Jump to content

Marto7777

Members
  • Мнения

    773
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi S3

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

2806 профилни разглеждания

Marto7777's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Днес свалих ръчно стойностите от 66g на 40g, за да може автоматично като карам да си пусне регенерация. Слагам снимки, преди и след карането. По време на движения я гледах на живи данни и дигна около 700 градуса на ДПФ и започна веднага да сваля процентите, като в края както се вижда застана на 0% DPF Load Coeficient. Също така в началото Pressure difference беше 61 на празен ход и около 350 на пълна газ, след регенерацията стана 5 на празен ход, а на пълна газ мисля че беше под 100-150 не съм сигурен за тази стойност. Преди: След:
  2. Тия дни ще го направя, днес я закачвах да проверя стойностите и това излиза според вцдс, че уж е доста запушен и с регенерация няма да мине. Незнам дали да не пробвам и някой от спрейовете за почистване на ДПФ
  3. Сега гледах клипове и има 2 вида, едната е на място, другата в движение. Коя да пусна ?
  4. Преди няколко дни светна на таблото Diesel Particulate Filter а днес я закачих и на ВЦДС - Diesel Particulate Filter - Restricted/Clogged,. Грешката е прикачам на снимка. Колата се кара предимно градско, може ли с някаква програма за регенерирране пусната от ВЦДС или с каране извънградско да се оправи проблема ? Пробвах да изчистя грешката с ВЦДС, но се трие и веднага излиза пак, дори при изгасена кола. Свети и чека, а преди 2 дена мисля че не светеше, само на FIS дисплея излизаше грешката. Гледам има и добавки за чистене на DPF, но незнам и те колко работят. Благодаря
  5. Преди 2 дни пак ми даде misfire на първи цилиндър и реших да размена 1 и 4 бензинови инжектори и газовите на първи и втори цилиндър. След като ги свалих пробвах с уста и газовия на 1ви цилиндър пропуска леко, което значи че под налягане като е с газта пуска още повече и се надявам да е това проблема. Сега търся инжектор нов, да го сменя и ще видим какво ще се получи
  6. Немога да редактирам горното мнения затова права ново. Да добава че днес още преди да спра газта, колата работеше на място около 15мин и ми направи впечатление че по едно време започна да пуши бяло. Без да е давано газ, без нищо, седях зад колата и започна да пуши бяло за около 15 секунди, след което изчезна и повече не се появи. Досега не се е случвало, след това карах колата през деня, но нямаше и следа. Горе долу на 10тата минута след като я запалих и работеше на празен ход, почна да пуши и след 15 секунди изчезна.
  7. Днеска спрях газта от бутилката, оставих я да работи на газ, докато изразходи остатъчната газ и смени сама на бензин. На лаптопа продължава да седат корекции -15, -20 STFT, но ми се струва че по-добре работи. Нямах възможност да я карам извънградско, но мисля че работи по добре колата на място.
  8. Marto7777

    Гуми и quattro при Б7

    Точно от лош баланс се получава. Няма значение дали предните и задните са различни
  9. Миналата година имах проблеми, мисла че ми губеше антифриз и набедих изпарителя. Бях купил нова мембрана, но още преди да го сваля като го погледнах се бяха отхлабили болтовете му, тогава ги стегнах и се реши проблема, без да сменям каквото и да е, също притехнах и горния болт който натиска колената за антифриза. Доста се бяха отхлабили, но сега като погледна са си стегнати и не е от тях. Става въпрос за тези болтове на снимката, които държат двете половини една към друга.
  10. Газовата е EuropeGas най-високия клас, мисля че Superior беше. Изпарителя е KME Twin Extreme, мембраната незнам дали има вариянт да е пукната. Как мога да проверя ? Трябва ли да спра нещо, за да сваля изпаритела и да го разглоба, да вида дали е здрава ?
  11. Компресията съм я мерил, това е първото с което започнах, споменал съм го в първия пост.
  12. Вчера смених свещите, но проблема си остана. От време на време на празех ход тресе, като го има и на газ и на бензин. При свързване с ВЦДС не отчита да има Misfire на никой цилиндър, дори в реално време като го прави. Въртенето по 2-3 секунди за да запали си остава също.Понякога си пали и веднага, избирателно е. Направих 2 лога на трета, от около 2к оборота докрай, първия е на газ, втория на бензин. Гледам че boost actual и desired, си върват заедно, тоест няма да има пропуск на въздух отнякъде. Дебитомера отчита максимум 180гр/с, което също е нормалното и преди като беше в ред колата и съм правил логове, по спомен беше пак толкова. Колата е с K04-064 от S3 2.0tfsi. На място дебитомера отчита около 3гр/с, като според ВЦДС това е в нормата. AFR желаното и актуалното съвпада също. Качвам и двата лога, ако някой може да даде насоки как да процедирам Benzin.csv Gaz.csv
  13. Свещите съм ги поръчал, но ги чакам да пристигнат в карса, че ги нямат налични. Като дойдат и ги смена, ще направа един лог с Ме7 Логър. Там ще се видат нещата с бууста как са, дебитомера също.
  14. Тоест Bank 1 са цилиндри 1 и 2, а банк 2 са 3 и 4 цилиндър така ли ? Ако е така значи бобината отпада като вариянт, защото от цилиндър едно я размених с 3ти. Остават дюзите ? Само бензиновите дюзи ли може да са или и газовите ? Съвет как да процедирам ?
  15. Колата няма втора ламбда сонда, премахната е много одавна и изключена от компа. Колата е със спортен филтър, а не с кутия, така че клапана за бензиновите пари, няма пряка връзка с филтъра. Ще направя тест с Ме7 логър, там записва много данни на много канали
×
×
  • Create New...