Jump to content

go0ogo0o

Members
  • Мнения

    49
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8P

Последни посетители

683 профилни разглеждания

go0ogo0o's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Доста добре се е получило Иначе за да бъда полезен в темата - контролера 1K0 953 549 AH се върза успешно с лостче 8P0 953 513 D. Колата е 2006 и нямаше нужда да прекарвам кабела на 13ти пин (имаше го вече прекаран).
  2. Колеги, споделете как изрязахте кората? Като я свалих очаквах отвътре да има някакъв контур / очертание (бях чел някъде че трябва да има) но няма...
  3. Здравей Buddah, При мен проблема е подобен но може би на по-ранен етап. Усещам как колата съвсем леко клати купето, по отчетливо малко след като е запалена (позагряла) докъм 80 градуса... от 80 нагоре пак го има но по-рядко и по-малко. Друго - на моменти пали като че с удар - нервно, рязко, иначе на моменти супер меко - както си трябва. И при мен като натисна съединителя изчезва това леко приклащане. При мен също са съмнения за маховик. Пиши ако има някакво развитие и успех!
  4. малко детайли за регулиране на дюзите?
  5. Софтуера е оригиналния - проверено и картите не са пипани, ремъка е ок също ако имаш предвид центровката на разпределителния вал - 0 KW ~ +0.5 KW Цитиране на предходно мнение!
  6. Същия проблем и при мен, колата откъм стойности на ECU-то изглежда идеална, MAF-a дава малко по-малки стойности над 3500 оборота (specified vs actual) и когато затвори ЕГР-а дава за МАФ 400 - 415. Четах че трябва да са към 470. Иначе стойностите на МАФ като цяло са много близки до specified. Дюзите имат малък deviation (stabilization - VCDS 013) - под 0,5 mg/stroke
  7. Възможно ли е причината да е ЕГР-а и нагара който се образува по всмукателния колектор и ограничава сечението? Ако да - защо дима се появява само при палене, рязко изфорсиране на място?
  8. Сега те разбрах На графиката 46 mg / str. са при ~1900 оборота. При 1500 са 13 mg/str. Така или иначе рядко ще ми се случи такъв кикдаун в ежедневното каране... даже никога, но нали не трябвало да се казва никога Ето и инжекторите на място: Idle deviation: -0.21,-0.31,0.14,0.38 Idle consumption - 0.60 l/h Cam timing-a е на нула и то не out of range ами точно на нула... при по-високи обороти се колебае между 0,5 и 0 KW: Torsion Value: 0 KW
  9. Да добава - досега докато съм карал - при кикдаун не съм виждал в огледалото черен дим. Единствено при палене и при рязко форсиране на място (при постепенно не вади никакъв дим).
  10. Мерси за отговора. Ако имаш предвид под "набил" - задавал / променял параметри и количества в компютъра - не съм. Ако имаш предвид газта до долу - ползвам данните от теста на турбото и мафа. Кое се води smoke карта? Ето и при постепенно настъпване:
  11. Нов въздушен филтър - същия резултат. Забелязал съм доста А3-ки с такъв двигател без ДПФ продимяват при палене. Какъв е шанса 3 изгорели свещи да играят роля за това облаче дим, дори и при топъл двигател / топло време (+12 ... +16 градуса навън)? Ако старта е на студено време ми се струва логично, но при топло време подгревните свещи не се включват изобщо. Друга възможност е когато компютъра вижда че има изгорели свещи да влиза в някакъв режим да подава малко повече гориво за да гарантира запалването. Така или иначе ще ги сменя, но ми се струва малко вероятно от свещите да е проблема. Ако проблема идва от намалено количество въздух, за една кола на около 200 000, с никога не чистен всмукателен колектор след ЕГР клапана - би ли могъл това да е проблема? И това малко ме съмнява защото на празен ход MAF spedified = MAF actual 240 даже +10-15 mg /str на моменти. След минута - две MAF actual се вдига на 400 +10-15mg/str - ЕГР клапана се затваря и спира да вкарва изгорели газове. При логване с педала на гаста до долу от 1500 оборота до червения сектор, над 3500 оборота обаче MAF actual намалява значително спрямо MAF specified - очевидно недостиг на въздух в тези обороти. Обяснявам си го, че в този момент вече замърсения всмукателен колектор и ограничения въздушен поток оказва влияние. Турбо boost-a в същото това време е добре. Ето графики: Turbo: MAF / EGR: Injection timing and injection duration
  12. Стъпка 1 - алармата монтирана... буквално за няколко часа след вечеря. 5 жици се свързват само, но това без прекъсване на заплването... за сега! Алармата работи безпроблемно с модулите на автомобила. Не съм слагал сирена, вързах клаксона. Предимство: не толкова лесно достъпен. Недостатък: достатъчно е само да му се извади бушона и звука спира. Та по този повод бушона ще се мести Настроих през VCDS да не се деактивира алармата от ключалката и бутона за отключване - препоръчвам го като едно допълнително ниво сигурност. Писал съм в темата за VCDS как.
  13. Пък аз се радвам, че се включиха толкова колеги в темата! Това за алармите вярно е малко абстрактно... но да речем, че е въпрос на избор и нека има информация тук за тези, които са направили избора си такъв. За това дадох и разширение на темата и за прекъсване на запалването и криене / прекъсване на обд буксата.... и ако някой друг се сеща за още "затруднения за крадеца" нека ги сподели! Хайде сега, така и така сме се събрали, кажете как да прекъснем паленето, че с предпазител 29 двигателят въобще не го интересува има ли го, няма ли го и си пали. Само трябва да я закача на Ваг Кома да видя дали не е изпищяла грешка за някоя прекъсната верига. PS: Не бягам от играта с кой бушон колата няма да запали, просто ми се иска по-координирано да е цялото упражнение и сякаш най-добре ми изглежда блокиране на стартера, защото той не е необходим при ход на автомобила и при евентуален проблем не би довел до "голяма беля" (при изпреварване в насрещно примерно).
  14. Хитро, колега! Вярно решат ли твоя автомобил да е, ще намерят начин да го приберат. И може би единствения вариант, който остава е да бъдат максимално затруднени. Мене на каското ми отбелязаха че имам аларма без да я чуят, но се оказа че автомобила няма монтирана, което може да бъде проверено по рама номер и за товя в момента монтирам и ще ходя да ми го доотбелжат на документа за огледа на автомобила. Това с идеята ако "недай си Боже" стане нещо, каското да не могат да се измъкнат, че автомобила нямал аларма. Та долу горе алармата я слагам защото трябва да я има, не до толкова и имам доверия, че ще ме спаси. За това допълнително разглеждам варианти за прекъсване на паленето от скрито ключе и OBD буксата трябва също да може да се прекъсва или направо да я няма там където ще очакват да е
×
×
  • Create New...