Jump to content

cokesucker

Members
  • Мнения

    1468
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно cokesucker

  • Рожден ден 27.02.1983

Друго

  • Kaра
    веле

Персонална информация

  • Локация
    Sf

Последни посетители

6009 профилни разглеждания

cokesucker's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз съм пристрастен, но просто съм фен на камиончето.... Като ще е джип да е голям, не виждам предимство в 5цата, освен че е по-компактна. Аз бих се насочил към 4.0 тди, защото имам единствено впечатление от него и от предшественика 4.2 тди, но ги няма в темата така че, все едно не съм го споменал. Малко сервизни кампании, които касаят Ку7-цата модел 2015 - 2020 69AJ - airbag завесите с компроментирана връзка 36А1 - възможна лоша връзка в кормилния прът 90Р5 - дефектна звукова и светлинна сигнализация при незакопчан колан 42L1 - компроментиран болт в едно от закрепванията на задният мост (започва да "яде'' гумите на задния мост) Това са всички сервизни кампании, които намирам обявени до януари 2023. Също добре е да се провери как работи мултимедията с всичките опции, да не лагва и да не бави, в такъв склучай е възможно да е необходим ребуут или нов юнит. Да се слуша и за скърцащи спирачки също, въпреки че този проблем е по изразен при последното поколение ТТ, но и 7та не е застрахована. Успех.
  2. Скоро търсих информация за подобна колица. Като оборудване аз бих избрал S-line вътре и вън, панорама (нищо че е склонна да скърца и/или тече) и автоматик задължително. Предимството на тфси-то е, че в Европа го има като опция с 8 степенен ЗФ(в Щатите е стандартно), но и със С-троник. Докато дизеляците са само със С-троник. След 2014-та проблемът маслото би трябвало да е отстранен при ТФСИ-то. Ако искаш да харчи по-малко 2.0 тди 190кс. според мен е варианта. Тфси-то ще харчи повече, но с правилната кутия, ще е доста по-приятно за каране от малкия дизел. Успех
  3. Напротив, ако беше 2тди и на тия километри щеше да нормална (средна ) цена. Виж по колко вървят 3ките. Има нещо съмнително или км или удар, или и двете. Ето една на която поне са писали, че е имало удар. https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-allroad-3-0-tdi-s-tronic-quattro-avant-allrad-göppingen/378441617.html?ref=srp&refId=2a1d2438-e03f-0598-b93b-8853932ff327&searchId=2a1d2438-e03f-0598-b93b-8853932ff327&type=page1Ad
  4. Q7-цата ще износва накладки и гуми значително по-бързо от А7, все пак е 2.2 тона, че и отгоре, в зависимост от екстрите. Задния прозорец на мен малко ми компрометира видимостта, но се свиква. Също 3ка бензин не ми се вярва да докарва едноцифрен разход на гориво. От друга страна позицията на водача ми харесва винаги! повече, в сравнение с всеки лек автомобил (на високо си е друго), голяма е, тежка, такъв джип винаги кефи ... а и го няма фактора, "аз по тоя път няма да мина, щото ще закачи отдолу". Щом е за втора кола и ако по-високи разходи за поддръжка не са проблем, бих гласувал за Q7-цата с две ръце. ПС Ако ще се паркира в гараж, да се провери все пак дали ще се събере.
  5. EA288 би трябвало да е кодът на 190кс. версията. Карал съм го, около 20к км в Тигуан R с DSG. Кутияра не ми допада, държи ниски обороти и при кикдаун за мен не е сериозно да има такова "замисляне".... но не знам как би било с s-tronic. Водните им помпи на този мотор по спомен сдаваха бързо, та трябва да се види кога е сменявана. И аз бих дал глас за бензина, не че е по-надежден, ами имам чувството че би било по-лесно да се намери читав в сравнение с дизела. Колкото до салоните... Материалите стават все по зле с годините. Кожата е по-тънка например и всичките бусове с Комфортлайн, тоест кожени волани на 100-120-140к км са с изтрити волани, все едно са на 300к, а се карат извънградско. Аз бих гледал в немско, колкото и да е по-трудно с търсене и докарване.
  6. До колкото знам 2.0 TDI в това поколение са три варианта, 122 к.с., 150 к.с. и 190 к.с. Предлагат се 6 степенна ръчка и с-троник. За 150 к.с версията като бивш притежател на такъв мотор, но в купето на Каравеле, Мултиван, навъртяни около 300-400к км в 3-4-5 различни буса 2016-2019 модели, и наблюдение над още 13 бр. със същите мотори.... мисля че имам представа. Всичко което съм/сме карали е купено ново, продадено на около 180к-200к км и карано 90% извънградско. Равносметката за тотал 15бр. ФВ с този мотор. 2 бр. с гръмнали турбини на около 160к км (заради тъпата Лонг лайф програма) 1бр. гръмнал алтернатор на 130к км 1 бр. с проблем в помпата на хидравликата 165к км. 1бр. скъсал ремък на 180к км и мотор за кофата... след 4 месеца преговори с ФВ, в крайна сметка нов мотор по гаранция, защото интервалът за смяна на ремъка наистина е 200к-210к км Според мен е здрав мотор, икономичен, и надежден ако попаднеш на такъв с правилната поддръжка. Единствения ми съвет е да се търси нещо на около или под 150к и да се обърне внимание на турбо, интервалите на смените на маслото и ремък. Това е поредната глупост за мен.. да се залага ПЪРВА смяна на ангренажен ремък на над 200к км. Има поне още три случая за които знам.. всъщност 4 ....на скъсан ремък под или близко до 200к км на този мотор... защото от сервиза така казаха... и после епопея на забравените добър ден.
  7. Освен това не знам какво Монако са писали точно, но регистрацията на колата е френска, а регионът е Гранд Ист, което е частта на Франция граничеща с Германия и Белгия, демек на около 900 км на север от Монако. В Германия според мен също трябва да се внимава в повечето случаи с автокъщите, защото има доста внесени канчета от Щатите и Канада, но поне Тюв е малко по-по-по... Няколкон примера... тази с ел. проблем още там... https://mobile.de/auto-inserat/audi-a4-2-0-tfsi-quattro-lim-s-line-virtual-glasdach-braunschweig/363856447.html?searchId=179e0e71-8f94-fb9c-1a06-8f71ece41486&ref=srp&type=ad Или пък тази от Канада https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-2-0-tfsi-quattro-progressiv-xenon-navi-360-völpke/357862978.html?searchId=f3a1b4d4-f67d-942c-9ea5-dcc40ab1f276&ref=srp&type=ad И тази https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-quattro-2-0-tfsi-s-line-360-led-r19-navi-shz-schwalmtal/365197247.html?searchId=f3a1b4d4-f67d-942c-9ea5-dcc40ab1f276&ref=srp&type=ad Аз не бих си го причинил, според мен не си струва за 10к надолу, да хабя нерви, дори колицата да не даде проблем.
  8. Не е до 8те лева, а до това че трябва непрекъснато да наливаш, което не е никак удобно ако пътуваш много. Да сипваш по 5-6-7 литра на седмица е неудобно, понякога може да се озовеш на места където не можеш да намериш течност за чистачки.
  9. HP Elitebook X360 1040 G9, i7 си взех аз и съм предоволен. Подкрепям мнението по-добре бизнес клас втора ръка, отколкото нов пластмасарник.
  10. Дали е или не е , няма никакво значение, пазарът не се интересува от мнението ти. Погледни по колко вървят вече първите RS4ки, поскъпването при класиките и лимитираното серии е най-високо.
  11. Изборът е ясен за мен. Няма нищо по гадно от тясна неудобна кола. Като я покараш 500-600 км го разбираш. Ако ще да е най-натоканата на света. Аз на твое място бих търсил А6ца
  12. @vle4ugoto Ааа все още сме си млади и красиви, това е константа. Аз доколкото разбрах, човекът ще си я кара там, така че няма да има транспорт. А6цата дори и постничка ще е по-комфортна от А4/А5 и аз бих избрал нея.
  13. С директно впръскване е все пак, няма да е като оня 2.8. Дават ѝ 8.2 сек. до 100, едно време това се считаше за вървяща кола.
  14. Тук избора ти е между А6 и А4 (защото както казаха колегите А5цата всъщност е А4) Та, отези трите е въпрос на приоритети... Ако големината е най-важното то избора клони към А6, въпреки че конкретния екземпляр не ми допада с тези автърмаркет джанти и фолирана (говори за поддръжка на предишния собственик, трябва да се види има ли история колата) Ако екстрите са предприети, то Олроуда печели. А6цата е доста опоскана от към екстри
  15. ФраМсето с подръчни средства се вкара в ебаси филма с възстановяването на тоя курник (в буквалния смисъл). Има субтитри. Култова 200ца!
×
×
  • Create New...