично многократно. За динамиката са несравними.

  5. Три различни коли съм имал с тези два вида мотори. Започнах точно с А3 8L 1.8 125 к.с. После други две коли с 1.8Т. Смело ти казвам: не се чуди: 1.8Т е по-добрият избор. Моторът фабрично е подсилен заради турбината и е абсолютно железен. Колкото и странно да е разлика в разхода няма - или ако има някаква разлика то не е съществена. Поне при моят стил на каране разлика нямаше никаква. Много по-леко ускорява (по-лесно "носи" купето някак) и при определени обстоятелства дори може да е по-икономичен.

     

    Все пак е важно да си намериш запазен автомобил, иначе да, ако ти е износено турбото си е допълнителен разход, съединителят не помня, но май единият е с маховик, а другият не, но ако ремонтираш много често няма нужда да сменяш маховика, така, че за мен и това не е фактор.

     

    Препоръчвам ти да си намериш добре запазен 1.8Т и да го караш разумно - отплаща се.

  6. Колега, почти три години карах 1.8Т куатро фейслифт (150 к.с., края на 1999 г.). Супер здрава и приятна кола! Няма да съжаляваш с такава, стига да намериш запазена.

     

    За мотора: концептуално е по-здрав от чистият 1.8 (заводски е подсилен заради турбото). За около 45К км. нищо по мотора не съм пипнал - мъркаше като коте до последно и имаше мощност в целия диапазон на обороти. Много приятен за каране и много добре пасваше на купето.

    За окачването: като я купих хлопаха леко биалетки и десен накрайник. Реших се и смених цял комплект предно окачване - абсолютно всичко - комплект на Atec за около 320 лв., което с ремонта и реглажа излезе към 460 лв. От там нататък колата се усещаше като нова и нищо не мръдна. Отзад не съм имал проблеми. Там само масло се сменя.

     

    Куатрото постоянно си вършеше работата. В дълбок сняг е супер, на криви нагорнища с чакъл или трева примерно е супер, имах случки и на заледено нагорнище - винаги перфектна беше колата. Като ускоряваш рязко също си супер стабилен, за разлика от модел само с предно, където имаш много буксуване при рязко тръгване.

     

    Преди време имах А3 8L 1.8 без турбо (125 к.с.). За този мотор мога да кажа само, че дори купето на А3 доста му тежеше, а разходът изненадващо беше почти същият - само дето като вървеж няма нищо общо с турбото.

     

    Разход градско - може би към 12, а извънградско ако не я настъпваш (примерно 90-110 км/ч. София - Халхидики и обратно) разходът е една идея над 7.

     

    Изобщо - много си струва, но имай предвид, че трудно се намират такива запазени, а ако е износена ще ти е скъпо да я вкараш във форма :-(

     

  7. През годините съм имал А3 1.8 (125 к.с. 1997 г.), после А4 1.8Т куатро (150 к.с. 1999 г.), а сега Сеат Леон 1.8Т (180 к.с. 2003 г.). Смело мога да кажа, че 1.8Т е железен мотор и ако се кара кротко е доста икономичен като за бензинов мотор. По-здрав е от 1.8 и 1.6 (концептуално е заздравен заради турбото - така знам от професионални техници). Може да бъде дори по-икономичен от този без турбото (при определени обстоятелства) - това съм го изпитал лично и гарантирам :-)

     

    Не бих препоръчал 1.6 мотора пред 1.8 или 1.8Т. От различни хора знам, че няма особени предимства и че това купе му тежи доста, в смисъл, че не е много в хармония купето с този мотор.. но ако има хора с опит могат да споделят. 

     

    Аз препоръчвам смело 1.8Т - супер надежден и относително евтин за поддръжка (ако не е издухан от предишният собственик, разбира се). За мен това е един от най-успешните и добре балансирани мотори в историята на Ауди изобщо. Идеалният вариант е модификацията на колата да е с куатро и ESP (но трудно се намират запазени такива коли).

  8. Здравейте,

     

    Цена на комплекта: 720 лв.

     

    Реших и поотделно да ги пусна. Цени както следва:

    Гуми: 360 лв.
    Джанти: 400 лв.

     

    Гумите са 225/45/R17 91W, ДОТ 2214, грайфер почти 6 мм.

    Джантите: 17 цола 5х100, 7J H2, ET 38

     

    IMG_20170107_184844_s.jpg

     

    IMG_20170107_185006_s.jpg

     

    IMG_20170107_185041_s.jpg

     

    IMG_20170107_184951_s.jpg

     

    IMG_20170107_184916_s.jpg

     

  9. Колеги здравейте,

     

    продавам страхотен комплект гуми с джанти:

    1) 4бр. джанти 17 цола 5х100, 7J H2, ET 38, марката е италианска: CROMODORA (правят много спортни модели);

    2) с монтирани на тях летни гуми Continental ContiSportContact 3 с размер 225/45/R17, ДОТ 2214 и грайфер почти 6 мм;

     

    Дойдоха ми на кола, която купих миналата година: 2003 г. Сеат Леон Топ Спорт. 

    По всички характеристики би следвало да стават и за Ауди А3 8L и Ауди ТТ МК1, но все пак трябва да се провери за конкретния модел. 

     

    Проблемът ми е, че не съм сигурен каква цена да им сложа. Джантите имат нормалните следни от употреба (леко опадал лак на места), но са супер здрави и нямат кривирни или заварки. Ще кача още снимки.

     

    Карал съм ги на Сеата само няколко дни и мога да кажа следното: колата е като ЗАКОВАНА за асфалта, но по моите представи вози прекалено твърдо.

    Затова реших да ги продам и да отида на вариант 16 цола (примерно 215/55).

     

    Моля за помощ да определим разумна цена за комплекта. Ще ги продам само в комплект.

     

    Поздрави!

     

     

    IMG_20170220_225013.jpg

  10. Колеги, продадох цялата кола през уикенда на karakonjula. Имаше неочаквано голям интерес към колата и при мен се получи лоша организация. Специално искам да се извиня, че подведох някои от вас да я гледат през тази седмица, а в крайна сметка я продадох веднага. 
     
    Моля, търсете занапред karakonjula за части.

  11. Колеги, продадох цялата кола днес на karakonjula. Имаше неочаквано голям интерес към колата и при мен се получи лоша организация. Специално искам да се извиня, че подведох някои от вас да я гледат през следващата седмица, а в крайна сметка я продадох още през уикенда. 

     

    Моля, търсете занапред karakonjula за части.

  12. Колеги здравейте,

     

    Колата е 1999 г. (фейслифт) Ауди А4 Б5 1.8TQ след тотална щета, стои на платен паркинг в София, ж.к. Дружба.

     

    Положението е малко особено. ПТП стана още на 16 май, 2016 г. и от тогава колата е на открито на паркинг. Салонът е силно поразен - най-вече седалките, понеже едната врата не се затваря. До момента не можех да продавам нищо от колата заради бюрократични процедури по щетата.

     

    Идеята ми е следната: ако някой иска да демонтира сам и да купи нещо от нея, или да я купи цялата - моля да ме потърси на ЛС или телефон. Имам толеранс от няколко дни преди да я дам за скрап. Ако през това време можете сами да демонтирате части ще ви ги продам изгодно. Аз просто нямам инструмети, време и условия за да демонтирам и продавам. Искам и бързо да я махна от паркинга. 

     

    Мога да я продам и цялата.

     

    Накратко:

    Салонът е силно поразен, понеже едната врата не се затваряше и за няколко месеца.. нали се сещате. Вътре са влизали котки, мазалото е пълно, мирише страшно лошо...

    • Все пак воланът в здрав и е много хубав - трилъчев спортен, с червената емблема в долната част (увит е в найлонов плик и е перфектно запазен);
    • Разни плафони, дръжки, копчета, декорации - повечето са ОК и си работеха до последно;
    • Закрепянето на таблото е счупено, но всякакви духалки са ОК, модул с дисплей за управление на климатроникът е ОК, и под таблото всичко е наред;
    • В задните кори има монтирани 2 бр. качествени тонколони с копринени мембрани. Не помня размери, но страхотен бас и чист звук: цената им като нови беше около 200 лв.;

    Двигател:

    • Турбото беше здраво и работеше перфектно до последно. Предложете цена ако сами го демонтирате;
    • Двигателят като цяло беше в супер добро състояние и всичко по него работеше идеално; Не много преди ПТП бях сменил свещи (BOSCH, 100 лв.) и съединител (без маховик обаче);
    • Наличен е катализаторът - работещ до последно;

    Екстериор:

    • Двете десни врати и дясно огледало са здрави (огледало с ел. прибиране);
    • Задният капак е здрав. Пръскалката работи перфектно, чистачката работи перфектно;
    • Джанти: 2-те десни са здрави. Налична е резервната джанта + имам още една в мазето: т.е. мога да предоставя 4 еднакви здрави джанти - само ако решите да купите цялата кола (не искам да ги махам при варианта продажба за скрап).

     

    Питайте за подробности. Ако ще ми остава за скрап не искам да свалям тежки елементи като врати и заден капак, понеже ще се отрази на цената за скрап, но всякакви дреболии може да се демонтират.

    Изрично подчертавам, че трябва да демонтирате сами. Ще продавам изгодно, но вие сами демонтирате.

     

    Прикачам снимки, направени веднага след ПТП. Пак казвам: от тогава салонът е силно увреден, но външно колата си е пак такава, както е на снимките.

     

    Поздрави, и безаварийно пътуване!

    DSC_0005.JPG

    fb02.jpg

    IMG_20160516_123401.jpg

  13. Колеги здравейте,

     

    Колата е 1999 г. (фейслифт) Ауди А4 Б5 1.8TQ след тотална щета, стои на платен паркинг в София, ж.к. Дружба.

     

    Положението е малко особено. ПТП стана още на 16 май, 2016 г. и от тогава колата е на открито на паркинг. Салонът е силно поразен - най-вече седалките, понеже едната врата не се затваря. До момента не можех да продавам нищо от колата заради бюрократични процедури по щетата.

     

    Идеята ми е следната: ако някой иска да демонтира сам и да купи нещо от нея, или да я купи цялата - моля да ме потърси на ЛС или телефон. Имам толеранс от няколко дни преди да я дам за скрап. Ако през това време можете сами да демонтирате части ще ви ги продам изгодно. Аз просто нямам инструмети, време и условия за да демонтирам и продавам. Искам и бързо да я махна от паркинга. Мога да я продам и цялата.

     

    Накратко:

    Салонът е силно поразен, понеже едната врата не се затваряше и за няколко месеца.. нали се сещате. Вътре са влизали котки, мазалото е пълно, мирише страшно лошо...

    • Все пак воланът в здрав и е много хубав - трилъчев спортен, с червената емблема в долната част (увит е в найлонов плик и е перфектно запазен);
    • Разни плафони, дръжки, копчета, декорации - повечето са ОК и си работеха до последно;
    • Закрепянето на таблото е счупено, но всякакви духалки са ОК, модул с дисплей за управление на климатроникът е ОК, и под таблото всичко е наред;
    • В задните кори има монтирани 2 бр. качествени тонколони с копринени мембрани. Не помня размери, но страхотен бас и чист звук: цената им като нови беше около 200 лв.;

    Двигател:

    • Турбото беше здраво и работеше перфектно до последно. Предложете цена ако сами го демонтирате;
    • Двигателят като цяло беше в супер добро състояние и всичко по него работеше идеално; Не много преди ПТП бях сменил свещи (BOSCH, 100 лв.) и съединител (без маховик обаче);
    • Наличен е катализаторът - работещ до последно;

    Екстериор:

    • Двете десни врати и дясно огледало са здрави (огледало с ел. прибиране);
    • Задният капак е здрав. Пръскалката работи перфектно, чистачката работи перфектно;
    • Джанти: 2-те десни са здрави. Налична е резервната джанта + имам още една в мазето: т.е. мога да предоставя 4 еднакви здрави джанти - само ако решите да купите цялата кола (не искам да ги махам при варианта продажба за скрап).

     

    Питайте за подробности. Ако ще ми остава за скрап не искам да свалям тежки елементи като врати и заден капак, понеже ще се отрази на цената за скрап, но всякакви дреболии може да се демонтират.

    Изрично подчертавам, че трябва да демонтирате сами. Ще продавам изгодно, но вие сами демонтирате.

     

    Прикачам снимки, направени веднага след ПТП. Пак казвам: от тогава салонът е силно увреден, но външно колата си е пак такава, както е на снимките.

     

    Поздрави, и безаварийно пътуване!

     

     

     

     

     

    DSC_0005.JPG

    DSC_0009.JPG

    fb02.jpg

    IMG_20160516_123401.jpg

  14. Колеги, продавам някои дреболии за по 20 лв...

     

    1) Стъкло за ляво огледало, с подгряване, синкаво. Перфектно състояние. Към него ПОДАРЯВАМ и самото огледало за части, но е без капак и мисля, че имаше превъртяни или счупени резби на закрепянето на капака в долната част. Иначе работи: ел. прибиране, ел. регулиране и отопление. Това е от по-големите огледала, за модела след 1998 г. (колата е фейслифт 1999).

    Цена 20 лв.

     

    2) Капачки за джанти. Никога неизползвани. Цена 20 лв. за комплект 4 бр.

     

    3) Топка скоростен лост, 5 скорости. Цена 20 лв. 

     

     

    IMG_20170119_002429.jpg

    IMG_20170119_002724.jpg

    IMG_20170119_003727.jpg

    IMG_20170119_004023.jpg

  15. здравейте колеги,

     

    гледам обяви за А3 8L и някои модели А4 от 1999 до към 2003 (търся си А3/А4 1.8Т в момента) и забелязвам, че масово има един сходен проблем с дисплея в таблото: сякаш има изгорели пиксели. Иначе колите изглеждат ОК, примерно ето тази обява:

    http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11472832779213183&slink=gkqhbg

    В прикачен файл слагам снимка само на таблото.

     

    Търсих информация по този проблем, но не намерих достатъчно (най-вероятно защото не съм съвсем наясно с термините като FIS) :) 

     

    Можем ли тук да обощим проблема:

    • това износване лесно ли се ремонтира? 
    • кое точно се сменя и колко струва? 
    • има ли алтернативи на оригинала?
    • доколко е проблем да се ползва така?

     

    Не съм наясно каква информация се визуализира там и дали това да ми е изобщо критерий при търсене на кола, защото иначе повечето коли с този проблем си изглеждат прилично и не знам дали има нужда да се притеснявам точно от този проблем в таблото.

     

    Поздрави!

     

     

    tablo_problem.png

  16. Колеги, някой случайно да е гледал конкретно тази кола?:

    http://www.cars.bg/c1730701

    имах почти същата до скоро и сега търся пак подобна. Ако някой я е гледал да каже как му се струва.

     

    Един важен въпрос: в обявата пише, че има ESP, а на таблото бутона за ESP е глух. Възможно ли е да има все пак, но да не може да се изключва? Че на моята доста ми липсваше.

    Още един въпрос: моята беше 150 к.с., а тази е 180 к.с. Горе-долу какви са разликите в моторите на двата варианта? Турбото ли е по-различно? Някакви мнения за този мотор?

     

    Поздрави!

  17. Здрасти, продадох я отдавна. НЕ беше точно за този модел, аз за това я продадох. Беше за дизеловите модели и един колега с 1.9 TDI я купи и му пасна идеално.

    На този модел също пасва, но трябва да се изреже дупка за меката връзка, иначе заради меката връзка не пасва на пода (опира в меката връзка).


    Кората е продадена!

  18. колеги, продавам НОВА, НИКОГА НЕИЗПОЛЗВАНА, пласмасова кора за под скоростната кутия на Ауди А4 Б5.

    В комплект е с крепежни елементи. Подходяща е за коли на които меката връзка на генерацията не е отдолу под пода, а е по-нагоре към колекторите.

    Не може лесно да се монтира на 1.8Т, защото при 1.8Т меката връзка опира в кората и съответно за да се монтира кората трябва да се изрязва около меката връзка.

    Затова реших да не е я монтирам. В сервиза казаха, че тези кори оригинално били при дизеловите модели. Там меката връзка била на високо и не опирала в кората.

     

    Защо е полезно да имаме възможно най-равен равен под? При движение на автомобила имаме завихряния на въздуха отдолу и колкото повече неравности и кухини има толкова е по-голямо въздушното съпротивление, а от там разход на гориво, шум и т.н.

     

    Цена като нова: 60 лв. Доколкото помня крепежните елементи ги купувах отделно.

     

    Продавам я за 40 лв. с Еконт с бонус крепежни елементи. Надявам се да е полезна на някого.

     

    Прикачам снимка.

     

     

    post-8769-0-12736300-1449045521_thumb.jp

    post-8769-0-12736300-1449045521_thumb.jp

×
×
  • Create New...