Jump to content

Bilsan

Members
  • Мнения

    239
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Bilsan

  • Рожден ден 27.03.1990

Друго

  • Kaра
    Mazda Audi A6 S-Line

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Plovdiv

Последни посетители

1043 профилни разглеждания

Bilsan's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Хибридната турбина дали ще намали малко и разхода на гориво?
  2. Каква турбина ще ми препоръчате за моето Ауди А6 4F2-C6 2.0TDI Multitronic 140HP/103KW без да ми създава проблеми?
  3. Здравейте, замислил съм да си купувам: Audi A6 SALOON 2.0 TDI ultra S Line S Tronic 4dr (start/stop) Може ли да ми кажете като цяло дали е добра и дали си струват или да се насоча към друга. Какво трябва да се гледа и внимава преди да се купува. Като цяло какви проблеми има и създава. Благодаря!
  4. Не аз колата си я купих сам от Англия и съм си тук в момента с нея. Просто бях в БГ за 2 седмици и колата ми се развали там! Проблема беше със болта на маслената помпа и трябваше да се смени само, но "майстора" не знам какво е правил, но не е центровал валовете както трябва и още на същия ден се счупи колата. След това отидох при Жоро Ходжев в Остромила в Пловдив и се наложи да сменим всички зъбни колела на маслената помпа, сложиха по-дълъг привод 10см. смени и вал на маслената помпа и като се е почнало поисках да сменят всички ролки, ремъци, водна помпа, маслото и филтрите. След това Крематор премахна софтуерно ЕГР + ДПФ + Флашване на мултитроника и MMI. Премахнахме ДПФ и физически и запуших и ЕГР'а от 2-та края. Сменен е маховика + маслото на мултитроника + филтъра за мултитроника, който струваше около 700лв. След всичките работи колата не пуши грам дори и да я настъпя, но все още не върви както като я купих от Англия. Преди като пътувах към БГ на аутобана в Германия вдигнах почти 220км/ч.
  5. Bilsan

    Auxiliary Heater element

    Audi A6 4f2-C6 2.0TDI BRE Multitronic
  6. Bilsan

    Auxiliary Heater element

    А за мен нещо да кажеш?
  7. Преди колата си вървеше доста като за 2.0TDI след като отидох на почивка в БГ и там се беше развалила колата от малак проблем заради калпави майстори дето уж разбират се наложи да дам сумати пари и след ремонтите дюзите така работят. Като карах към БГ колата ми даде 5.5 разход по колонка смятано като средната скорост беше 140км/ч. със 7-скорости е.
  8. След като ги направя тези ремонти ще се види дали има разлика и дали колегите от форума може да си решат проблема!
  9. Bilsan

    Auxiliary Heater element

    Ако имах щях да знам, за това питам как може да се сложи ако нямам в случая или ретрофитне както ти си споменал!
  10. Не можеш да съдиш хората кой каква кола и с какъв мотор си я купува! Всеки според възможностите си! Изкарвам си парите с честен труд!
  11. След добавки и смяна на пръстените + регулиране сега това са ми стойностите, но скоро мисля да ги свалям всичките дюзи да ги изчистя с ултразвук, да сменя пръстените + болтовете и да регулирам всичко като по учебник и да видя после как ще е!
  12. Bilsan

    Грешка в Battery Regulator

    При мен проблема се реши с нов акумолатор!
  13. Bilsan

    Auxiliary Heater element

    Ако нямам на колата може ли да се сложи?
  14. Bilsan

    Auxiliary Heater element

    С тази печка веднага ли почва да топли или пак се чака да загрее колата?
  15. Bilsan

    Elsa help

    А аз я инсталирам уж както трябва тази ЕЛСА, но на отварящия се прозорец ElsaWin независимо какво натисна и ми дава грешка Error 80004005 Description not available?
×
×
  • Create New...