Не аз колата си я купих сам от Англия и съм си тук в момента с нея. Просто бях в БГ за 2 седмици и колата ми се развали там! Проблема беше със болта на маслената помпа и трябваше да се смени само, но "майстора" не знам какво е правил, но не е центровал валовете както трябва и още на същия ден се счупи колата. След това отидох при Жоро Ходжев в Остромила в Пловдив и се наложи да сменим всички зъбни колела на маслената помпа, сложиха по-дълъг привод 10см. смени и вал на маслената помпа и като се е почнало поисках да сменят всички ролки, ремъци, водна помпа, маслото и филтрите. След това Крематор премахна софтуерно ЕГР + ДПФ + Флашване на мултитроника и MMI. Премахнахме ДПФ и физически и запуших и ЕГР'а от 2-та края. Сменен е маховика + маслото на мултитроника + филтъра за мултитроника, който струваше около 700лв. След всичките работи колата не пуши грам дори и да я настъпя, но все още не върви както като я купих от Англия. Преди като пътувах към БГ на аутобана в Германия вдигнах почти 220км/ч.