Jump to content

devedeve

Members
  • Мнения

    81
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 3.0 TDI

Последни посетители

769 профилни разглеждания

devedeve's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Кола, жена и прасе като ги избираш са на късмет, че не се знае каква свиня ще излезе Ама сега сериозно - ако парите са ти за А3 не скачай на А6. Затова тая кола има понякога негативен имидж - не е безумно скъпа на тия години, супер готина е, но пък си иска своето.
  2. може да звучи смешно, ама я паркирай в подземния паркинг на мола, иди на кино и после пробвай пак... тоя студ удря по места, дето не сте предполагали. някой ако следи форума редовно може да забележи как с падането на температурите се вдигнаха постовете за проблеми по колите...
  3. devedeve

    Много висок разход

    не се стряскайте бе, хора... зимата много ясно, че ще харчи повече - бавно загрява, киснеш по задръствяния, пухти на едно място докато я чистиш... като се стопи снега и се вдигнат температурите да не се уплашите, че харчи прекалено малко Колегата горе правилно го е написал - те толкова си харчат! А и е безсмислено да се сравняват разходи тука във форума - един има гараж, друг го боли фара и чисти снега само от стъклата, трети не пали колата докато не я изчисти, друг пък му навява по метър сняг на колата. Има и такива като мене дето им върти на място по 30-40 мин докато не я изчистят перфектно... Даже в един и същи град няма да имате еднакви разходи - ако в София пердашиш по големи булеварди или околовръстното е едно, ама съвсем друго ако се нашиеш в ремонтите за метрото на центъра. имах преди години кола с бензинов 1.4... в големите снегове, задръствания, ремонти на пътя харчеше над 20 градско... ама тя не беше виновна колата. като свършиха ремонтите по моя маршрут и спря да вали снега разхода магически се намали 3 пъти айде малко по-сериозно, тия коли почнахме да ги дундуркаме като бебета, а италианеца преди това кой го знае как я е бримчил
  4. колата няма да познае марката... само капацитета/спецификациите на акумулатора. имаше една хубава тема, където в коментарите N1995 беше споделил кодовете на Варта, които да се ползват при акумулатори с определени Ah - може да ползваш това и си ти
  5. на мен ми правеше така преди да сменя акумулатора... откакто съм с новия не ми е пискало за тая грешка.
  6. При отворен багажник провери дали се заключва механизма при натиск. Ако това оправя проблема значи металния "стопер", върху който щраква ключалката от блъскане се е изместил надолу. Махаш корите около резервната гума, достигаш го и го повдигаш - направен е да може да се регулира. Ако проблема е заключващия механизъм - смазка или в краен случай смяна. Другата опция е кабел някъде прекъснат. Имаше отделна тема някъде из форума...
  7. devedeve

    Термостат А6

    Няма как да е от термостата... Той просто отваря и затваря между малкия и големия кръг. В това време е нормално бавно на сгрява и бързо да изстива - карай си колата и си свиркай. Ако по принцип температурата ти пада под 90 като излезеш извънградско тогава е за смяна, защото явно не се затваря изцяло и върти повече антифриз, отколкото му е нужно като е по-студено. Иначе това, че е стигнала стрелката на 90 не означава много, защото е само температурата на охладителната течност - останалата част (приемрно маслото) загрява по-бавно. Ако я караш достатъчно време след като стрелката стигне 90 тогава ще е загряло всичко нормално и по-бавно ще изстине. Ама като е -10 навън пак няма да му трябва много.
  8. Компетентен сервиз по номера на рамата трябва да могат да кажат какви са маслата. Има много добра тема, която и двамата можете да прочетете: " Сменя ли се на определени километри маслото на раздатката " симптоми, метод на смяна, масла, цени... там е описано
  9. Това, че няма грешки не е меродавно - до колкото помня само единия тампон на двигателя имаше датчик и набива грешка (май десния). Иначе има тампони и на скоростната, ама щом ти тресе волана най-вероятно ще е от тампони на двигателя. Иначе може и 300 други причини, ама това е най-често. Май бяха 3 тампоните на двигателя - ляв, десен и отпред.
  10. Да си кажа, че маслото е договорено та вече нямам за даване
  11. Купих си литър от маслото за раздатката и както се досещате ще ми остане половината... Оригиналното е и не е отваряно още, но ще го правя тоя уикенд. Ако някой се съмнява ще го отворя пред него да отлеем 0.5л Продавам го без печалба - 50/50 и това е. При интерес пишете на лични! Знам, че е тема за другия раздел, ама там това няма кой да го види...
  12. Пичове, ако сменяваме акумулатора с нов със същите Ah и същия стартов ток като е стария има ли нужда да се кодира? Предполагам, че не - как ще го познае колата?
  13. Пише 6 http://www.auto-data.net/bg/?f=showSubModel&modeli_id=511#A6 (4F,C6)
  14. не виждам смисъл да даваш пари за някакви боклуци, които ще искаш да смениш Април месец... евтиното винаги излиза по-скъпо
×
×
  • Create New...