Jump to content

aleksandar quattro

Members
  • Мнения

    32
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно aleksandar quattro

  • Рожден ден 23.10.1978

Друго

  • Kaра
    audi a6 4f 3.0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    varna

Последни посетители

932 профилни разглеждания

aleksandar quattro's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. ами смених го преди време и вътрешни карета, намаля вибрацията на половина но след смяна на каретата, пак си пулсира и до днес. вече се усеща леко при отнета газ около 80,90 с газ при нагорнище 120,130. не като преди ремонтите но го има още лекото пулсиране. около 40000км съм така свикнах
  2. махни кората под волана и почни да почукваш с нещо твърдо по капсулованата кутия докато ключа е позиция контакт, или микретата или моторчето на кормилния механизъм прави проблем.
  3. aleksandar quattro

    Катализатори

    МММ ДА , ЗАТОВА САМО НА ДИНО
  4. aleksandar quattro

    Катализатори

    А в Германия като са с дпф и катализатори и слагат чипове, през ден ли чупят турбини. Важното е дпф да няма иначе ще го зацапва бързо, МИСЛЯ
  5. Няма проблем, просто после ще излиза само сервиз, Ама отиди да го ресетнат при масларите
  6. Ще правя хидрото. Така констатираха майсторите , само след това да няма вибрации че ще стане интересно.
  7. Забравих да спомена че предните ми амортисьори са въздушни и добре заминали. Ще ги правя в София скоро. От амортисьори възможни ли са подобни вибрации. МЕРСИ
  8. Така и аз мисля с майстора ми, ще вляза скоро да огледам вътрешни и външни карета. Маншоните са ок те гледам я често. Иначе всички масла са сменени от долу. Ще пиша като има развитие.
  9. Пробвах е на ръчен на пета 1800 и нагоре но няма тресене , всякак са ме пробвал. Единствено на 6та на около 2000 при нагорнище и ускорение като се натоварва , и това само като загрей добре. Наясно съм че конкретно не може да се определи но поне от къде трансмисия , хидро . Мой познат сменя хидро но при него риташе при смяна стрелката лавираше и др. Че хидрото е приятен филм
  10. Абе и аз мислех за хидрото ама оборотомера не мърда и включва нагоре надолу нормално. Хидро, хидро ще правим интересувам се да не сменям здрави части. Като загрее добре е по изразено но само при натоварване. Не аз знам как тракат веригите не идва от тях но ок разбрах идята де. И какво правим караме докато се изрази по ясно или има и други тест симптоми. мерси
  11. Здравейте. Имам проблем с вибрация отпред и се усеща сякаш пулсира само на голям баир на 6 та около 1800 ,2200 оборота и се засилва ако в този диапазон подам малко повече газ. Има я при ускорение на 4 и 5 но много по ситно и леко пак около тези обороти при натоварване. Може ли да е тампон двигател , нямам никакви грешки. Стрелката на оборотомера не мърда , дюзите и турбото са добре. Когато е загряла рядко при запалване леко изтропва отпред дясно не го знам с датчик ли е десния тампон. Та възможно ли е тампон или .........БЛАГОДАРЯ
  12. не съм майстор но реле има за стартера което от ауди са сменяли промоционално като проблемно,но ако върти трудно реле не е.този кабел е главния захранващ който смених аз. какво прави колата ти топла студена върти не върти или върти не пали дай инфо???
  13. при мен се оказа това, от шината на копютъра до стартера минава под кутията на въздушния филтър. самата му проводимост става лоша като стопли, вътре беше станал лилав
  14. ами една година мъки и хиляди диагнози подадохме директен ток към стартера и завъртя нормално, и после по обратен ред и бучкане в кабела с волтомера
  15. oказа се кабела от компютара до стартера когато се стопли и няма добра проводимост ни в едната нито в другата посока особено около снадката за подаване на ток, дано сам полезен на някои
×
×
  • Create New...