Jump to content

VBI

Член на Ауди Клуб България
  • Мнения

    15264
  • Присъединил/а се

Относно VBI

  • Рожден ден 21.10.1971

Друго

  • Kaра
    A6C6 3.0iQ/JeepGC3.6

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София
  • Интереси
    китайски технологии ...

Последни посетители

17625 профилни разглеждания

VBI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

7

Community Answers

  1. VBI

    Моторче на парното

    Здравей @hellix , благодаря за инфото. Смениха го миналата седмица в сервиз 6+ , като там взеха общо 270лв - за труд, вентилатор и 1л антифриз, доволен съм от резултата .
  2. Компресия се мери само на напълно загрял двигател. Иначе по това, което пишеш дебитомера е ОК. Виж дали имаш масло в турбо пътищата, какъв е аксиалния и радиалния луфт на оста ѝ - може да е "тръгнала" турбината щом на ниски обороти не достига необходимото налягане или пък да трябва да ѝ се регулира гейта.
  3. Виж да не са ти запушени дренажните отвори (направо махни гумените дренажи) между стъклото и коша на двигателя. Другото е черната кутия от която излиза инсталацията към двигателя - там има уплътнение на самия капак (може да е прищипано ако е отварян) и уплътнение на самата основа. Другото е ако си сменял челното стъкло да не са го залепили както трябва.
  4. Почисти дебитомера или ако намериш някой със същия двигател го размени за проба. Може да го видиш на живи данни ( 01 Engine -> 08 Measuring blocks -> 2 -> "go" ) какви стойности показва на 3-та при натиснат до долу педал на газта - при 5500+ оборота на двигателя трябва да стига 130 г/с ако е изправен. На ниски обороти трябва да е около 2.58г/с. Тези замервания се правят САМО на бензин и напълно загрял двигател. Имах 10г. А4/В7 BFB quattro - вървеше перфектно на газ и бензин.
  5. Провери кабела между задния капак и купето - вероятно е прекъснал.
  6. Добре са стойностите, ако замериш на акумулатора ще са 14В. При такова напрежение не би трябвало да има проблем с комутатора и бобината. Хубаво е, че са сменени комплект комутатор и бобина. Огледай нощно време на тъмно докато работи двигателя да не "светкат" кабелите или лулите на свещите - просто за всеки случай.
  7. Ако не презарежда алтернатора, просто ще му е дошло времето.
  8. Трябва да видиш какви грешки дава с новото ЕКУ и евентуално да се обучи имобилайзера. Другото е провери отново релето на бензиновата помпа - електронно е и създава проблеми.
  9. Би трябвало да е 1 литър.
  10. VBI

    Наводнявано

    Трудна работа ще е оправянето защото в момента на наводняване и в последствие докато изсъхва се получава "електролиза" от напрежението на акумулатора към всички модули, които са били захранени, което води до "изяждане" на писти и повреда на ел. компоненти по платките, дори в течение на месеци след наводняването. Отделно клеясват куплунзи, клемореди и всичко до което има подадено напрежение в момента и след наводняването. Така че повреди и странности по колата могат да се получат по всяко време (дори година) след като колата изсъхне, въпреки че са сменени някои модули. За да се оправи евентуално трябва да се подмени цялата ел. инсталация и всички модули, които са имали допир до вода и пак не е гаранция, че всичко ще е наред.
  11. Виж си бушона на ЕКУ-то, намира се в черната кутия под мокета в краката на пасажера горе. Мокета си има подготовка за "изрязване" от страна на барчето по спомен за да може да се отмести и да се стигне до черната кутия в която е ЕКУ-то.
  12. VBI

    80 Б4 АБК не пали

    @nedelcho_iliev Няма да можеш и на газ ако е "умряло" ЕКУ-то на двигателя.
  13. Първо виж какви грешки дава в модула на ABS и на двигателя.
  14. VBI

    Моторче на парното

    @coresnet Благодаря за линка, цените са доста добри.
  15. VBI

    Моторче на парното

    При мен започна да спира вентилатора на парното. Темата е стара, но откъде може да се купи нов вентилатор и евентуално да се смени, че по технически причини няма да мога да го сменя сам .
×
×
  • Create New...