-
Мнения
372 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
alexxk's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Audi A6 C7 3.0 TDI 313hp BiTurbo 2014 Quattro
alexxk отговори в темата на Qsharnashuvara - Как и каквo Audi да си купя?
Фейслифта винаги е по-добър вариант и обикновенно разликите са доста. Всички изявени големи, малки проблеми се изчистват. Подобренията, които потребителя вижда са доста по-малко от реалните такива. -
Audi A6 C7 3.0 TDI 313hp BiTurbo 2014 Quattro
alexxk отговори в темата на Qsharnashuvara - Как и каквo Audi да си купя?
@МИТАКА1654 Съгласен съм, но всичко това вече се водят нормални консумативи. Разликата между премиум марките и останалите. След 2011 3.0 тди е все известен с проблемните си тракащи вериги, С-троника също. Типтроника на ЗФ живее в пъти повече. -
Audi A6 C7 3.0 TDI 313hp BiTurbo 2014 Quattro
alexxk отговори в темата на Qsharnashuvara - Как и каквo Audi да си купя?
Карат си колите и то доста над, но извънградско. И за Ф10 и А6 от тези години има доста обяви на коли на по 400+ за смешни пари, точно тези после говорят как след 200 хиляди се чупят много, ама кое подред е не се знае точно. Български митове и легенди са тези 200 хиляди, ако са за нов автомобил, който се е карал само градско в България съм съгласен, но реално просто колите са на много повече. От много време историята в официалнкя сервиз пак не е гаранция. За БМВ-то не знам какво си прочел толкова, двигателя и кутията им са добри, х-драйва е по-скъп безспорно. Търсиш запазената кола, която ти харесва, 200 хиляди не са нищо при правилна поддръжка и експлоатация -
Разликата идва от задното предаване, 4х4 забавя доста нещата. Иначе не знам какво е правено по софтуера при мен, но нямам никакво губене на мощност до 4800 оборота. Какъв разход ти дава колата? Интересно ми е дали са толкова икономични, колкото ги изкарват, разбира се икономични за това, което предлагат Ето една, която ми направи впечатление https://www.mobile.bg/11561833299780454 , доста красиви коли са, специално тази е рядък цвят и е доста запазена.
-
Със сигурност стокови 335д и 3.0 тфси ще вървят аналогично, може би БМВ-то ще е малко по-бързо между 100-200, но разликата в усещането ще е огромна. Аз съм със същия дизелов мотор и ми минават разни мисли за 4Г 3.0 тфси, но за сега все още гледам да не се впускам. Следя темата с интерес, моля не я съсипвайте и нека се изкажат малко повече компетентни мнения свързани с въпросния мотор и модел. Бих предпочел със сигурност Американка, заради ЗФ-а, който за мен бих казал, че е брутален. ПП Не знам имаш ли премахване и пипани неща по колата, защото както 3.0 тфси, така и 3.5д се засилва брутално много срещу дори по-малко инвестиция. 700/800нм, са сериозен гъзомер, както се бяха изразили горе, но бензина със сигурност ще е по-приятен за каране + хубава генерация. От 4.2 бензин в 4Ф, отидох на 3.5, като купих колата заради ускорението, което усетих между 70 и 200, буквално А6цата ми се струваше спряла, а колата беше в добро състояние и изкарваше много малко над заводското си време до 100.
-
Да сложиш газ на тоя мотор си заслужава само ако ще караш колата поне по 30к годишно, иначе не си струва инвестицията и евентуалните главоболия след това. Сумарно да ти излезе сметката ти трябват поне едни мавъртяни 70-80к с колата Слагат на доста ФСИ-та вече, и а газаджии, които разбират и могат. Търсиш си гаранцията и готово. Газта е недостатък, ако колата спи в подземен гараж,,по закон нямаш право и някои комшия има право да те изгони. В чужбина не на всякъде се продава, заема ти място, но на джоба се усеща осезаемо.
-
Купуваш си кола, която те кефи, защото в последстие като започват да се набиват големи суми трябва да знаеш за какво го правиш. Фейс седана е много по-красив от комбито, лично мнение
-
Куатрото има безспорни доказани предимства, карах 335 коня с тази система, определено зимата и в дъждовно е много удобно и не притесняващо, минах на задно с още малко коне отгоре, еми повече ми харесва. Зимата едно наум, хубави гуми и всичко е точно. Ако човек не живее в планина, не кара агресивно с много бързи тръгвания от старт, куатрото е една екстра, която може да не използва никога, ще я усети само в разхода и по-бавното ускорение след 100. Крайните изказвания с качил се на куатро и т/н са излишни. Известно е кое е предаването и автомобила с най-добро управление в завой, аз лично се убедих.
-
Нова цена 2400
-
Подкрепям горното мнение, но има един малък процент, който заради вериги в чужбина се продава на подаръчна цена, тъй като там ремонта струва колкото цялата кола. Демек може колата да е взета за малко пари, тук са сменени веригите и цената е достатъчна за печалба, газта по-скоро да си е от преди. Според мен си заслужава да се види, ако има история както е написано, фактури за веригите и т/н, може да излезе ок
-
ЗАРЕЖДАНЕ НА АВТОКЛИМАТИЦИ СОФИЯ ОТ 29 ДО 39 ЛВ
alexxk отговори в темата на arsenal88 - Продава - други/услуги
Силно препоръчвам, момчето е много съвестен и земен. Няма го надуването и цъкането с език на повечето "големи" майстори. Седях около час преди да ме вземе, защото нямаше как да му кажа кога ще отида, малко преди мен е влязла кола с изцяло спрял климатик, разглоби какво ли не търсейки причина и всичко беше ок, накрая момчето каза, че са му разглабяли таблото, ъпдейтвали навигация и най-вероятно проблема ще се окаже софтуерен. Аз толкова да се занимава някой с автомобил и да търси проблем не бях виждал, а сумата която му взе беше смешна. Отидох за профилактика, защото имах някакви съмнения, провери всичко, обясни ми как работят нещата и каза, че всико е ок, без да се опитва да ми взима излишни пари, виждайки, че съм неразбиращ шаран, който иска всичко да е перфектно.- 78 отговора
-
- зареждане
- автоклиматици
- (и %d още)
-
Избор между А4 и А6 + конкретна обява/и
alexxk отговори в темата на Ivan9999 - Как и каквo Audi да си купя?
Взимай колата на @Lo_Ridah, няма да намериш друга на такава цена. -
Мнение за Audi A6 2.5TDI от тази обява.
alexxk отговори в темата на mamaliga - Как и каквo Audi да си купя?
Може и да не забравяш за 2.5, ако е ремонтиран (валове, кобилици, повдигачи, ГНП). ПП. Не разбирам защо е останала толкова лоша слава на този мотор, да трябва да се дадат едни 3-4 хиляди след което става песен, може би това е първия от серията мотори на Ауди, които започват със скъпи ремонти и хората са оревали света на времето. Към днешно време за едно 3.0 ТДИ ваденето е в пъти по-голямо. -
Истината е, че много голяма част от колите са на по над половин милион по пътищата, ама малко хора си го признават. Друго си е като пише на километража под 200. Живота не им свършва на 200 или 300. Имат още толкова, ако се кара нормално и поддържа адекватно. Говореше се колко са калпави 4Ф и Е60 примерно, колко електроники, да ама масово се вкарват коли на 500-600-700, връщат ги на 200 и тук си ги караме, е с едни постоянни проблеми, ама... Ф10тките например на БМВ, вече много рядко има под 300, а тук те първа започва да навлизат по сериозно на пазара и ние ги взимаме като за чисто нови. Не им свършва живота на 200, просто нашите 200 са 6-700.