Jump to content

Пламен П

Members
  • Мнения

    524
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Пламен П

  • Рожден ден 26.11.1981

Друго

  • Kaра
    A4 2.0 TDI

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

3900 профилни разглеждания

Пламен П's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Карам А4 2.0 тди BLB двигател. Сменил съм balance shaft модула през 2013 година с по-новия модел, който не е с верига. Няма клатене или вибрации.
  2. За пореден път останах доволен от отношението и работата в сервиз D-Bross Automotive. Въпреки, че графикът им беше пълен за 2 седмици напред, успяха да ремонтират колата ми в рамките на 24 часа. Изпратено от моят SM-A145R с помощта на Tapatalk
  3. През 2013-та смених маслената помпа с подобна от 2.0 тди нова, но със зъбни колела. Скъп ремонт, но до ден днешен - няма проблем.
  4. Трети стоп - смяна с нов. И аз свалях и чистих стария, ама ми омръзна от индикация за неработещ стоп на таблото. От Германия за 100 лв си намерих оригинален. Тук му искат 250.
  5. Прочети за грешки с VCDS Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
  6. Отново да похваля сервиз D-Bross, София. Както винаги отзивчиви, ремонтираха колата както ги помолих навреме. И не ме натовариха с пари за излишна смяна на части, което наистина си е похвално.
  7. Горивния филтър сменян ли е скоро? Над него има един клапан, може и от него да вкарва въздух в маркучите. Този клапан го няма в магазините за части, от Порше е към 60 лв.
  8. С изряден клапан за меко гасене на двигателя не би трябвало да се чува нищо от маховика. Иначе на А4 2.0 ТДИ смяна на маховик и съединител ми излезе общо около 850 лв. Стана 1 година след ремонта няма тресене или приплъзване при тръгване.
  9. Лош контакт на крушката с фасунгата, дори и моментно. Компютърът отчита по-малко съпротивление и светва индикация. Доста досаден проблем, пробвай първо със смяна на крушка, част от нашата е върху старата. Може и да се оправи проблема за известно време.
  10. Пламен П

    oil presure

    Опити с този механизъм не е добре да се правят. Най-добре карай колата на майстор с пътна помощ да се види какво става.
  11. Пламен П

    oil presure

    При мен (B7 2005) имаше доста отчетлив шум и реших да сменя задвижването с верига с такова от по-новия модел - зъбни колела. Работата на мотора значително утихна. Карам вече 80K км. без проблем. Слабо място си е за 2.0 ТДИ надлъжните двигатели.
  12. Да споделя и аз горчив опит със сервиз Дас ауто за ремонт на А4 Б7 2.0 ТДИ. Колата влезе в сервиза за смяна на гарнитура на тандем помпа (установиха, че е за смяна, въпреки че не съм забелязал теч), както и за смяна на маншони на карета. Маншоните бяха причината колата да влезе в сервиз, поне това бях видял, че е за смяна. Маншони казах да сложат хубави, все пак не са скъпа част. След няколко дни взимам колата от ремонт и след месец сменям гуми. От любопитство поглеждам към маншоните - и двата измъкнати от скобите откъм колелата. Огледах ги и на вид изглеждат различни - единия беше с повече наребрения от другия. Последва обаждане на Райно и колата влезе за рекламация да си оправят маншоните. Въпреки, че споменах за разликата в новите маншони, сменили са скобите и уж колата я взимам готова. И така до следващата смяна на гуми (след около 7-8 месеца), когато пак от любопитство виждам, че и двата маншона са измъкнати от същите скоби и съответно греста е изтекла не знайно от колко време. Заради неуспешния ремонт след рекламация не ми се занимаваше с този сервиз главно заради факта, че отново ще карам със скъсани маншони незнайно още колко месеца след като отново затегнат скобите. Колата моментално влезе в друг сервиз (не искам да правя реклама) и се установи със сигурност, че двата маншона са с различни дължини и не са за този модел кола - по-къси, а отворите за главината по-големи. След слагане на нови маншони в другия сервиз вече 3 години няма проблеми. Незнам от недоглеждане при поръчка на части или невнимание при монтаж стана проблема при ремонта в Дас ауто. Но несъответствието на частите трябваше да се установи при рекламацията. Но се претупа всичко със затягане на скоби. Както и да е, направил съм си заключението за себе си. Дано поне гарнитурата на тандем помпата е сменена, тъй като съм заплатил и тази услуга и части.
  13. Винаги светят. Поне аз на Б7 не можах да ги спра с кодировка. Но пък късите са пуснати на 51% през деня.
  14. Пламен П

    B7 brd quattro

    Като купуваше колата не я ли пробва как върви? Върви много или малко е доста субективно усещане.
  15. Сменят се само перата на Б7-ца. Трудно се измъкват тапите в края на чистачките, но не е невъзможно. Аз си взех пера от едни чистачки, които бяха с друг захват и вече втора година чистят идеално. Изпратено от моят Nexus 5X с помощта на Tapatalk
×
×
  • Create New...