Jump to content

Iven

Members
  • Мнения

    509
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    VAG

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

4101 профилни разглеждания

Iven's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Проблема е решен, оказа се, че модула на теглича има някакъв проблем.
  2. Читава кола струва прави. Читава кола навън около 200 000 км, цените започват от 10 000€.
  3. Здравейте, имам проблем с ACC на B8 2009, грешлата е за неправилно кодиране на модула, но кодировката е вярна. Давайте насоки, на къде да вървя.
  4. Явно единствения, който чете избирателно си и единствено ти и то май само суперлативи. Позволи ми да имам по-голямо виждане от теб. Ок?
  5. Зверски проблемна маслена помпа, зверски дефектираща глава, проблемен чугуна на турбото Hitachi-то и обича да изневерява. Супер системата тип “ванос” има навика да се износва една пъпка и не може да законтря вала. Двигателя механично НЕ харчи масло, но ако не е подменена вентилацията ( и пак зависи с коя ревизия е), че и там се оказаха слаби, пак си пипа масло. Играта с нагара в клапаните, мися и да не го коментирам! И най-лошото е, че всичките тези дефекти се проявават, точно когато един нормален агрегат се разработил, а този е за кофата. Разход, нормално шофиране при автомат в София е около 14л. Което е безумно много, въпреки “новата” технология за тогава. Газов инжекцион за тези мотори си е абсолютен бич, освен ако не се монтира системата на Pince, която ползва оригиналните дюзи, но цената му е точно колкото на автомобила!
  6. Нещо бъркаш, но нека така да бъде!
  7. Е не е чак такава драма тази кутия.
  8. Абсолютно, безмислен и неоправдан мотор, откъм педлагане и очаквания!
  9. Няма къде да отиде и няма кой какво да му орепоръча. Кутията е с проблемен мозък и тук няма, кой да го реабилитира. В щатите успешно ги рециклират клапанните тела, но за тамошния пазар е адски масова кутия/ VW/ Mini и разни Mazni(Mazdi) и тн и са най-евтини! Но транспорт връщане на вашия мита и тн, ремонта става финансово невъзпитан за кола с цена от няколко хиляди лева. Да не говорим, че заради мотора е адски трудно продаваема стока. Но, ако човека има пари за проба грешка, няма лошо. Човека, който коже да го бори този мозък е във Варна до миналата година само той имаше стенд на който може да бори този Японец, но за жалост пак не му се получават нещата, А по начина, който биха се получили при него е няколко К лева, но ако колата е карана много време с проблема, най-вероятно веротно е направила и повреди, което е най вероятно е станало, защото, като всяка Японска кутия има доста слаби звена. Кутия, като абривиатура е по VAG e 9G. Иначе е на Aisin модела е TF 60SN
  10. Човека е написал, че се чува и в ауспуха това е 100% намек за проблем в газоразпределението! Ако диагностицирате демпфер през ауспуха, Моля дайте координати да си карам колите на диагностика при Вас. Мотора е един и същ 1.9/2.0 Тди, но 2.0 Тди вече има два +. Чупи колянов и малко стопява бутала! Главата е една и съща от първата помпа дюза на 8 клапановите мотори. Маховик НЕ прави детонацинен шум! Дрънка, клати мотора, играене на ибороти на празен ход и много други в зависимост, колко е разбит.
  11. Проблема е в газоразпределението 90% от 1.9 го имат този шум, разпределителен вал, хидравилчни повдигачи и тн. Проблем в леглата на клапаните, просто някой клапан/и не работи, както трябва.
  12. Тази кутия, няма кой да я направи в България. Търсете друга кутия или продайте колата така. И с друга втора употрба, пак ще започне същия проблем.
×
×
  • Create New...