Jump to content

stefataaaa

Members
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    100 C4 2.8 quattro

Последни посетители

809 профилни разглеждания

stefataaaa's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Смених тампоните на магарето, бяха много зле, но тресенето все още го има макар и по-леко. След това смених задните горни носачи минах реглаж на преден и заден мост и нищо. Май май остана амортисьор или вътрешно каре, кое е по-вероятното ?
  2. Погледни маслото в скоростите как е и най-добре го смени, ако го прави само студена най-вероятно е от него. Също системата може да не е обезвъздушена добре ама щом го прави само студена надали.
  3. Също да вметна, че погледнах каретата за луфт. до колкото можах да усетя на ръка и от 2те страни има лек аксиален луфт, радиален не усетих, не мисля, че е от тях, но не ги изключвам на 100%. По-скоро докато я преглеждах за пореден път се загледах в задния тампон на магарето от дясно и до колкото може да се види беше доста нацепен. Каква е вероятността да е от него и трудна ли е смяната му (цялото магаре ли се сваля или)?
  4. Днеска пробвах колата по-обстойно и установих, че го прави на ляв завой, като повече и по-силно на по-леки завои и както каза колегата radi_nrj при отпускане на газта намаля при повече газ се засилва, така че колега ако може да кажеш от какво е.
  5. Ясно, благодаря. Ще погледна утре луфтовете на каретата да видим дали ще покажат нещо.
  6. Има ли как да проверя вътрешното каре, за да мога евентуално да го изключа като вариант, също има ли как да е амортисьори, ако да, да направя и на тях един тест. Сега се сетих, че имам един накрайник отзад за смяна, възможно ли е да е от него?
  7. Ми да и то при по остри завой, аз през цялото време подавам газ, но като натисна леко спирачката докато съм дал газ се укротява, ако е вътрешно каре и пусна на неутрална трябва ли да спре тресенето?
  8. Здравейте колеги имам един проблем с колата, а именно при скорост над 160 при завой се усеща едно тресене в предно дясно колело, като това става не винаги и главно при спускане. При натискане на спирачката тресенето намалява. Колата е ауди 100, скоро сменях носачите с тампоните на стаб. щанга, накрайниците изглеждат здрави, лагери не вият, осезаем луфт в предните колела няма. Някакви предложения къде да търся проблема? Мисля си за амортесиор, вътрешно каре? От джанти и гуми не е. Също колата се нуждае от преден мост тъй като леко бяга на дясно, дали има варянт от реглажа да се оправи? На мен не ми се вярва тъй като съм карал доста коли, които са за реглаж и съм нямал такъв проблем, мисля че проблема идва от нещо друго. Давайте идеи?
  9. Пробвай първо с обезвъздушаване, най-вероятно имаш въздух в системата.
  10. Здравейте колеги, темата е старичка, но от скоро имам ауди 100 2.8 ААН, та обслужих колата, но майстора който я прави нямаше въпросната скоба и може и да ми се струва, но мисля, че колата не върви както преди. Ще може ли да ми препоръчате сервиз, в който имат скобата и могат да зацепят ангренажа, както трябва, може и някой колега от форума, който е правил тази процедура, като разбира се ще си платя колкото трябва. Става въпрос за Благоевград или София. Поздрави.
  11. Благодаря! Ще се свържа с тях да видим какво ще кажат.
  12. 6тачка от С-ка ми се иска ама надали ще се намери, а и да се намери ще дойде солено предполагам. Някаква по евтина алтернатива от по-масов двигател? Също във всички ли варянти трябва смяна и на дифа или? Иначе проблема на кутията е, че втора скорост на високи обороти не влизаше или влизаше с яко хъркане, също на 1ва, когато е на съединител и в движение колата се чува шум все едно от 2 зъбни колела и в зависимост от скоростта, с която колата се движи шума става по-силен или по-лек, а когато скоростния лост се дръпне леко назад всеедно за към 2ра, шума изчезва. Та проверих маслото в кутията и събра цели 2л+. Явно доста дълго време е карана без масло, тъй като положението се подобри - шума намаля и 2ра влиза винаги, даже понякога перфектно, но повечето пъти хърка, но все пак не е както трябва да е. Дали проблема е от 2ра скорост или от някакви вилки, синхронизатори и т.н., не съм много навътре в тия неща и дали ще е скъп ремонта?
  13. Здравейте колеги, някой може ли да ми препоръча майстор за монтаж на климатроник на Ауди 100 ц4. Имам донор. Става въпрос за Благоевград, София и околностите.
  14. Здравейте колеги. Наскоро взех едно ауди 100 2.8 куатро 91г., но има проблем в скоростите, а имам една кутия от 2.6 куатро 94г. та до колкото знам кутиите като монтаж са съвместими, така ли е? Другият ми въпрос е някой знае ли какви са предавателните числа на двете кутии? В един чуждестранен форум намерих това: CBR: for engine 2.8l 128kW 1st: 3.500 2nd: 1.842 3rd: 1.226 4th: 0.943 5th: 0.816 reverse: 3.444 final drive: 3.889 CDV: for engine 2.6l 110kW 1st: 3.545 2nd: 1.857 3rd: 1.300 4th: 1.029 5th: 0.838 reverse: 3.500 final drive: 4.111 Колко са достоверни не знам, но има логика на 2.6 да са малко по-къси от на 2.8 при макс скорост 210 за 2.6 и 220 за 2.8. Би трябвало да ускорява малко по-бързо за сметка на леко завишен разход и по-ниска максимална скорост, така ли е и дали разликата ще е усезаема?
  15. stefataaaa

    Клеморед

    Аз преди месец смених клемореда на мойта 100-ца ц4. Взех някакъв италянски на цена от 12лв с отстъпката. Пасна си идеално и си работи без проблем. Нещо отзад по патронника се ебава. Попринцип при мен, като болчетата са отвити влиза и излиза без изобщо никакъв напън.
×
×
  • Create New...