Jump to content

tsvyatkoff

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi

Последни посетители

543 профилни разглеждания

tsvyatkoff's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Отремонтирано реле на SAI помпата, угасен чек и продадена на първия дошъл да я види! За ключ.
  2. Здравейте, продавам Audi A4 B6, 2.4 V6, 170к.с., Бензин/Газ, Предно предаване, 5-степенна ръчна кутия, 310,600км, VIN: WAUZZZ8EX3A112446. Колата е произведена 06.2002г. за Швейцарския пазар, в мен е от 2018г. и около 35 хил.км. Продава се поради покупката на по-нов (и по-голям) автомобил. Бартери не ме интересуват. Колата е със следи от градушка и има външни забележки. Хубави зимни и летни гуми DOT 2019. 2 ключа. Катализатора си е на мястото. Колата е ЕВРО 4, вписано в талона (данъка за 2020г. беше 172лв.). Гражданска до 05.2021, винетка до 12.2021, ГТП до 06.2021г. Кара се ежедневно, обслужва се на 10 хил.км. с масло 5w40 пълна синтетика. Нямам разход на масло - от смяна до смяна стига до минимума на щеката (което би трябвало да рече около 500мл на 10 хил.км. при все, че мотора събира 6 литра). Сменени масла преди 2-3 хил.км., сменени ремъци/ролки/водна помпа преди 15 хил.км. Газовата бутилка е на мястото на рез. гума и събира 40-42л (в някой бензиностанции стига и 45л, де...), с които при смесен режим на каране минавам 330-350км, според зависи от стъпката. Колата работи перфектно и на бензин, и на газ – не люлее обороти, не прекъсва, на газ работата на климатроника не я разстройва (за разлика от няколко други коли на газ, които съм карал). Check engine лампата свети по 2 причини. Първата е, че ламбда сондите явно не са добре изолирани, тъй като на компютърна диагностика излиза, че предната ламбда сонда засича неправилна композиция на изгорелите газове. Чека светна още след купуването на колата (вероятно и преди това е светел, но с разкачане на акумулатора се чисти за малко) и си свети така до ден днешен – проблем с вървежа или работата на мотора не съм имал през това време… Втората причина е, че ми се стопи релето на SAI (Secondary Air Injection) помпата и стопи буксата, в която влиза и съответно я премахнах, заедно с релето и бушона на системата… Системата не работи и светва като грешка (P048). Намерил съм си букса и даже си я возя в багажника, но не ми остава време да я сдвоя на мястото на старата и да я подкарам наново. Почетох в интернет, че тази помпа сработва само при включване на ДВГ и всмуква допълнително въздух, за да обогати сместа и да загрее по-бързо катализаторите до работна температура, след което само си я возиш с теб… Проблема при мен беше, че като се стопи релето помпата се включваше и изключваше когато си иска (и на изкл. ДВГ) и ми разреждаше акумулатора (затова и е купуван нов през 2019г.)… Като по-забележителни екстри има: Спортен кожен салон в много добро състояние Оригинални RONAL джанти 16 цола Фабрично спортно окачване Газова уредба със скрит монтаж (пълнене при бензина и бутилка на мястото на рез. гума) LED крушки на късите - OSRAM LEDriving HL 2 Gen с 5г. гаранция, монтирани преди 6м. SONY DSX-A410BT ресийвър с вход за USB, AUX и Bluetooth (разговори + аудио стрийминг) Двузонов климатроник Подгрев на седалките Фабрично затъмнени задни стъкла и багажник Заден парктроник със звукова индикация Фарове за мъгла LED осветление в купето и жабката Ремонти и поддръжка откакто е в мен (имам документи за всичко): 07.2018 / 275,000км – Нов газов изпарител Tomasetto 09.2018 / 276,600км – 2 нови зимни гуми 205/55/16 Point S Winterstar 4 01.2019 / 281,000км – 6 нови иридиеви свещи Denso IK20TT 02.2019 – Нов воден радиатор NRF 04.2019 – 4 нови летни гуми 205/55/16 – 2бр. Kumho Ecowing ES31, 2бр. Fulda Ecocontrol HP – еднаква шарка 09.2019 – Нов акумулатор VARTA Silver Dynamic 74Ah с 2г. гаранция 11.2019 / 294,500км – Голямото обслужване – ремъци (Contitech), ролки, водна помпа, нов антифриз, термостат, заедно с пластмасовото му леглото, което често се пукало и капе антифриз оттам върху ремъка, където се изпарява и не се хваща изобщо…докато не разяде ремъка. 07.2020 – Нови LED крушки на късите – Osram LEDriving HL+ с 5 год. гаранция 10.2020 – Нов комплект предни носачи (всичките) + външни кормилни накрайници 10.2020 - Отремонтиран кабелен сноп в шофьорската врата (с времето кабелите в маншона на шоф. врата се накъсват от постоянното затваряне и отваряне и спират да работят ел. стъкла, централно закл. и разни други). 11.2020 / 308,500км – Последно сменени масло (Motul 5W40) и филтри (въздушен, горивен, купе) 12.2020 / 310,000км – Профилактично сменена спирачна течност 01.2021/ 310,500км – Нова бензинова помпа Delphi (старата, която извадихме беше оригиналната) Сменял съм също задни дискове + накладки и лагер главина предно дясно колело, но съм загубил документите…Някъде 04.2019 беше. Цена: 5,200лв. Тел. за връзка: 0896 25 30 55 Колата се намира в гр. Ямбол
  3. Помисли малко кво се случва със смесите ти като нямаш адекватно запалване спорадично на всеки N запалвания, гений. Помисли си после и колко възпламенявания трябва да се случат за 20к км. Разправяй ми после, че е все тая и, че не се гавриш с цялата газоразпределителна система... Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  4. Иридиевата свещ е по-издръжлива по всеки параграф от обикновената никелова или медена свещ, ама кво ли ти обяснявам, по твойта логика и синтетичното масло сигурно е измама. Тя колата и с обикновена вода може да върви, ама пак и слагаш дестилирана, нали. По темата със свещите - мисълта ми беше, че дори и да се настрои разстоянието няма смисъл да се експериментира при положение, че цените им са ниски - измъчване за мотора е. Плюс това вероятно пак няма да работят добре тъй като покритието им се захабява и свещта не прави добра искра - не е само до разстояние. Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  5. Ти карай с каквото искаш, аз само ти казвам, че да рециклираш свещи е глупаво според мен Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  6. Е, иридиеви свещи. Не че са за газ специално, но са по-студени и издържат повече на по-високата температура на горене на ЕлПеЖе-то. Мисълта ми беше, че дори и те свършват за около 40к, а камо ли да мъчиш нормална свещ от 6лв/парчето на +60к https://www.ngk.com.au/technical_info/lpg-compatibility/ Я, оказва се, че има и специални за газ - ето ти скрийншот за еднорога от сайта на нгк Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  7. На мен ми казаха даже на 40 да ги сменям, а карам с тези на нгк, които са за газ. При цена от 20лв бройката не мисля, че си струва да си играеш за да изкараш още няколко хил.км и да рискуваш нещо по-скъпо от кофти искра Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  8. Каква е логиката кофти окабеляване да трипва АБС сензора само на ксенон, но не и на халогенната крушка, която беше преди това не знам...Ксенона не е от най-евтините, комплекта за 105лв. от ксенон.бг е и съдейки по изписаното в интернет разковничето е в напрежението, което баласта прави при запалване..Както и да е, ще го свалям явно, мислех, че се знае конкретната причина, но явно изисква по-сериозна профилактика и занимавки, за които време няма. Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  9. До колкото разбрах баластите на ксенона (афтърмаркет) смущават абс-а на включване и светват тези грешки. Проблема се решавал с някакво реле, но не ми стана ясно как се монтира и каква му е ролята. Някой знае ли конкретно какво се слага допълнително и какво променят тези релета по ел. инсталацията по колата? Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  10. Благодаря за мненията, колеги, ще ги оставя на механика, щом си трябва специален ключ. И за да не поствам празно мнение, прикачам снимки от рециклирането на рефлекторите на фаровете, ако някой се чуди случайно дали има смисъл от процедурата или по-силни крушки биха свършили работа ПП: Рефлектора не е оригиналния, някой го е пипал преди мен, но оригинален рефлектор на 15 години едва ли изглежда много по-различно.. Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  11. Колеги, има ли нещо специфично при смяната на свещи (финна настройка, настройване на компютъра) или е проста замяна като смяната на крушка? Колата е B6 2.4 170hp, код на мотора BDV? Чудя се дали да не си ги сменя сам, че ми е мерак, но не знам дали няма да омажа нещо..
  12. Супер са снимките, колега, наистина е като нова!
×
×
  • Create New...