Jump to content

ErrEvil

Members
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А6

Персонална информация

  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

932 профилни разглеждания

ErrEvil's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте Колеги, Оглеждам се за Audi A4 2016/2017 година. Ще се радвам да споделите впечатления относно различните варианти за двигател/скоростна кутия, здравина, очаквани проблеми и.т.н. Насочил съм се или към 2.0 TDI 190 к.с или към 2.0 TFSI, като вторият има няколко версии, мисля 190 коня, 220 коня, 250+ коня. Доколкото четох, новите бензинки след 211 коньовия нямат проблеми с маслото, но не съм наясно с тези изпълнения и скоростните кутии, с които вървят, не съм наясно при дизелите проблем с дюзи, дпфи имат ли като при старите тройки, така че ще съм благодарен за повече инфо.
  2. Здравей Колега, не знам дали си успял да погледнеш ето тази тема: Там има дадени доста конкретики относно кои точно мотори имат проблема. Ако не си още - изчети я цялата и виж кода на мотора. И по-специфично: http://casestudies.atlanticmotorcar.com/audi-engine-oil-consumption-correction/
  3. ErrEvil

    Трудно палене

    Така е. От сервиза уж прегледаха всичко, те имат съмнения, че някой преди е творил.
  4. ErrEvil

    Трудно палене

    Здравейте колеги, при мен се оказа, че не стига ток до свещите, защото в кутията, където се намираше релето беше проникнала вода (чудно как!) и вътре беше станало каша. Съответно смениха ми релето + още 2 малки помощни релета и сега всичко е 6 - освен че пали нормално в по-студени сутрини, пали и доста по-леко, преди малко притрисаше при палене. Процедурата извърши Жоро Касапа от Пловдив - за пореден път много добра работа от него и хората му - препоръчвам.
  5. Благодаря Колега. Аз сам няма как да свърша въпросната процедура, затова ако някoй може да препоръча сервиз, където могат да я свършат, ще съм благодарен.
  6. Здравей Колега, Наскоро си обслужих скоростната кутия в сервиз "Бензин трансмишън" - ул. Георги Бенев 15 - Северна промишлена зона. Занимават се само с автоматични скоростни кутии. Йордан е собстветникът - двама различни човека ми го препоръчаха, останах доволен, но друго не съм правил, така че не мога да дам повече подробности относно услугите, които предлагат. Предполагам, че не съм единственият, който ги знае.
  7. Здравейте Колеги, появи ми се тропане на задните спирачни апарати, казаха ми, че се рециклират водачите им. Ако това е така - бихте ли ми препоръчали някой, който ги прави в Пловдив, и изобщо какво бихте ме посъветвали в случая? Отнякъде чух, че при смяна на накладките с нови, те ще уплътнят и тропането ще изчезне. Общо взето сервизите, където ходя, не се занимават с тези неща и успяха само да диагностицират тропането от какво е. Благодаря предварително.
  8. Здравейте Колеги, Изчетох всичко що има за четене по форума, консултирах се с майстори и все още получавам напълно разнопосочни мнения по въпроса дали е добре да се смени маслото на скоростната кутия на типтроника. Колата е 3.0 TDI, 224 к.с, tiptronic на 290 000 км и нямам никакъв проблем със скоростите. Маслото на скоростната кутия никога не е сменяно. Съответно Ауди казват, че маслото не се сменя, производителят казва, че е добре да се сменя, някои хора ме плашат, че ако се смени маслото, може да се "отпуши" вече тръгнал проблем, но ако е тръгнал - не би ли трябвало все някога да се прояви така или иначе? Вие какво ще препоръчате?
  9. Човекът събира мнения, не виждам какво лошо има. Дайте да не пускаме никакви теми и щото всичко е много лесно и се знае всеки сам да си прави диагностики и ремонти, както си знае ?!!?! Ето колата е вкарана в сервиз, сега ще има повече инфо.
  10. ErrEvil

    Трудно палене

    И при мен пали трудно - само на студено (лятото го няма този проблем), само първия път - върти няколко пъти докато запали, после е 6. С чисто нови сменени свещи съм, нов акумулатор, прясно сменени масло, филтри. Няма тресене, няма пушеци, няма вибрации. Колата е 3.0 tdi, 225 к.с., ремап, махнат дпф, изключен егр, вихрови, рециклирани дюзи преди 40000 км, никакви грешки на компютъра. Някакви други идеи освен свещите?
  11. На снимки колата наистина изглежда много добре, но лъжите на дребно дразнят много, защото започваш да се питаш за какво друго може да те е излъгал и.т.н.. Важно е какъв резултат ще даде цялостна проверка + диагностика на колата в Порше и/или някъде другаде, въпреки че няма гаранция за нищо.
  12. Колега, това, което го изброи, 2 седмици е пробвано без никакъв резултат, мога да те уверя с всякакъв вид лепила - Audi a6 Аvant 4f c6 225 к.с 2006 Страхотно е, че при теб се е получило, но мнението ти не е меродавно. При мен се получи само със смяна. Всеки сам си решава как да ги прави, като им дойде времето.
  13. ErrEvil

    Термостат А6

    Здравей колега, Миналата година и аз бях така и аз смених термостата и аз съм с 3.0 TDI BMK, махнати вихрови, EGR и ДПФ+ремап. При мен като изключа за малко парното - стрелката се вдига до 90. Според мен влияние оказва ЕГР-то, че е изключено иначе втори термостат нямаш, при смяната ги питах и те ми потвърдиха тогава от сервиза, че нямам втори термостат, а и колегата по-горе е написал, че новите 4-ри буквени дизели имат втори. Ето тук е дискутирано: http://audibg.com/forum/index.php?/topic/178173-за-колко-време-загряват-дизелите-ви/
  14. Ами напротив, направих си труда да проверя и темите във форума, изчетох всичко, което успях да намеря, и в една тема за авант, единият от колегите споделя точно този номер: 4F5945097 По този номер проверих в интернет и ми излезнаха стопове, но започна да ме съмнява, че е различен, затова отворих тема, за да съм напълно сигурен и настина се оказа различен. Съжалявам, ако съм ви изгубил времето на някого, явно тук не е мястото за питане и търсене на помощ, а даване на квалификации на хората, търсещи такава.
×
×
  • Create New...