Jump to content

DJ_Vasko_C

Members
  • Мнения

    443
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно DJ_Vasko_C

  • Рожден ден 28.08.1986

Друго

  • Kaра
    BMW E36

Контакти

  • AIM
    DJ_Vasko_C
  • Website URL
    http://www.facebook.com/djvaskoc
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Пловдив
  • Интереси
    музика, коли, компютри и малко др. Hi-tech

DJ_Vasko_C's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Темата е за раздел Как и какво ауди да си купя? "Дреболиите" не са скъпи. Скъпа е турбината ако евентуално изпатка.
  2. +1 за Б6 при тази дилема. 1,9 много по-успешен от 2,0 140к.с. Разлика може да има във външния вид но вътре са си еднакви. Някак си не ми се връзва да се дадат сумати пари повече за Б7 и да знам че карам наточена Б6-ца.
  3. (лично мнение) X1 - Точно това трябва да е съвременното подобие на джипк-а - не прекалено тежък и голям, икономичен, добро съотношение качество/цена/имидж. Да става и за града, и за магистрала и за планина (не визирам офф роуд). Да се управлява като лека кола, но позицията на седене да е като в джипка. X1 не вози твърдо като X3, и в същото време на пътя е почти аналогична, казвам почти на управлението и поведението на 3-та серия, която винаги е била еталон в това си отношение. За мен всички по-големи алтернативи като Q5/7, X5/6, tiguan/taureg..... са безсмислени - тежки, горят и не стават за истински офф роуд. За офф роуд си има Range Rover, лада нива и някои японски гиганти.
  4. Безброй теми по въпроса, но на кратко казано.... Безпроблемен, не е пъргав, върви само на високи обороти, ако ще слагаш газ - газов инжекцион. Гори колкото 1,8Т, при нормално каране даже 1,8Т може да ти даде по-нисък разход. Кратко сравнение на прекитe ""конкуренти" 1,8Т - върви много повече, а гори същото. Единствения минус - заделяш 1000 лева ако турбото издаде багажа. 1,9тди - по-скъпа поддръжка от 1,8, но много по-приятен за каране. Доста икономичен.
  5. Това е единствения телефон на пазара който е точно това което искам - нито повече, нито по-малко, но и аз не посмях да си купя заради честите проблеми които дават. Жената има е71, супер телефон, но аз искам простата и обикновена клавиатура, защото когато шофирам и искам да набера "ivan", поглеждам към телефона, взимам го в ръка и без да гледам отварям указателя и набирам буквичките iv и след това зелената слушалка. Всеки телефон с различна клавиатура от стандартната (а именно qwerty или тъч) значително увеличава вероятността за сблъсък с отсрещното дърво при набиране (просто се изисква да гледаш телефона доста повече докато намерич човека който искаш да набереш).
  6. Добавям само че лансъра е доста по-дървен откъм возия.
  7. Та приятелката реши, че не иска да кара ръчка и ще продаваме роувърчето. Доста малко е карано в Б-я. Като цяло аз лично съм много доволен от колата. Върви, не гори, поддръжката не е скъпа както я изкарваха повечет "разбирачи". Хич не ми се иска да я махаме, но няма начин. Ако някой предложи бартер за автоматик може да измислим нещо. А ето и самата обява. Телефона е на баща и. http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&amp...;avto=Rover_220 Дата на производство Май 1999 Тип двигател Дизелов Мощност (к.с) 105 Скоростна кутия Ръчна Категория Купе Пробег 120000 км Особености: 2(3) Врати, ABS, Airbag, Аларма, Бартер, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Застраховка, Имобилайзер, Климатик, Металик, Серво управление, Стерео уредба, Халогенни фарове, Центр. заключване Регион: Пловдив тел.: 0895735703 Допълнителни данни: Много добре запазен автомобил, държан само в гараж. Първа регистрация в Б-я преди година от мен. Единствената забележка е пукнато предно стъкло. Този дизелов мотор се монтира на Хонда Акорд 96-98г и някои сивици, и няма проблем с главите като при бензиновите им модели. Много икономичен - 6/100 в града РЕАЛЕН разход с нормално каране. Единствената причина за продажбата е че си търся автоматик, така че съм склонна на бартер единствено за автоматик. Митове и легенди са скъпата поддръжка на този автомобил. Сменени са маслото, филтрите и ремъците. Единствения ремонт който е правен е смяна на едно каре с един тампон и машон, с труда - 130лв. Няма друг автомобил в този клас който да вози така приятно меко.
  8. Плазмата не става за статични положения - така че монитор - LCD. За всичко друго - плазма.
×
×
  • Create New...