Jump to content

Hijara

Members
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Hijara

  • Рожден ден 22.12.1981

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6 Авант

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Пловдив

Hijara's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Да, нови двата общо 596 лева с отстъпка. На кутията си пише фолксваген, а на самите тампон в гумената част има щампа на емблемата на ауди.
  2. Здравейте, Както казвахте смених си тампоните с оригинални и работата заспа. Благодаря за съветите.
  3. Здравейте, Да си споделя, работата с вибрациите си беше точно от тампоните. Взех оригинални и работата заспа. Благодаря за съветите.
  4. Благодаря! Ще направя този реглаж да видим. Днес смених и десния да са еднакви и сменени по едно и също време. При обороти над 2000 вибрациите почти изчезват,но на място си вибрира доста.
  5. Здравей, Еднакви са вибрациите на студен и топъл мотор,може съвсем леко да са по силни на студен мотор, но може и да си внушавам. При натискане на съединителя при студен мотор няма разлика във вибрациите. Възможно ли е наистина само с оригинални тампони да няма проблем?.
  6. Здравейте, При мен проблема е че след смяна на тампоните комплект се появиха повече вибрации. Първо смених десен и скорости, след 5000к. преден и ляв. Странното е че след смяна на левия тампон вибрациите се засилиха и се усещат по воля на, купето,седалките. Върнах се в сервиза и сложих стария ляв тампон на двигателя, който буквално се беше разпаднал и вибрациите изчезнаха. Новият тампон беше swag, смених го с lemforder и нещата станаха една идея по добре но пак има много вибрации, което е много странно. Със стрия разполовен тампон да изчезват. Ако е маховик не били трябвало със скъсан тампон да е по зле положението от към вибрации. Колата е А4 Б6 1.9 tdi 131hp 2004г Благодаря!
  7. Здравейте, При мен проблема е че след смяна на тампоните комплект се появиха повече вибрации. Първо смених десен и скорости, след 5000к. преден и ляв. Странното е че след смяна на левия тампон вибрациите се засилиха и се усещат по воля на, купето,седалките. Върнах се в сервиза и сложих стария ляв тампон на двигателя, който буквално се беше разпаднал и вибрациите изчезнаха. Новият тампон беше swag, смених го с lemforder и нещата станаха една идея по добре но пак има много вибрации, което е много странно. Със стрия разполовен тампон да изчезват. Ако е маховик не били трябвало със скъсан тампон да е по зле положението от към вибрации. Колата е А4 Б6 1.9 tdi 131hp 2004г Благодаря!
  8. Здравейте, Тази сутрин си направих експеримент, като изключих дебитомера от буксата, колата нямаше мощност, след като го включих отново тръгна добре. Това значи ли ,че дебитомера работи нормално?
  9. Здравей, Лостовият механизъм се движи гладко. Възможно ли е да дава грешка за пренадуване заради дебитомер? Нещо май не мога да се справя с мултицет, много съм зле.
  10. Извинявай, но не се разчита много какво точно трябва да направя.
  11. Ще намеря мултицет, моля да споделиш. Благодаря!
  12. Благодаря, ще го проверя.
  13. Здравей, Единия линк съм качил лог файл или не е каквото трябва?
  14. Ок, ще пробвам и ще пиша. Благодаря!
  15. Здравей, Преди 2000км. Правих пълна профилактика на турбото . За това се учудвам, че пак ми дава грешка за пренадуване и търся проблема по вакуум клапани, ЕГР , дебитомер .
×
×
  • Create New...