drudge
Members-
Мнения
33 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
drudge's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Благодаря, по кода 0GE вече знам, че моята е Euro3 така че в талона ми е отразено правилно.
-
Здравейте, Имам A4 1.9 АWX 04.2003 и промените по данъците ми накараха да се позаинтересувам дали колата ми е Euro3 или Euro4 и търсеното ми в интернет не даде точна информация споменават се и 2та стандарта. По талон се води Euro3 но предполагам че това са го определили по годината на производство. Обадих се Порше Варна и там ми казаха че само на място могат да ми дадът таква информация а цената на Сертификата е 30 лв., но човека който може да издаде сертификата ще е на работа в Петък. Разликата в данъкът за Варна е -30 лв. ако мога да променя от Euro3 на Euro4. Молбата ми е към колегите с този мотор да споделят дали са правили такава проверка и да споделят какво пише в техните талони.
-
Може да погледнеш моя проблем и решението му
-
Kak се активират дневни светлини на А4 2002г с ВАГКОМ
drudge отговори в темата на realprofesora - тип B6/B7
И при мен е така до колкото разбрах тези които нямат проверка за изгоряла крушка от модула работят по този начин. Аз реших проблема с хубави лед крушки за габаритите. -
Налага ми се да сменя меката връзка преди катализатора на комби с двигател AWX. Има кой да я смени но не знаем от къде да вземем такава която да не буклук. Ще съм благодарен ако препоръчате място от където мога да поръчам или марка която предлага такива.
-
Това с невъзможността да се изключи ECON обикновено е свързано с проблем на климатичната инсталация. Трябва да се закачи на диагностик и да се видят какви грешки е записала и да се отстраняват проблемите. При мен беше така когато датчика за отчитане на налягене в системата беше дал фира.
-
Най-вероятно имаш инсталация за телефон т.е. би трябвало да стигат до модула за управление на телефонната конзола който се намирай под мокета в краката на шофьора.
-
Виж този линк: http://blog.woodylabs.com/2011/06/audi-a4-b6-2002-200-fix-for-airconditioning-stuck-on-econ-mode-replace-high-pressure-sensorthrust-sensor-g65/
-
Съвсем скоро правих тази операция на авант след като свалиш бронята от вътрешната страна си има фабрична маркировка за дупките. Аз ги спазих и всичко си работи идеално въпреки че съм с някакъв китайски парктроник. Иначе за самото сваляне на бронята гледах видео в тубата.
-
И аз да се включа B6 комби и на 4-те врати ми се събира вода даже си мислех да пускам тема но ме изпревариха. Явно е нещо нормално.
-
И аз се мъчих доста време с разпробиване на малки отвори за да достигна до чопчетата но така и не стана и накрая с голямо свредло разпробих докато не се разпадна старата централна част, но както е казал колегата горе най-добре да се среже.
-
И аз ще съм благодарен ако някой даде идея, защото имам същия проблем. Цитиране на предходно мнение!
-
Проблема е отстранен. Освен че трябваше да напълнят системата с фреон защото явно си е изпуснал доста заради повредената игла се оказа че и 2-та датчика са били развалени (нещо което не ми се вярваше но явно съм голям карък). След напълване на системата и смяна на иглата която изпускаше, отидох до друга морга (в тази която бях взел предните 2 нямаха повече такива) и смених датчика с друг който се оказа здрав и вече имам работещ климатик. Това което разбрах поне е че тези грешка 00819 - High Pressure Sensor (G65): Open or Short to Ground. означава почти сигурно прецакан датчик и някакви нищожна възможност да има проблем с кабелите.
-
Аз си взех от морга за 20 лв., а до колкото знам новите вървят към 70 лв. аз имам проблем с въпросния клапан G65, но май се оказа по-сериозен и още не съм го решил: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=175535
-
Здравейте, Имам следния проблем от известно време и за сега след доста проверки смени проблема си остава. Имах грешка за датчика G65 който мери налягането в системата даваше 00819-High pressure sensor g65, 29-00 short to ground и климатика не излизаше от EKON режима. Взех датчик от морга и го сложих но грешката продължи да си я има но вече беше: 00819 - High Pressure Sensor (G65): Open or Short to Ground. проверих всички кабели до датчика и всичко изглежда да е наред. Междувременно докато правих проби с единия и другия датчик явно нещо с иглата която спира да не изтича Фреона докато се сменя датчика се прецака и започна да изпуска по малко Фреон. Отидох при един майстор на климатици с него гледахме и замерихме стария и новия датчик с уред и според него стария е мъртвец а новия дава по-ниски стойности (естествено проверихме и налягането в системата и то си е нормално). Неговото мнение беше да сменя с нов датчик, но аз отидох в моргата и смених този който уж дава по-ниски стойности с друг и след тази манипулация грешката си остана. Съмнявам се 2 пъти да съм попаднал на дефектен датчик и за мен сега вариантите са 2 или да имам проблеми с кабелите или поради някаква причина нещо да се е запушило и да подава по-ниско налягане към датчика. Ще бъда благодарен ако някой има идея как да го оправя и я сподели. Не искам да си спестя ходенето на майстор, но не искам някой да си прави експерименти и да си купувам нов датчик за да си правя проби, в тази връзка ще съм благодарен ако ме насочите към някой сигурен майстор във Варна.