Jump to content

t5onko

Members
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    2,0 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Varna/London

Последни посетители

717 профилни разглеждания

t5onko's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, Имам един въпрос свързан с ретрофитването на темпомат на един ФВ Туаран. Лостче и модул съм си набавил, но единствения кабел за 13ти пин, който намирам е чак в Англия: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F254201150852 Някой знае ли от къде мога да си набавя пиновете за тоя кабел (втората и третата снимка от обявата) и как се казват, или някой който може да направи такъв кабел? Благодаря
  2. Продава се на части ауди а3, 2/3 врати, 1,9тди помпа дюза 101кс. Двигателят е свален, всички части са налични. Външно почти без забележки Колата е с десен волан!! цвят: черен металик цвят на интериора: бежов Затъмнени стъкла, ксенон, 16ки от ауди ТТ Тел за повече информация О889-I99 735 или ЛС
  3. Продавам турбо за 2,0тди - код БКД. Турбото е със средна и студена част от 1,9тди АРЛ (150кс). Малко по-добър дебит има от заводското и се държи много по-добре на ремапната кола и изкарва малко повече коне от заводското. Правено е от Самуил (бегачката), но така и не го сложих на колата понеже направихме ГТБ2056. Гаранция давам, че няма никакви луфтове и проблеми. Продава се заедно с актуатора. Пращам по Еконт с опция тест и прегледЦена - 550лв. За повече инфо на ЛС или 0889199735 - Цонко
  4. Vermeer, ако не си поръчал още ще те свържа с приятел, които има такава "плоча" понеже ще разстъргва 1,8 на 2,0 и ще може да се разберете. Пиши на лично ако имаш интерес.
  5. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=176614&hl= При мен, не беше проблема в ключето - в тая тема има всичко описано за твоя проблем и как изглежда бравата и микретата.
  6. :) Сравнението за мятането на главата ми хареса! Цецо, ти при тия коне, ако ги изпънеш на някоя писта и продължително натоварване ще имаш доста топлинка. Не случайно много заводски коли с над 400кс имат кулер на маслото в трансмисията. (Не съм сигурен, но дори S4 Б5 май има такъв?). При голямо (двойно или тройно например) увеличаване на мощността, този ПРОЦЕНТ загуби се променя понеже част от загубите са постоянни и не зависят от КПДто на трансмисията. (Примерно ако са били 20% заводско, може да станат по-малко). Прав си че не е толкова важно колко коня си отиват в топлина, след като има толкова много, но е добре да се знаят и рисковете за трансмисията. Инж. Богомил не може да измери загубите в зъбните предавки по тоя начин! Reroll - Презапасени са доста трансмисиите и издържат доста време с мощност х2.
  7. Мнооого си далеч от истината колега. Не се заяждам - позаинтересувай се малко повече, поразпитай някой инженер и сам, ще се увериш надявам се. Загубите на 101кс и на 131кс далеч не са еднакви при ЕДНАКВИ трансмисии. Дори след елементарен чип от 20-30кс СЕ УВЕЛИЧАВАТ , без да се променя нищо по трансмисията! Повече мощност=по-големи загуби най-общо казано. Робобъг точно това е написъл - как с него се съгласи?
  8. robobug е много прав за загубите! Въпреки, че Богомил, за когото става дума в тая тема е инженер е написал голяма глупост за загубите в трансмисията, в собствения си сайт и даже го е подчертал като "Важно" http://www.adler-auto.bg/wasistdyno.html За ежедневна кола не е най-важното колко са конете и НМте, а в какъкъв диапазон са налични, което на пътя трудно може да се види!
  9. http://olx.bg/ad/mikro-klyuche-burgess-za-lyava-shoforska-vrata-vag-vw-seat-skoda-ID5HMfQ.htmlАз разглобявах цялата брава и при мен проблема се оказа не в ключето, а в износеното покритие на палеца, който го натиска. Понеже не бях чел за това ршение от англ. колега, реших проблема с подлагане на тънка ламаринка между износената повърхност и ключето. Засега всичко работи отново без никакви проблеми.
  10. t5onko

    Audi A3 8P - VCDS

    Благодаря за бързите отговори! Колата ми е Октавия 2007г, но почти съм убеден, че ако е възможно при 8Р, ще е възможно и при мен. Зададох въпроса тук, понеже виждам, че сте много дълбоко навлезли във възможностите на диагностиката.
  11. t5onko

    Audi A3 8P - VCDS

    Поздравления за уникалната тема и за труда на bsdnikolov, да обяснява всичко с такива подробности! Не знам дали е точно тук мястото, да задам един въпрос (ако не е моля, да преместите) Може ли да се променя с VCDS броя на движението на чистачките след използване на пръскалките за измиване на предното стъкло? Искам да ги намаля, ако има такава възможност, понеже след 2рото минаване вече стъклото е сухо.
  12. И аз пдкрепям напълно мнението на Moonland. Примера с прясното мляко ми хареса Ако се убедите, че LL, не значи по-качествено, кажете причина заради, която да го предпочитате при фиксирана смяна? Естествено, че след 10-15к км няма да има никаква разлика за мотора, но няма и никаква полза, която да оправдава по-високата му цена. Колега, сподели малко повече за този сензор?? На кои двигатели го слагат, как точно следи качеството на маслото, къде се намира??
  13. И аз съм от хората, които никога няма да се върнат към прахосмукачка с торбичка след повече от 4г ползване на ето такава: http://www.vax.co.uk/mach-zen-pet-cylinder-vacuum-cleaner-3 Мога да кажа, че по нищо не отстъпва на Dyson, които почват от 700лв и достигат до 1200-1300 с някои аксесоари! Плюсове: - нито една стотинка не съм дал за консумативи (може би само за водата, с която мия веднъж на месец ила два филтъра и контейнера - много добра всмукателна мощност - 350 air watts, която не намаля и при почти пълен контейнер - благодарение на множеството циклони в контейнера, филтъра не се набива с прахоляк - аксесоари и четка с мек косъм за обиране на прах от мебели Минуси: - турбочетката не е много ефективна - малко трудно откопчаване на контейнера Поръчах си електрическа тупалка на Зелмер и работят много добре в комбинация - само трябваше да и направя кулпунг за захранване. Имам "горчив" опит с една прахосмукачка с воден филтър - филтрите освен "водния" бяха безбожно скъпи, а без смяната им нищо не събира. Всяка прахосмукачка, която не си губи силата си, обслужва се лесно и не хвърля праха след себе си е добра.
  14. На Октавия няма 6 скорости с 105кс ТДИ! Има я само в Голф, Голф+ и Туаран 1. Разликата не е много голяма в най-високата предавка, а ще намериш по-трудно и на по-висока цена. Принципно не виждам проблем да не стане Надявам се долният линк да ти е от полза: http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7239
×
×
  • Create New...