Jump to content

pampo

Members
  • Мнения

    269
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 2Т

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

1586 профилни разглеждания

pampo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. pampo

    Проблем заключване

    машинката на бравата, смениха ми задна дянса при Микрон в Княжево това лято за около 180 кинта.
  2. По точка 1: 224кс е двигателят във фейслифта, при който трябва да е решен проблема с маслото 211кс е проблемният двигател, но не вярвам вече да са останали неремонтирани такива в движение. за Q5 важи същото при двигателите. за обявата - фейслифт с 211кс има доста ограничение време, май само 2012г. След това трябва да е 224кс.
  3. Няма как 252кс куатро да харчи колкото 150кс на предно.
  4. на Б8 2011 свързах трилъчев спортен волан с пера, като моят беше без такива. Перата тръгнаха без проблем, само с кодиране през ВАГ ком. Новият волан обаче беше за същото моделно поколение.
  5. 2тфси 224кс не трябва да харчи масло. 211кс е проблемният. След 2013 би трябвало да е с 224кс. Поне при А4ките е така.
  6. Ако купуваш от мен, спокойно може да отидем до Порше, да въведем ВИН и да видиш, че 2016г колата ми е ремонтирана там първо със смяна на вериги, и след време смяна на бутала, сегменти, кобилици и тн чаркове. Точно поради тази причина купих колата, ремонтът беше ясен и доказуем. Попадал съм и на други обяви от частни лица, в които се споменава ремонт, който може да бъде доказан. Вече дали може да се манипулират фактури и сервизна информация и дали си струва за коли на 12+ години е друга тема, не мога да я коментирам.
  7. И аз го потвърждавам. Моята е с гаранционен ремонт на двигателя в Порше и харчи по около 500мл. на 10 000км масло, тоест не доливам. Но като запаля, около нея мирише на бензин. Вътре в купето на затворени прозорци не трябва да мирише. Препоръчвам частни лица за покупката, автокъща едва ли може да докаже ремонт на двигателя поради разход на масло.
  8. За горенето на масло е най-сигурно да ти представят надеждна сервизна документация за ремонт на двигателя. Повечето вече са над 10г и ако са горили масло, са минали такъв ремонт според мен. Багажникът не е особено голям, иначе и на мен много ми харесва колата.
  9. Аз съм с 2тфси 211кс, куатро, Строник (2011г) и разходът е градско в София 11-15л, извънградско 7-9.
  10. Аз съм с такова, съветвам те да търсиш с доказуем ремонт на двг. Моето има такъв в Порше, съответно 80к км и 7 години след ремонта харчи по около 500-700мл/10 000км, тоест не ми се налага да доливам между смените. Иначе е супер Като цяло вече са си на възраст и се съмнявам да се карат толкова години с непрестанно доливане на масло.
  11. Ама там е работата, че тоя не е от качествените. Има още поне 5 специализирани и скъпи ВАГ сервиза в София и макар и там да има недоволни, повечето мнения са положителни. За тоя "успешен тип" има 19 страници негативи, та може и да не е баш случаят с казана тук.
  12. Тя само първата е ръчка. Автоматът е мултитроник, не знам каква му е славата в тази кола, предполагам евентуална реставрация няма да е евтина.
  13. Ами в такъв случай е най-добре да се търси с ясна история за редовна смяна на масло на 10-15к км, независимо от къде.
  14. Това не е вярно, моята е 211кс. и има изминати 80 000км след основен ремонт на двг в Порше и за 10 000км маслото спада от макс до среда. Съответно не доливам нищо между смените. Ремонтът е правен 2016 някъде. След него е карана със смяна на масло на всеки 10 000км. Респективно ако фейслифтът е с ревизираните бутала, каквито са сложени при ремонта на моята, както и ако е сменяно масло на приличен интервал, не би трябвало да гори Нещо много ако-та се събраха май
  15. 224кс би трябвало да няма проблема. Някои фейсови модели са със стария мотор 211кс, може би това е причината за разход на масло?
×
×
  • Create New...