Jump to content

vankyy26

Members
  • Мнения

    135
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно vankyy26

  • Рожден ден 26.08.1992

Друго

  • Kaра
    A4 B8 3.0 TDI S-line

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Велико Търново

Контакти

  • Skype
    vankyy26

Последни посетители

1481 профилни разглеждания

vankyy26's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

2

Community Answers

  1. Здравейте, Аз наскоро се сблъсках с подобен проблем. След ГТП по-рано пролетта се появи леко задъжане на преден десен апарат, поне този установих, че задържа със сигурност, заради разликата в температурата при допир. Симптомите са същите, колата е леко спъната, автомата сваля на по-ниска предавка, заради съпротивлението. На свободна, по надолнище се усещаше отново леко задържане. Апарата успях да освободя, чрез тестовете през VCDS. След като изпълних тестовете задържането изчезна. Причината със сигурност е в ръчната спирачка (електронна е), тъй като се появи още един-два пъти, когато се е налагало да я ползвам. Моята теория е, че има износване на шлиците и апарата не може да се освободи, а при ГТП най-вероятно са ги доизносили, защото служителя "дърпа" електронната ръчна докато колата е на барабаните. Ето тук съм набелязал едни ремонтни комплекти и мисля тези дни да поръчам 4бр, и да отида да ги подменят. Ако някой е подменял въпросните шлици, или е купувал тези ремонтни комплекти ще се радвам да чуя отзиви. Поздрави!
  2. Здравей колега. И аз съм с changer за жалост и в момента търся медия. До колкото разбрах, за да тъгне на нашия модел трябва да се режат кабели, това поне видях, че споменават, че някакъв кабел на управлението на климатика се разменя на друг пин. Ето тази медия (малко не ме кефи вида монтаж) поддържа нашия модел: https://www.aliexpress.com/item/1005003651907662.html Хората са писали, че трябва доработка, но изпращат инструкции какво трябва точно да се среже и къде да иде. Ще проуча още малко и ако намеря съвместима в някои европейски склад, мисля да си поръчам. Лично аз, с рязането на кабелите, запояване т.н. проблем нямам.
  3. Здравей колега от Търново съм имам подобна кола и замислям подобен проект обади се ако имаш време да побеседваме по темата 0888517146

  4. Това трудно може да стане. За 9 по-скоро ще искат да се оттърват от нея. Под 14-15 читава няма. Или ако има ще плаче за пълно обслужване на каквото ти дойде на ум Sent from my LG-H961N using Tapatalk
  5. vankyy26

    Масло

    Колега, ако на всеки 200км доливаш по литър и не го гори щеше да се е напълнил до капачката [emoji3]. По-скоро щеше да е ритнал камбаната вече. Аз сум чувал за цени от порядъка на 5000 за пълна ревизия. Предполагам си зависи от представителите на местно ниво и какви заплати плащат. Каква грешка дава като светне чека? Sent from my LG-H961N using Tapatalk
  6. Благодаря! Не е тайна, 20 хил Sent from my LG-H961N using Tapatalk
  7. Да, трябва да се подбере подходящо време, да не вали, за да не се поти стъклото, защото климатроника няма да работи и т.н. Единствено ако се наложи ще предприема по-дълго пътуване така, но и както ти казваш би трябвало от VW, след като са официален дилър, да могат да извършат процедурата, а и цените ще са една идея по-ниски от Порше. Надявам се да успея да намеря подходящите компоненти на добра цена, сумата не е от такова значение, въпроса не в това дали мога да си я позволя, а че ще пръсна парите за глезотия. Текущото ми 2G е с ъпнати карти от март 2018 и навигацията е на 90-95% точна дори в малките населени места. Рядко някоя улица я няма, а реално бих могъл да инсталирам AMI и да си реша проблема с медията (което ме дразни най-много). За това и искам да сведа разхода до минимума. А с кабели от къде се снабдяваш колега? От kufatec ми казаха, че нямат подходящи, не било възможно и т.н. Моята идея е да изкормя донор, но ще трябва сериозно разглобяване вкл. на интериора в цялата кола или рязане, а много ми се искаше да намеря преходи и да оставя възможността за връщане към 2G. Колега, това първо не мисля, че е съвместимо с 2G (ПП - моята от 2008ма е много далеч от фейслифт версията). А дори да е, идеята е да направя още няколко ретрофита в бъдеще, т.е. така или иначе ще е добре да съм с оригинални компоненти. За начало преден парктроник и камери - предна и задна. След тях и адаптивния круиз, авт. фарове и чистачки. Разбирам, че много колеги са на мнението, че е по-добре да се закупи друг автомобил с по-добър пакет, но намирането на такъв + сервизна история проверена в Audi + липса на забележки по автомат или двигател + липса на забележки по интериор + липса на забележки по окачване е много трудно. За мен по-важно е състоянието на автомобила, какъв би бил смисъла да взема наблъскан с екстри автомобил, но смазан от каране. И цената на такъв ще бъде двойна на цената на моят, докато с малко труд бих могъл да получа комбинацията от всичко, което ще ме накара да се чувствам комфортно в колата и ще спестя пари, които бих могъл да похарча за семейството си ПП: Ето за този дисплей ми искат 100кинта, обмислям го. Резнали са го с буксите, което ме устройва напълно, че трябва да се отдели + и - от моя сноп и да се понади.
  8. Да прав си, такава е сметката ако действаш на момента и вземеш нещата от първия попаднал "донор". Аз не бързам и търся "точния" човек, който ще ми продаде нещата без да знае тяхната стойност. Може да не ти се вярва, но не веднъж съм правил такива покупки. Прост пример, по миналата година взех лаптоп на балдъзата ми за подарък от една женица от Бургас за 180лв. Лаптопа беше с 4 ядрен процесор, 6 GB RAM и 1 TB диск, ACER Aspire. Цената на такъв 2-ра ръка е към 450лв дори в момента. Лаптопа имаше проблем с вентилатора, който струва 10-на лв нов. Тъй като женицата не е на ясно гледа да се оттърве от него. Обявената от нея цена беше 250лв, аз лесно я свалих до 180. Добър подбор на продавач + пазарлък и подчертаване на "недостатъци" на предмета дават добър шанс да вземеш нещо на страхотна цена. При мен този ретрофит е с цел глезотия, а мен не ме притеснява да чакам достатъчно дълго, за да взема нещата на супер изгодна цена. Ако трябваше да действам на момента цените щяха да бъдат такива каквито казваш. За СР ще видя дали могат да го направят в Авточойс В. Търново, официални на VW са и дано са способни. Да карам без половината електроника на колата до Порше не ми се ще.
  9. vankyy26

    Обща тема: Audi A4 B8

    За всичко ли? Няма да е на цените от ebay. Ще видя до къде мога да стигна с модулите за 3G и ще мисля. Следи ми темата за ретрофита. Sent from my LG-H961N using Tapatalk Е явно съм с късата клечка а може да е някаква стратегия на италиянците. Да ги карат по-често да минават през сервиза за оглед. Sent from my LG-H961N using Tapatalk
  10. vankyy26

    Обща тема: Audi A4 B8

    Колега, сега мярнах в друга тема, че си писал за седалките и че си с базовите, дървените. Защо не огледаш из нета, има коли на части с по-хубави. Ето тези господа тук имат какви ли не аудита за части, много е вероятно да имат S-Line седалки: https://audigroup2017.olx.bg/ Не съм ходил на място, че са ми далече, но поне от разговорите ми с тях до момента разбирам, че дават нещата на нормални цени и не надуват до безбожие.
  11. Здравейте колеги! Колата ми е ремапвана от предишен собственик. Тъй като нямам информация от кого и какво е променяно има ли вариант да се провери, кои карти са били променени? Питам по-скоро информативно, за да знам какво е бърникано по колата и да го имам в предвид, не мисля да я пипам допълнително.
  12. vankyy26

    Коя версия ММИ

    Мойта е 2008-ма ноември ама младее все още с MMI 2G (за сега)
  13. Темата е стара, но колега ти пробва ли от телефона ти да ги премахнеш тези устройства, за да ги забрави и пак да вържеш фабричния на ново?
  14. vankyy26

    Коя версия ММИ

    Колега, просто нямаш MMI. Нямаш навигация и ти липсват някой неща, които при MMI ги има. Ако добре разбирам от описанието в профила ти, колата ти е 2014-та, ако имаше MMI щеше да бъде версия 3G с някое от подразделенията Basic, High или Plus. Твоята е най-нискобюджетната версия на мултимедията на автомобила, все пак тя си поддържа изброените от теб входове като USB, CD и Aux. Реално софтуера и хардуера на медията стои в кутията, при теб е с копчета и е орязана от към функционалност, а при тези с MMI копчетата са под скоростния лост и имат екстри спрямо подразделението. Ако искаш да имаш нещо налично извън това, което в момента имаш като пакет, трябва да смениш цялата медия или както колегата @Иван Димитров да закупиш допълнителна медия. Тази допълнителна медия се интегрира като слуша данни от гейта и показва на екрана нейния софтуер или оригиналния, ако си влязъл в друго меню, например Car или Setup. Общо взето изкуствено замества лимитраната медия на колата. Също през VCDS могат да се вкл./изкл. опции на твоята медия, например AUX при някои е изключен по подразбиране и може да се включи само през VCDS или зеленото меню.
  15. vankyy26

    Обща тема: Audi A4 B8

    Да аз съм напълно съгласен, знам как вървят и цените из Ebay. Ще ми отнеме време, но съм сигурен, че ще открия човек, който изобщо си няма представа какво продава. Все пак не е спешен проект, дори 1 по 1 да събирам частите пак ще ги събера. Тавана за проекта ми е 3000лв по принцип, но защо да не го смъкна ако може . От Kufatec например ми казаха, че този ретрофит не бил възможен, което изобщо не е така. B7-ца може, но б8-ца не, айде бе. Или разни Q7-ци от 2007ма. ПП: И да дано не попадна на blacklisted модули ПП2: Оспамихме малко темата. Тук имам отделна за проекта:
×
×
  • Create New...