Jump to content

Hinko

Members
  • Мнения

    65
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI Q7 3.0 TDI 2009

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

1538 профилни разглеждания

Hinko's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да по два са , като долните са по-скъпите..мисля около 800 лв. в Порше , но алтернативи има доста.Ако някой е наясно от форума нека да напише .
  2. Най-вероятно шарнирни болтове на носачите.
  3. Същия проблем имах и аз и се оказа същата повреда като при теб- откачен датчик на преден десен носач.
  4. Hinko

    Вихрови клапи

    Днес закарах автомобила в ДАС АУТО сервиз.Когато има развитие ще пиша- уговорката е разглобяване и проверка за рециклиране във фирмата с която работят в Германия или оборотни такива.
  5. Hinko

    Вихрови клапи

    Да така е . Освен това има и рейка с 3 клапи ,която лагерува във втулки.И втулките и шийките на самите клапи са от някаква пластмасова сплав която се износва и се образува хлабина, а от там вече се възпрепятства нормалният процес на работа , та дори и механично задържане на рейката . Аз разгледах от близо предлаганите от AIR SHOX сервиза ремонтни комплекти и изглеждат истински, също като тези в Туба .Има разлика в профила на оста- рейка .Предлаганите от сервиза са с правоъгълен профил,а в Туба съм виждал и с кръгъл и с правоъгълен , но само за тези които са вече износени-тоест за подмяна.. с износени пласт. шийки.Другата разлика е в последната втулка -лагер.Заводските са отново от пластмаса а ремонтния е от алуминий и за уточнение ползват лостчета от Ауди - тоест оригинални.На въпроса ми за разлики в модела и годините ми отговориха , че за всички 3.0 тди са еднакви ? Цената им за комплект в момента е 220 лв без труд.
  6. Hinko

    Вихрови клапи

    Да де ама в Ауди не предлагат ремонт на клапите- а нов колектор с клапи и цена 1120 лв. за брой??
  7. Hinko

    Липсваща част под шасито

    Дали не е печка?
  8. Hinko

    Вихрови клапи

    Благодаря за инфото
  9. Hinko

    Вихрови клапи

    Здравейте .От скоро ми светна лампа с образа на двигателя и колата запуши с бял пушек, но карайки извънградско нещата се нормализират.Мислих си ,че е дпф-а , че 1 месец не съм излизал от София, но при повторно светване и преход ат 400 км преди това по магистрала се досетих , че е нещо друго.След диагностика в Дас Ауто излезе проблем с вихрова клапа от пасажерската страна.Въпросът е има ли начин с ремонтен комплект - гледам в ибей има за 3.0 TDI CASA 240 кс. по 130 лири, или нов комлект, но е 1000 лева. Борил ли е някой подобно животно , че може да са рейките за подмяна от ел. моторчето към клапите , но може и да са втулките в които лагерува самата клапа ? http://www.ebay.co.uk/itm/2XAUDI-VW-2-7-3-0-TDI-V6-INTAKE-MANIFOLD-SWIRL-FLAPS-A4-A5-A6-A8-Q7-TOUAREG-/121494837235?hash=item1c49a817f3:g:-o0AAOSwj85YOx7m
  10. Ще си позволя и аз да дам мнение , макар да я имам моята едва от една година.Автомобила е с двигател 3.0 тди 240 к.с. 2009 3 месец.Навъртях и 20 к км.Прави са колегите за очакваните проблеми..почти няма какво да добавя.Направих и първоначално обслужване-масло и филтри , както и пистов ремък с ролки , водна помпа , ремък на гнп и ролки и все.Това лято смених турбо - имам тема по този случай, но можех и да си покарам още с нея .Просто ми предстоеше 2400 км. преход до Турция и обратно и предвид , че и аз като теб съм с близнаци реших да не рискувам с ремонти в други държави.Отбелязвам , че след експертна оценка от представители на Гарет за България и дълги дискусии във форума, общото заключение е , че наранените перки на моето турбо са чисто механични от твърди частици тоест имало е още не малко живот в нея-минимален луфт в патрона и никаква консумация на масло . Колата е на 238 к км. истински.С безключово запалване е, и да 3 брави са пре...ни. Досега не съм правил компромис с качеството на резервните части и имам същите планове като теб заползването на автомобила.За обща информация предишните 2 автомобила, назад във времето 14 -15 години , бяха съответно Ауди А3 1.8 т 20 клапана 150 к.с. и Крайслер Пасифика 3.5 V 6 256к.с. и 340 н.м. със собствена маса2.2 тона и габарити като на Кю-то..но беше бензинов и нали се сещаш- 17 -19 градско и 12 -14 извънградско до 140 км/ч. Държа да подчертая , че Кю-то е па бързият и динамичен автомобил от 3-те изброени до тук .Въздушното окачване или по точно адаптивното окачване е много полезна екстра.За твое сведение такова окачване при Ауди автоматично занижава или повишава клиренса на автомобила според скоростта на движение.Моят Кю е Sline и е с 2 см по-нисък от другите, но опцията да повдигам принудително заради преспи и коловози е полезно нещо в БГ.Моторът с 240 к.с. е един от най изчистените от проблеми , но е 1 към гьотере- на какви км ще е реално , как е и къде е карана и подържана абе и късмет си е.Смених преди зимата и задните носачи - здрави бяха втулките-тампоните, на реглажните болтове се бяха заварили и при опит за раздвижване с азот и спрейове и др не ми остана избор освен флекса и нови.Колата беше с отворен заден мост за джанти 21 цола които моментално смених за 19 и бе необходимо да затворя очевадното разкрачване , че и гумите зносва. Радара на дистроника при тези от 2009 е стабилно закрепен не става за крадене както и фаровете и те са трудни тук , а с малка намеса от моя страна още по-трудни ... така , че на слука и успех. Е дано сам ти бил полезен и ако трябва нещо пиши - с каквото мога ще ти помогна.
  11. Hinko

    Audi Q7 3.0 TDI DPF филтър

    Приятелю това което знам от момчетата от сервиза е , че електрониката на автомобила може сама да зададе режим на регенерация дори в градски условия , но не съм ги питал дали е така при Кю-та от по-предни години.Моят е 2009 г. Ако искаш ще ти дам кординати -занимават се само с ВАГ групата ,като и перат ДПФ-и .
  12. Hinko

    Съмняват ме дюзите.

    Абе карай си колата.На минусови темп. ти като дишаш не изкарваш ли пара или пък се огледай - тия около теб сутрин не пушат ли?
  13. Само скъсания кабел на един от датчиците за удар , който пък е свързан в обща система с авто пилота и дистроникът-разбирай спирачния асистент за предотвратяване на удар с обект пред автомобила. Но датчика на нивомата беше се измъктал от отвора в гарния носач, или носача е с по-голям отвор или датчика е с по-тънък накрайник за закрепване.Заради това и малко го преправих , но сега е бетон-не хлопа нагоре-надолу и не се измъква при голяма амплитуда на движение на носача.От цялата работа наистина минах с 30 лв. за диагностика, а другото от мен- е поизмръзнах един ден но оправих нещата ,в това число и бронята укрепих докато решат Алианц какво ще признаят за щета -маска, броня и лява вежда.
  14. Честита Нова Година на всички колеги. По темата- след внимателен оглед на нивомерните датчици открих преден ляв с главата на долу тоест -беше се измъкнал от горния носач където му е мястото. След кратка намеса от мен проблема беше отстанен и дори и компа не хваща грешка.
×
×
  • Create New...