Jump to content

ivailo_slavov

Members
  • Мнения

    549
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А4 B7 2.0TDi Quattro

Персонална информация

  • Локация
    Североизток

Последни посетители

3827 профилни разглеждания

ivailo_slavov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

2

Community Answers

  1. В Б7 няма 2.0TDi без шестограм - така че там трябва да провериш какво е положението. За другото вече , зависи от състоянието на колата и късмета ти.
  2. Не е от бушон - не си прави труда да ги проверяваш. На всеки такъв модул на единия от кабелите се вържи сигнал от габарит (за да може модула да се изключва) - при теб тази връзка се губи или е хлабава, затова прави така. Трябва да намериш от къде е взел този сигнал от габарит и да си го запоиш за да стане както трябва.
  3. Подкрепям горния пост. Модулите от cardrl.eu са едни от най-надеждните на пазара. Аз съм с такъв "CarDRL5S" от 2019г. и няма проблеми, преди това и на B6 имах - не е отказвал. Монтажа е малко занимавка, но няма как.
  4. Налягането на маслото на двигателя не може да се види през VCDS - мери се с манометър. Тези показания дето ги гледаш са за нивото на маслото в картера - ако не ти свети индикацията на таблото и ако на щеката нивото е ОК - няма за какво да се притесняваш.
  5. Всички двигатели 2.0TDi влагани в B7 са със шестостен на маслената помпа - няма значениe 8 клапана или 16.
  6. Кабела, който подава командата на J519 e на 26 пин от 32 пиновата букса (ЖЪЛТ на цвят), но не съм подвързвал по-този начин и не мога да гаратирам нищо. Предположението ми е , че ако го направиш по-този начин, ще ти светят и габаритите като запалиш, а така няма как да изключваш модула, когато даваш на габарити - трябва по някакъв друг начин да го изключваш (с допълнително реле или нещо подобно). Никога няма да ти работи и COMING HOME функцията, защото при изключен контакт J519 не подава ток на фаровете, даже и да си го настроил от DRL модула 😏 п.п. Незнам за какво се притесняваш за консумацията на DRL модулите - имат си две години гаранция, а и са достатъчно надеждни.
  7. OK. В случая ти трябва да знаеш къде да вържеш кабелите на модула, който ще закупиш. Модула се върже не на ключа, а на "Central Electric-J519". (намира се долу под волана). Има два снопа с кабели на него с две букси, 23 пинова и 32 пинова. Кабелите, които ти трябват са следните: - габарит (за да се изключва модула, когато звъртиш в позиция габарит) - 25 пин от 32 пиновата букса на модула - СИВ кабел - къси (използвай тези кабели, ако искаш модула да работи на късите - настройва се на 100% сила и се използва обикновено, ако си с ксенони или лед - става и на халогенни крушки разбира се) - трябва ти кабела от 22 пин от 23 пиновата букса - ЖЪЛТ/БЯЛО и кабел от 23 пин от 23 пиновата букса ЖЪЛТ/ЧЕРНО. - дълги (изполвай тези кабели, ако искаш дългите да се използват като дневни светлини примерно на 30%...35%) - трябва ти кабел от 16 пин от 23 пиновата букса - БЯЛ/ЖЪЛТО и кабел от 18 пин от 23 пиновата букса БЯЛ/ЧЕРНО. п.п.Аз лично препоръчвам да се върже на дългите на 35%, но всеки си преценява сам. На схемата публикувана от колегата може да видиш за габарита (на 25 пин), а тези схеми са за дългите или за късите.
  8. За какво по-точно ти трябва схемата и за каква точно кола? Питам, защото има два варианта, ако става въпрос за Б6/Б7 моделите? (Има модели LOW LINE - ключа директно захранва късите и модели HI LINE - ключа подава на J519 и вече от там се подава напрежение към късите). Габаритите и дългите са единтични, но за късите има разлика.
  9. Никакви символи няма да излязат в дясно от часовника като се включи нагревателя. Те са може би когато има печка. Този нагревател се включва под 5 градуса външна температура и работи докато двигателя загрее до 75 градуса някъде. Работи на две степени и компютъра на двигателя го управлява. Натиснеш ли ECON, изгасиш ли климатроника или направо ако изгасиш колата, минават около 10секунди и чак тогава се изключва нагревателя (чува се звук от релетата). Всеки лесно може да разпознае дали го има, като се свали кората под волана и види дали има два големи предпазителя (един 40А и един 60А) разположени са един до друг и двете релета точно над тях.
  10. В ЕТКА 03G 130 073S не ги дават за 170к.с. мотор, а за другите помпи дюзи 120...140к.с. Иначе в Пасат 2.0ТД 170к.с. BMR и BUZ са същите като в AUDI B7 2.0TD BRD, а именно каквито сте извадили (03G 130 073T).
  11. Плюса, който захранва баласта от самия фар си остава същия, а към отрицателния кабел на баласта, пускаш един нов кабел от минуса на акумулатора - най-просто казано.
  12. Значи грешката ти е за самия потенциометър (G112), който се намира в моторчето задвижващо централната клапа (V70). Варианта е: махаш жабката, сваляш моторчето, разглобяваш го. Самия потенциометър ще го видиш вътре - лесно се маха - топиш го в спирт (2...3часа), подсушаваш и сглобяваш. Ако не се оправи търсиш нов потенциометър или направо ново моторче. Ако всичко е наред няма нужда от адаптации - климатроника си настройва клапите и грешки не записва.
  13. OEM номера на свещите за твоята кола: 101 000 041 AC - BERU или 101 000 033 AА - NGK. Цената им е около 25лв./бр.
  14. Най-лесното е да я изкараш на извънградско и да я покараш "нормално" на 4 или 5 предавка (според трафика и спазване на ограниченията) в продължение на 40...50км - това ще е достатъчно колата да си направи регенерацията. Нивото на маслото е възможно да се покачи затова трябва да се следи редовно. Ако почне много често да прави регенерации вече може да предприемеш почистване на DPF филтъра или цялостното му премахване - въпрос на лична преценка. С VCDS лесно може да се следи нивото на саждите в него.
  15. Здравей колега, понеже и аз имам същия проблем с увисналия таван на audi a4 b6 седан. Да ми кажеш номера на майстора в Разград мерси предварително...

    1. ivailo_slavov

      ivailo_slavov

      Здравей. Нямам го номера. Беше отдавна - варианта е направо на място да търсиш  - улицата е "Княз Борис" №63 или 65 беше. 

    2. tancu
×
×
  • Create New...