Jump to content

kainy

Members
  • Мнения

    1871
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно kainy

  • Рожден ден 10.10.1988

Друго

  • Kaра
    A6,Polo GTI,Jag XK8

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Sofia

Контакти

  • Skype
    kainy_legacy

Последни посетители

2498 профилни разглеждания

kainy's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Zimmerman Sport сложих отпред да ги сравня с АТЕ PowerDisc-a и останах доволен, затова взех от същите и за отзад. Иначе болтовете ми ги е ппръчал за S6 също и са си по-дългите
  2. За съжаление не могат да се върнат дисковете понеже са поръчвани от чужбина. Понеже момчето, което ми поръчва частите ми е приятел не искам да се вътри излишно с 500лв, ако мога да ги оползотворя. Иначе дисковете и накладките са с идентични размери, с изключение на дълбочината на диска при шенкела, което предполагам е заради разлика в шенкела при S6. Самите челюсти освен ако нямат разлика във дупките за към държача, не са различни. Вече в мотора може да има разлика, понеже има няколко ревизии. Реално в момента е достатъчно да сложа 6мм спейсър и ще си паснат, плюс евентуално болтове по-дълги .
  3. Колеги, някой знае ли каква е разликата в задните апарати между S6 и A6 при 330мм дискове? Предполагам е държача, но ако някой се е сблъсквал, ще ми е полезно. По погрешка са ми поръчали задни дискове от S6, които са с 5мм по плитки на главината.
  4. Най-сетне сложих гаражна врата и се зарадвах, че ще мога да ползвам homelink-a. Само че докато гледах как се обучава, осъзнах че приемника/предавателя е в предната броня. Същата, която при мен е четвърта под ред и съм 99% убеден, че още след първата смяна, бояджията не се е сетил да го прехвърли. Точно когато се сетих, колата е в камерата за боядисване (лош сръбски боклуджийски камион ми раьказа играта малко ) и не мога да проверя бронята. Но все пак да питам. Гледам че сензорът е само на 2 кабелчета и засега го намирам само в куфатек за скромните 150лв с доставката. Има ли вариант да се върже всякакъв сензор на 433мхц и да свърши работа?
  5. Ще излъжа точно до коя година, но в първите 4F (мисля до 2006) се слага 3.2 без FSI. Същото го има и при 4.2 при А8, за А6 не съм сигурен, ама май пак имаше серия без FSI Лично бих те посъветвал, ако ще взимаш бензин, да е 4.2. 3.2 е малко тромаво, а си харчи почти същото.
  6. @Vasil82 разгледай тази тема за дейтали http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/136602-Audi-A6-(C6)-Avant-power-amp-and-speaker-upgrade?highlight=stereo upgrade Иначе размерите са: предна врата - 1х6.5", 1х3" и 1х1" задна врата - 1х6.5" и 1х1" говорителя за телефона под предното стъкло не помня със сигурност какъв размер беше, ама май 4". Назад при аванта също не съм ги свалял и не знам размерите.
  7. @venko74 Всъщност при мен изкара доста дълго. Реално още като взех колата ей така без видима причина умря докато ми сменяха ръчката с автоматик. Колата не беше работила от месеци и просто си замина. Сложих датчик от мотора на старата ми А6-ца, понеже беше под ръка, което всъщност общо прави над 100000км и към 7 години май. Не знам колко е работи преди да взема миналата ми 4F-ка. Хич не е издържал малко. Сега ще видим бай Румънец, колко добре е сглобил новия
  8. @Vasil82 с каква система ти е колата? Базовата или Bose (high или low - големия или малкия усилвател в багажника). Ако си с базовата, не го мисли много и сложи сходни афтърмаркет. JBL или Pioneer ще са ок. Мисля, че трябва да са на 4 ома, но не съм сигурен. Ако си на Bose, по-добре си поръчай втора ръка от някъде или дай да ги ремонтират. Говорителите между low и high са взаимно заменими, нищо че едните са 4, а другите 8 ома (поне от low на high де, обратното не съм го пробвал )
  9. Вече над 100 000км с 4F си казват своето Онзи ден се прибирам, паркирам отпред, че да разтоваря багажа и тръгвам да местя колата в гаража, когато хоп - върти 4-5 пъти и спира. Върти и спира. Всеки път еднакво и без никакъв опит да запали реално. Естествено, първата е реакция е... пф here we go again . Веднага предположих, че проблема най-вероятно е наличен само при топъл мотор и при палене, понеже явно не беше изгаснала в движение. Т.е. бях спокоен че на следващия ден ще мога да стигна до сервиза без да трябва да я "нося" Междувременно, малко диагностика нямаше да е излишна. За съжаление VCDS не извади абсолютно нищо. Единственото интересно беше, че при въртене налягането на горивото забиваше на 99-100бара а трябва да е 250-300 бара при палене. Замалко се поизпотих, че по горивната система има тук там какво да се развали. Обаче в един от опитите, колата продължи да върти нон-стоп и чак тогава наби Engine Speed Sensor грешка. Махнах я и естествено после не се появи повече. Все пак малко повече "диагностика" трябваше - Гугъл дъ шит аут ъф ит 9 от 10 хората се оплакваха от същия сензор. Директно го поръчах (70лв ако някой го интересува актуалната му цена) и днес се бях засилил да го сменям. Сутринта колата запали, супер. По обяд не запали... взех датчика, върнах се, запали. На километър от майстора спря на сфетофара Малко теглене и 30 минути по-късно колата пали с новия датчик. За съжаление датчика е на малко тъпо място и само на крик щеше да е мъка да се сменя, но технически можеше и на тротоара да се оправи
  10. Ако държиш да е Arnott, то те си имат официални дистрибуротри в БГ, така че ги провери тях за цена. Мисля че са само Елит Кар и Ауто Плюс. Иначе аз съм ползвал и smatic и vabonti. При smatc правих задните възглавници и от както са сложени не са мръднали, което май вече е над 2-3 години. Имаха зор да ми ремонтират компресора и накрая ми продадоха нов. Цената беше висока. Със около 150лв над това, което можех да си намеря локално, и още повече ако бях търсил онлайн и то при положение че ми приспаднаха 200лв които вече бях платил за ремонтирания. Но не ми се занимаваше да взимам от другаде и така. Над 2 години си бачка вече. Като цяло обаче са малко по-бавни, натоварени и не обичат да гонят проблеми по въздушното, които не се изчерпват до ремонт на компресор или смяна на амортесьор, възглавница или реле. Vabonti са ми сменяли и двете предни възглавници. Дясната сдаде багажа малко след като навърши 2г. Работят бързо и май взимаха с 50лв по-малко от smatc. Нямал съм проблем с монтажа от тях. Най-вероятно и двата сервиза работят с китайски възглавници, което що годе и отговаря на цената. Но като цяло съм доволен колко държат, имайки на предвид че хич не ѝ пестя окачването на колата Амортесьори още не ми се е налагало да сменям.
  11. Колеги, понеже имам драма със сензора за спирачно усилие, който както знаете е забит в самия ABS модул, търся варианти. Намерих едно място за ремонт при 250-300лв цена с 6 месеца гаранция. Разглеждам съответно и за вариант за втора ръка, където идва и въпроса - каква е съвместимостта при модулите? Всякакъв ли с друга буква отзад (същия парт номер) ще стане, евентуално с прекодиране и може би ъпдейт на софта? В случая съм с 4F0614517L и сега гледам един 4F0614517T. Гледам че на 2.0TDI е същия код, но пък ми е странно за quattro и предно да е един и същ модула...
  12. Да, при него. Станаха от днес за утре. Единственото, от което бях недоволен е че не ги бяха регулирали Всичко друго беше супер.
  13. Ако имаш грешка, със сигурност няма да можеш с vcds да ги мръднеш. Иначе имаше някакъв кодинг или нещо такова за шоурум мод или нещо такова, дето се движат сами да демонстрират По спомен двата фара ми стъпиха на 600-700лв. Но това е пълно рециклиране + лед крушки на габаритите (за дневните имах) и съпротивления за дневните и габаритите. 2-та мотора за завиване бяха правени, както и окабеляването и на двата фара. Сигурен съм че седана го имаше намаляването и не знам дали не е опция на малкия босе усилвател, въпреки че сега не помня като временно го бях сложил докато си чаках новия голям, дали работеше... Всъщност нямаше как да знам щото тогава не работеше парктроника пък
  14. И двете са вероятни, а можеш да си сигурен че майстора ще ти каже, че е моторчето Аз имах грешка само за левия мотор, но където ми рециклираха фаровете ми съобщиха че и двата са били за ремонт или смяна (не знам точно какво ги правят). Не че и кабели нямаше за правене де, но някак си по 100лв на моторче, разбирам що и двете са били за ремонт. Е факт, рециклажа е супер и всичко работи и свети, но мисълта ми е че ако сам не си отвориш и провериш... няма как да знаеш със сигурност Като говорите за GALA и BOSE-та, се присетих за нещо. Бях питал преди години, но тогава никой не ме отрази, да видим дали някой сега знае По груб спомен седана ми имаше функцията като дам на задна да намалява автоматично музиката докато работи парктроника. Сега с комбито го нямам това и си нямам идея как се подкарва. Седана беше с малкото BOSE, докато комбито е с голямото BOSE.
  15. Ми моето го купих май преди 2-3 години и в момента го ползвам с версия 15.7. Не съм сигурен дали има по-нова. По спомен дойде с 12 и нещо и явно е нямало проблем като минавам на следващия версии Някъв дето си бях взел от ОЛХ-а умря за нула време
×
×
  • Create New...