-
Мнения
524 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно Пламен П
- Рожден ден 26.11.1981
Друго
-
Kaра
A4 2.0 TDI
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
София
Последни посетители
3900 профилни разглеждания
Пламен П's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
1
Community Answers
-
Карам А4 2.0 тди BLB двигател. Сменил съм balance shaft модула през 2013 година с по-новия модел, който не е с верига. Няма клатене или вибрации.
-
Препоръчани сервизи
Пламен П отговори в темата на Horch - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
За пореден път останах доволен от отношението и работата в сервиз D-Bross Automotive. Въпреки, че графикът им беше пълен за 2 седмици напред, успяха да ремонтират колата ми в рамките на 24 часа. Изпратено от моят SM-A145R с помощта на Tapatalk -
През 2013-та смених маслената помпа с подобна от 2.0 тди нова, но със зъбни колела. Скъп ремонт, но до ден днешен - няма проблем.
-
Трети стоп - смяна с нов. И аз свалях и чистих стария, ама ми омръзна от индикация за неработещ стоп на таблото. От Германия за 100 лв си намерих оригинален. Тук му искат 250.
-
Прочети за грешки с VCDS Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
-
Препоръчани сервизи
Пламен П отговори в темата на Horch - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Отново да похваля сервиз D-Bross, София. Както винаги отзивчиви, ремонтираха колата както ги помолих навреме. И не ме натовариха с пари за излишна смяна на части, което наистина си е похвално. -
Горивния филтър сменян ли е скоро? Над него има един клапан, може и от него да вкарва въздух в маркучите. Този клапан го няма в магазините за части, от Порше е към 60 лв.
-
С изряден клапан за меко гасене на двигателя не би трябвало да се чува нищо от маховика. Иначе на А4 2.0 ТДИ смяна на маховик и съединител ми излезе общо около 850 лв. Стана 1 година след ремонта няма тресене или приплъзване при тръгване.
-
Лош контакт на крушката с фасунгата, дори и моментно. Компютърът отчита по-малко съпротивление и светва индикация. Доста досаден проблем, пробвай първо със смяна на крушка, част от нашата е върху старата. Може и да се оправи проблема за известно време.
-
Опити с този механизъм не е добре да се правят. Най-добре карай колата на майстор с пътна помощ да се види какво става.
-
При мен (B7 2005) имаше доста отчетлив шум и реших да сменя задвижването с верига с такова от по-новия модел - зъбни колела. Работата на мотора значително утихна. Карам вече 80K км. без проблем. Слабо място си е за 2.0 ТДИ надлъжните двигатели.
-
НЕ ХОДЕТЕ В DAS AUTO SERVICE
Пламен П отговори в темата на Vérité - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Да споделя и аз горчив опит със сервиз Дас ауто за ремонт на А4 Б7 2.0 ТДИ. Колата влезе в сервиза за смяна на гарнитура на тандем помпа (установиха, че е за смяна, въпреки че не съм забелязал теч), както и за смяна на маншони на карета. Маншоните бяха причината колата да влезе в сервиз, поне това бях видял, че е за смяна. Маншони казах да сложат хубави, все пак не са скъпа част. След няколко дни взимам колата от ремонт и след месец сменям гуми. От любопитство поглеждам към маншоните - и двата измъкнати от скобите откъм колелата. Огледах ги и на вид изглеждат различни - единия беше с повече наребрения от другия. Последва обаждане на Райно и колата влезе за рекламация да си оправят маншоните. Въпреки, че споменах за разликата в новите маншони, сменили са скобите и уж колата я взимам готова. И така до следващата смяна на гуми (след около 7-8 месеца), когато пак от любопитство виждам, че и двата маншона са измъкнати от същите скоби и съответно греста е изтекла не знайно от колко време. Заради неуспешния ремонт след рекламация не ми се занимаваше с този сервиз главно заради факта, че отново ще карам със скъсани маншони незнайно още колко месеца след като отново затегнат скобите. Колата моментално влезе в друг сервиз (не искам да правя реклама) и се установи със сигурност, че двата маншона са с различни дължини и не са за този модел кола - по-къси, а отворите за главината по-големи. След слагане на нови маншони в другия сервиз вече 3 години няма проблеми. Незнам от недоглеждане при поръчка на части или невнимание при монтаж стана проблема при ремонта в Дас ауто. Но несъответствието на частите трябваше да се установи при рекламацията. Но се претупа всичко със затягане на скоби. Както и да е, направил съм си заключението за себе си. Дано поне гарнитурата на тандем помпата е сменена, тъй като съм заплатил и тази услуга и части. -
Kak се активират дневни светлини на А4 2002г с ВАГКОМ
Пламен П отговори в темата на realprofesora - тип B6/B7
Винаги светят. Поне аз на Б7 не можах да ги спра с кодировка. Но пък късите са пуснати на 51% през деня. -
Като купуваше колата не я ли пробва как върви? Върви много или малко е доста субективно усещане.
-
Сменят се само перата на Б7-ца. Трудно се измъкват тапите в края на чистачките, но не е невъзможно. Аз си взех пера от едни чистачки, които бяха с друг захват и вече втора година чистят идеално. Изпратено от моят Nexus 5X с помощта на Tapatalk