Jump to content

drudge

Members
  • Мнения

    33
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B6 Avant 1.9TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1072 профилни разглеждания

drudge's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. drudge

    A4 1.9 АWX Euro3 или Euro4?

    Благодаря, по кода 0GE вече знам, че моята е Euro3 така че в талона ми е отразено правилно.
  2. Здравейте, Имам A4 1.9 АWX 04.2003 и промените по данъците ми накараха да се позаинтересувам дали колата ми е Euro3 или Euro4 и търсеното ми в интернет не даде точна информация споменават се и 2та стандарта. По талон се води Euro3 но предполагам че това са го определили по годината на производство. Обадих се Порше Варна и там ми казаха че само на място могат да ми дадът таква информация а цената на Сертификата е 30 лв., но човека който може да издаде сертификата ще е на работа в Петък. Разликата в данъкът за Варна е -30 лв. ако мога да променя от Euro3 на Euro4. Молбата ми е към колегите с този мотор да споделят дали са правили такава проверка и да споделят какво пише в техните талони.
  3. drudge

    Проблем с abs

    Може да погледнеш моя проблем и решението му
  4. И при мен е така до колкото разбрах тези които нямат проверка за изгоряла крушка от модула работят по този начин. Аз реших проблема с хубави лед крушки за габаритите.
  5. Налага ми се да сменя меката връзка преди катализатора на комби с двигател AWX. Има кой да я смени но не знаем от къде да вземем такава която да не буклук. Ще съм благодарен ако препоръчате място от където мога да поръчам или марка която предлага такива.
  6. Това с невъзможността да се изключи ECON обикновено е свързано с проблем на климатичната инсталация. Трябва да се закачи на диагностик и да се видят какви грешки е записала и да се отстраняват проблемите. При мен беше така когато датчика за отчитане на налягене в системата беше дал фира.
  7. Най-вероятно имаш инсталация за телефон т.е. би трябвало да стигат до модула за управление на телефонната конзола който се намирай под мокета в краката на шофьора.
  8. Виж този линк: http://blog.woodylabs.com/2011/06/audi-a4-b6-2002-200-fix-for-airconditioning-stuck-on-econ-mode-replace-high-pressure-sensorthrust-sensor-g65/
  9. Съвсем скоро правих тази операция на авант след като свалиш бронята от вътрешната страна си има фабрична маркировка за дупките. Аз ги спазих и всичко си работи идеално въпреки че съм с някакъв китайски парктроник. Иначе за самото сваляне на бронята гледах видео в тубата.
  10. И аз да се включа B6 комби и на 4-те врати ми се събира вода даже си мислех да пускам тема но ме изпревариха. Явно е нещо нормално.
  11. И аз се мъчих доста време с разпробиване на малки отвори за да достигна до чопчетата но така и не стана и накрая с голямо свредло разпробих докато не се разпадна старата централна част, но както е казал колегата горе най-добре да се среже.
  12. И аз ще съм благодарен ако някой даде идея, защото имам същия проблем. Цитиране на предходно мнение!
  13. drudge

    Проблем с климатика

    Проблема е отстранен. Освен че трябваше да напълнят системата с фреон защото явно си е изпуснал доста заради повредената игла се оказа че и 2-та датчика са били развалени (нещо което не ми се вярваше но явно съм голям карък). След напълване на системата и смяна на иглата която изпускаше, отидох до друга морга (в тази която бях взел предните 2 нямаха повече такива) и смених датчика с друг който се оказа здрав и вече имам работещ климатик. Това което разбрах поне е че тези грешка 00819 - High Pressure Sensor (G65): Open or Short to Ground. означава почти сигурно прецакан датчик и някакви нищожна възможност да има проблем с кабелите.
  14. Аз си взех от морга за 20 лв., а до колкото знам новите вървят към 70 лв. аз имам проблем с въпросния клапан G65, но май се оказа по-сериозен и още не съм го решил: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=175535
  15. Здравейте, Имам следния проблем от известно време и за сега след доста проверки смени проблема си остава. Имах грешка за датчика G65 който мери налягането в системата даваше 00819-High pressure sensor g65, 29-00 short to ground и климатика не излизаше от EKON режима. Взех датчик от морга и го сложих но грешката продължи да си я има но вече беше: 00819 - High Pressure Sensor (G65): Open or Short to Ground. проверих всички кабели до датчика и всичко изглежда да е наред. Междувременно докато правих проби с единия и другия датчик явно нещо с иглата която спира да не изтича Фреона докато се сменя датчика се прецака и започна да изпуска по малко Фреон. Отидох при един майстор на климатици с него гледахме и замерихме стария и новия датчик с уред и според него стария е мъртвец а новия дава по-ниски стойности (естествено проверихме и налягането в системата и то си е нормално). Неговото мнение беше да сменя с нов датчик, но аз отидох в моргата и смених този който уж дава по-ниски стойности с друг и след тази манипулация грешката си остана. Съмнявам се 2 пъти да съм попаднал на дефектен датчик и за мен сега вариантите са 2 или да имам проблеми с кабелите или поради някаква причина нещо да се е запушило и да подава по-ниско налягане към датчика. Ще бъда благодарен ако някой има идея как да го оправя и я сподели. Не искам да си спестя ходенето на майстор, но не искам някой да си прави експерименти и да си купувам нов датчик за да си правя проби, в тази връзка ще съм благодарен ако ме насочите към някой сигурен майстор във Варна.
×
×
  • Create New...