Jump to content

fiestahdi

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    B4

Последни посетители

713 профилни разглеждания

fiestahdi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей, Каква му е цената?

    IMG_20200222_143056.jpg

  2. Преди време карах един опел рекорд гореше много масло за да разбера дали е от сигменти или от гумички или водачи на клапани му сипах добавка от онази гъстата като мед която спира горенето на масло ако има проблем със сигменти ,бутала или цилиндри и колата спря да гори масло за 7000 км. Извода ми беше пробрем с сигменти или бутала не я ремонтирах. След това фиат брава голям разход на масло отново тази добавка но тогава не спря да го гори отварям главата и видях износени водачи на клапаните ремонт смяна водачи и гумички и колата спря да гори масло. След това ауди 80 гори много масло на 1000 км. Литър масло. отново добавката и не спря да гори следва отваряне на главата смяна на гумички и над 160000 след това я карах не пипаше маслото. Аз съм си направил своите изводи как да процедирам. Дано съм помогнал.
  3. когато ти сменят гумичките им кажи да проверят и водачите на клапаните дали са износени.
  4. практиката показва, че щом пушека е син значи е от масло. От това следва че го гори, малко или много няма значение , гори го. А това че изпушва при престоял двигател означава, че най вероятно пробрема е с гумичките на клапаните. Сив или черен пушек говори за проблеми с горивната смес сурова нафта и т.н., но син е от масло
  5. fiestahdi

    Audi A3 8P - VCDS

    Здравейте, колеги. От известно време имам проблем с моето много обичано ауди а3 8р 1,6 с код на двигателя BGU. Пробелмите се изразяват в това, че колата е една идея мудна и при потегляне първо забива леко и след това поема. Днес при закачане на VCDS открих следното разминаване, прикачам снимка. Бихте ли ми казали, какво точно значи тази отрицателна стойност и кое точно е проблема и как мога да го отстраня. На снимката се вижда, че референтните стойности са положителни. Извинявам се предварително ако съм объркал раздела, а ако модераторите преценят да я преместят където и е мястото.
  6. Колега, карам ауди а3 спортбек 1,6 с газ и съм много доволен, поне за сега. Разхода му на газ извънградско е 8-8,2, средно не прехвърля 9. Според мен добре си се насочил. Когато купуваш конкретният автомобил само го виж дали не пуши синьо пишат че имат склонност да горят масло. Относно динамиката не очаквай чудеса, но и не е спънат кон. Другият тънък момент са им ръчните скоростните кутии. Като я запалиш и докато работи на място има ли шум в ръчната скоростна кутията да знаеш, че не е от аксиалният лагер на съединителя, а проблема е в едни лагери вътре в кутията. Ще ти кажа и за маслото и приключвам. Скоростната кутия подчертавам ръчна на този модел събира 2 литра масло нивото му е над нивото на пробката за наливане имай го в предвид и за там само оригинално масло от Ауди- 40лв. му е литъра.
  7. fiestahdi

    Audi A3 8P - VCDS

    Колеги, някой има ли идея как чрез vcds да проверя работата на ламбда сондатана 1.6 bgu. Гледах разни клипчета в нета но не намерих нищо конкретно или поне аз не успях да разбера.
  8. Здравейте! От скро притежавам ауди а3 8ра 1.6 с код на двигателя BGU. При обслужването на автомобила ми направи впечатление, че във въздуховода непосредствено да дроселовата клапа има значително количество масло. Вадих щеката за масло при работещ двигател за да видя дали ще "духа" от там, но такова явление не констатирах. За това си мисля, че е възможно да не работи коректно клапана за картерната вентилация който се намира във въздуховода. Въпроса ми е дали някой знае и ако знае да ми каже как мога да го проверя този клапан дали работи. Ако пък някой има други предположения от къде идва това масло моля да ги сподели. По принцип ми се иска да намерия схемата на картелната вентилация на автомобила за да видя от какво се състои. Има черна кутия на блока от която излиза маркуча на картерната вентилация и не знам тя дали може да причини проблем като моя. Надявам се по вече хора да се включат в дикусията за да стигнем до решение на този проблем.
  9. звънкай колека да се разберем и ги вземам
  10. Здравейте, колеги!Снабдих се и аз с VDO уредите и съм решил да ги слагам на Б4 с АBК двигател. За тази цел ми трябва комбинираният датчик за налягане на маслото и датчика за температурата на маслото ако някой ги има може да ми звънне да се разберем.0894631822-Петко
  11. Засичането в действителност не го правя точно както трябва изводите съм си ги извадил от лампа до лампа. Ясно ми е че е най добре пълно до гърловинката карам 100 или 200 километра и пак до гърловинката, но за сега така. Определено разхода е висок. А когато я засичах я карах със 90-100. Все още не съм я засичал след като извърших интервенциите. Ще кажа като я засека какъв е резултата.
  12. Както и обещах споделям резултата. След почистване на колекторите и изтърбушване на катализатора колата стана като стелт, а това мисля е присъщо за "АУДИ"
  13. Днес въпреки отвратителното време успях да смъкна колекторите и за моя радост положението беше трагично. Казвам радост защото се разминах само с 5,80 лв. за корселин. Почистих ги и веднага се усети разлика във вървежа и поведението като цяло на автомобила. Утре предстои изтърбушване на катализатора. надявам се тогава вече колата да полети. А относно клапана N75 днес го проверявахме с ваг ком и си работи, геометрията на турбината се движи нормално, така, че изтърбушване на катализатора. Утре ще пиша какво е станало и какъв е резултата.
  14. Здравейте, ще мина директно на въпроса, защото се побърках от четен и все още нищо не ми е ясно. От скоро притежавам Ауди А4 1.9 тди АФН 110 коня. Първите ми впечатления от автомобила са много добри докато не дойде момента да засека разхода. Извънградско и при скорост 90-100 км/ч ми дава разход около 7. Това ми се струва доста. Иначе колата си пали и си върви не пуши абсолютно, ЕГР клапана и е затапен, променливата геометрия се движи добре. Направи ми впечатление, че ако я карам до 2500 оборота при превключване на по голяма предавка дръпва яко, но ако я изфорсирам до към 3700 оборота и превключа на по голяма предавка колата ускорява но някак си бавно. ще съм Ви благодарен ако ме насочите къде да си търся проблемите.
×
×
  • Create New...