Jump to content

xploid

Members
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI 80

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Русе

Контакти

  • Skype
    bat_ceci666

xploid's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Трябва ли да търся свободен бушон или да вържа към някой работещ който да подменя съществуващата му стоиност с +15 А?Маса ще намеря по купето а на плюса освен през бушон през друг елемент не минава,така ли да разбирам?
  2. Здравейте,колеги.След успешна интервенция по претапициране на клапите имам нужда от помощ.Още преди запалката в пепелника не работеше,както и лампичката в пепелника-бяха с орязани кабели,както и кабелите за цд-то бяха с орязани и тук таме изолирани кабели.Панелчето с врътките си светна,радиото работи нормално и без да е на контакт(не знам дали така е правилно).Искам да си възстановя и запалката с осветлението на пепелника.Понеже не съм много убеден как трябва правилно да се захрании и дали не липсва нещо като бушон някоя термозащита или диод,щ е съм благодарен на някой колега да ме насочи към схема която съдържа конкретния ел възел,дори и да е надраскана на ръка.Предварително благодаря на отзовалите се.
  3. Диаметъра е 26мм външно и 21 вътрешно,тънкостенно е,няма и милиметър.Хайде колеги,никой ли не знае какво трябва да стой там?
  4. Проблема се оказа следния-при първия демонтаж при смяната на водната помпа съм разхлабил една от шпилките,които стягат двете части на корпуса.Разглобих помпата,за да огледам състоянието й-нямаше луфтове в оста или следи от износване,семеринга откъм шайбата е здрав,но при сглобяването видях канал в корпуса около оста от вътрешната страна.Прилича на легло за О-пръстен,но не съм сигурен какво е било,за да знам какво да търся по магазините.Купих и литър зелено масло на MANOL.Ако някой е запознат какъв е липсващия елемент,о пръстен,семеринг или друг елемент или дали въобще липсва нещо ще се радвам да сподели.Прилагам и снимка с малко кофти качество за което се извинявам.
  5. При смяната на водната помпасвалях хидравличната без да разкачам маркучите.При монтажа забелязах,че назъбените гайки откъдето се натяга ремъка са наранени и с изронени зъби.Опънах ремъка с помощта на малка щангичка по усет,но уви,явно съм се престарал,или поне така си мисля.Известно време се чуваше едно виене,първоначално не толкова силно и непостоянно.Преди няколко дни забелязах мазни петна на места,където паркирам.Виенето постепенно се позасили и сега се разбуча здраво.След повърхностен оглед се видя омасляване около оста зад шайбата на помпата.Маслото е изтекло и от два дни не я карам.Въпросът ми е какво може да се е прецакало и помпата въобще подлежи ли на някакъв ремонт.Ако да,къде мога да почета за устройството й и евентуално частично или пълно рециклиране с някакъв ремонтен комплект,лагери уплътнения или семеринга.Преди свалянето и не е имала проблем,беше адски тиха и с лек волан.
  6. сетих се къде им е сервиза.Засега ще мина на компромисен вариант с едно старо Ловато,рециклирано веднъж.До последно беше в добро здраве и бях много доволен откъм разход вървеж и пъргавина-беше на голф 2ка с карбуратор Пиербург.Не знам с какво тва Ланди го превъзхожда,но всеки ми казва да си пооправя него.Колкото до доверието колега когато носих голфчето да му монтират газ уговорката беше за италиански компоненти,а единственото италианско нещо бече въпросното изпарителче,всичко останало беше турско и при първата смяна на газовото филтърче клапана се оказа не турски ами не знам какъв пакистански може би щом не открих подходящ филтър,който беше с размерите на филтър от цигара.Наложи се да сменя целия клапан.Колкото до колегата от Русе,благодаря за предложената помощ и при нужда ще намеря начин да се свържем.
  7. намерих си подходящи ламаринки от друг изпарител.Отказах се от циганиите които бях намислил първоначално.При настройването от вилката за високото налягане чрез натягане на п-образната тел какъв манометър да използвам?Колко да е чувствителен ми е мисълта,с какъв обхват?При настройването какво трябва да е положението на голямата вилка за чувствителност на мембраната и трябва ли да е затворен напълно отворът,който тя затваря с новата си гумичка?Знам че ще подразня доста от колегите с въпросите си,но нямам грам доверие във сервизите ни тук.Никак не смятам че ще ми е лесно да се справя сам признавам си.Ако някой колега има възможност,свободно време и желание да ми съдейства съм готов да почерпя (да си платя).
  8. Разглобих изцяло и почистих целия изпарител.Няма как да се откажа да го рециклирам,тъй като вече се набутах (надявам се че не съм се набутал) за оригинални мембрани.Днес си взех от един магазин за газови газов филтър и едната му метална част е идентична с по малката спукана ламаринка.Единствения недистатък е ,че диаметъра е малко по малък от оригиналния.Чрез механичен инженерен способ който само аз си знам поразкрачих диаметъра,така че да затваря малката за вакуума от колектора.Питанката ми е малката кръгла ламаринка при работа на газ и с вакуум сигнал от колектора,трябва ли почти херметически да затваря пластмасовия елемент на изпарителя?Другата голяма ламаринка остава да и се направи отвор в центъра.Надявам се няма да стана за смях-направена е от дъното на голяма кутия от Нескафе-размерите и теглото и съвпадат с това което открих вътре.
  9. За съжаление ударих греда-кръглите ламаринки който са на голямата мембрана не знам дали оригинално е така,но е по тънка и от капачка на буркан и не е с идеална форма,криви ръбчета и си мисля че е натикан некъв боклук,а на другата малката кръгла ,която отделя вакуум-маркучето е с две кръгли по дебели ламаринки и едната беше спукана.При развиването я дотроших.За съжаление в скъпия комплект който взех липсват и не знам дали ще ги открия като резервна част.
  10. Благодаря колега за предложението,но вече ми го предложиха.Първо каква е гаранцията,че ще бъде направено във въпросния сервиз?Никаква.Второ дори и да е така както казваш,което не успорвам,защо не споделиш?Четох единствено за регулиране на първа камера със сгъстен въздух и докарване на 0,6 бара на изхода,което смятам че имам възможност да направя с нужните манометри и компресор.Ако ти или някой друг е запознат с тънкостите преди сглобяване ще бъда адски благодарен да сподели.Не ми е проблем 20 30 лв да дам за въпросното рециклиране,въпроса е че съм се парил доста от недобросъвестни майстори и предпочитам после да се сърдя на себе си.
  11. След доста неуспешни опити за реглаж и висок разход реших да сваля и почистя(огледам) изпарителя.Мембраните се оказаха вдървени и избрах вместо нов турски изпарител да рециклирам този.Та взех си уж от скъпите оригинални италиански мембрани,но в магазина ми казаха,че се регулира нещо и вътре в самия изпарител.Не знам дали просто не искаха да им го оставя и да ми вземат още някой лев отгоре или наистина е така.Ако някой е запознат с конкретния модел моля да сподели дали има някои тънкости относно рециклирането.Предварително благодаря на отзовалите се .LANDI RENZO 5853 GPL
  12. Днес имах оферта за 45 лв.Какво обаче трябва да включва този комплект,имам предвид да не е някой по беден на съдържаниегарнитури,о пръстенчета може би въпросната игла?Момчето с което говорих по телефона не беше изобщо запознат защото са прекупвачи и го нямат в наличност.А колегата от Русе който ме пита магазинът е на Енчо дето му викат отстъпката.
  13. Номер не открих никъде,иначе конструктивно е същия като този от последната снимка.В Еврото комплекта е точно 60 лв и го имат в наличност в големия склад до КАТ.Като отворих двете части на карба и иглата на поплавъка изпадна.Лошото е че не знам как точно се захваща за поплавъка,да не би да е имало някакъв пластмасов елемент или щипка скоба и да се е разпаднал защото в камерата имаше малко боклуци само.Като се прибера ще ги снимам.
×
×
  • Create New...