Jump to content

katsi86

Members
  • Мнения

    439
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно katsi86

  • Рожден ден 10.12.1986

Друго

  • Kaра
    Q7 4L BAR & A6 4B-C5

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Botevgrad
  • Интереси
    AUDI, Техника,

Последни посетители

3650 профилни разглеждания

katsi86's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здрасти как може да се свържа с теб???

  2. Браво, колега! Радвам се, че нещата се оправиха при теб.
  3. Здравей, колега. Колко време задържаш бутона. При мен беше около 20-25 секунди? И нямаше индикация от мигачите. Но иначе се получаваше. Разбира се понеже при мен се отваря на макс и съм го пробвал само от интерес да бъде на по ниско, не мога да кажа дали след време се възстановява на фабрична стойност.
  4. Здравей, колега. Тъй, като при мен нещата за сега работят, от както вече не е толкова жега, няма как да преценя кой от двата мотора прави проблем. Сетих се обаче за едно клипче което гледах в YouTube, и се сетих че това може да помогне при теб. Елементарна процедура, не изисква разглабяне и се надявам да свърши работа и да си имаш вече работещ автоматичен багажник. Ето го и клипа: Пожелавам ти успех!
  5. Това е добре, но лично моята идея беше силикона да свърши основната работа, т.е. да уплътни и не допусне сълзене на масло между двете повърхности. Единствената функция на втулката е да предпазва силикона от обелване, нараняване и просто да го държи плътно прилепнали към стените на отвора. Освен това придава правилна форма на отвора и не се получава запъване при изваждане и поставяне на бобината или свещите. Предполагам че визираш срязани PAP-втулки, което лично за мен е предпоставка за слабо място и възможност за сълзене на масло, като се има предвид, че не е известно точно от коя част на окръжността се получава сълзенето. Освен това материала от който са изработени, виждам че е бронз, и наръждаема стомана, което като линейно разширение би било доста различно от алуминия от който е изработена главата. Също така размера е доста специфичен и понеже за мен тези втулки са нещо ново, не зная дали ще се намери подходящ размер, който да удовлетвори както вътрешния размер, така и външния. Хлабината която остава е доста малка. Та в тази връзка въпроса ми е, правил ли си такъв ремонт с такива втулки и какъв размер използва? Ако имаш и снимки, би било полезно.
  6. Благодаря за отговора, колега. При мен е късно вече, но ще е от полза за другите колеги, ако споделиш малко повече. Лично аз за първи път чувам за PAP-втулки и ми е интересно какво представляват и защо е най добре да се ползват такива? Поздрави!
  7. И така, мина месец време и днес отново свалих бобините. Вече смело мога да кажа, че проблема с теча на масло е перманентно отстранен. Свещите и бобините сухи, а проблема с прекъсване на газ, за съжаление не изчезна с отстраняването на теча, но пък техниците от сервиза на Ланди Ренцо го отстраниха след 3 дни тестове и мъки. Сега колата се движи много по плавно и приятно. В случай че има и други колеги с подобен проблем, съм на среща да помагам с каквото мога. Поздрави на всички!
  8. Малко ъпдейт. След като времето вече се стопли доволно, вратата отново взе да не се затваря без помощ. Сега при мен въпроса е дали греста на същия мотор, който вече разглобявах се е втечнила от жегата, или се е предал и другия. Скоро ще проверя и ще информирам по темата. Проблема е че в по хладно време си работи, а само при температури над 30-35 започва да се е****. Само дето в тая жега да се завра в багажника да гледам кой мотор не работи, .... малко не ми се занимава. Все пак ще го направя тези дни и изглежда ще се разглобява отново. Ще опитам този път да направя по-подробни снимки на процедурата.
  9. Това ми прилича на Hall сензор. Виж да не е попаднала смазка там или по диска с отворите (впрочем няколко ли са или само един), които сензора чете. Става въпрос за отвора който се вижда на тази снимка: Ако е само един, мога да проверя, при какво положение трябва да стои точно в средата - т.е. срещу сензора и ще можеш да го позиционираш правилно.
  10. Здравей, колега. Има ли някакво развитие по случая? Не зная какво да те посъветвам. Ако искаш изпрати ми ги да ги погледна. Ако решиш да го направиш, пиши ми на лично да се разберем.
  11. Здравейте. Снощи не се стърпях и се заех с въпросната втулка. Разглобих и почистих повърхностите, както на главата, така и на самата втулка. Уверих се че втулката пасва както в отвора на главата, така и на бубината. На бибината беше малко по-пътно, но не прекалено. Накрайника за отвиване на свещите минава свободно. След като се уверих, че повърхностите са идеално чисти, приготвих самоделен тампон с който да почистя силикона който би излезнал от долната стана, на втулката. И разбира се силикона Стиснах с клещи върха на накрайника, за да нанася тънък и същевременно широк слой силикон. Голямо чакане беше, докато се охлади двигателя (3 часа 🥵). Най накрая нанесох тънък слой, (за съжаление не успях да снимам) и напъхах втуклата в отвора. Макар че без силикон я пробвах и влизаше доста свободно, с нанесен силикон се запъна малко и ми костваше известно количество нерви, докато успея да я позиционирам. Това обаче ме кара да мисля, че най-вероятно ще бъде добре уплътнена и ме успокоява до някъде. След това почистих старателно излишния силикон и - воала. Ето го и резултата: Лично аз съм доволен от резултата. Изглежда мидоста фабрично, макар да знам, че не е, и не се набива на очи като някаква мацаница със силикон. В долния край не се показа силикон и при монтажа на следващите, ще опитам да нанеса силикон по вътрешността на отвора, макар че според мен и сега няма да изпусне. Освен това ще си подготвя по удобен инструмент за захващане на втулката докато нанасям силикона и за позиционирането и после. Днес съм при човека който ми изработи втулката, да поръчам още 7. След месец ще проверя за наличие на масло и ще ви кажа резултата. За сега толкова от мен. Поздрави!
  12. Здравейте. След като никой не посмя да бутне темата малко, за месец и половина време, ще продължа аз. За това време успях да сваля приблизителни размери на отворите и направих чертеж за втулки, като мисля, че дори биха вършили по-добра работа от тези показани в клипа. Най голямото усилие ми костваше да намеря фирма в моя град, която да се навие да изпълни детайла, тъй като се оказа че стената на въпросната втулка, излиза доста тънка. Днес човека който се нае да го направи, ме зарадва неимоверно с първата втулка (разбрахме се да ми направи 1 - за проба) и ето я най-накрая: Ще гледам днес или утре да направя възможното да я тествам и ако влиза нормално в отвора, направо я залепвам със силикон и поръчвам още 7. Преди това обаче ще трябва много хубаво да почистя повърхността и да обезмасля, възможно най-добре. Ако някой има предложения как е най-добре да се направи, ще се радвам да помагате. За сега толкова, от мен. Когато има развитие, ще "докладвам" отново. Поздрави!
  13. Здравей, колега. Ситуацията ми изглежда, като да си сгрешил нещо при сглобяването. Не беше случайно, когато казах, че всичко трябва да бъде белязано. Сега ситуацията ти най-вероятно е следната: единия мотор започва да затваря, а другия закъснява спрямо него, като това предизвиква усукване на вратата и въпросното скърцане и пукане. Когато вратата достигне до бравата и тя трябва просто да заключи, мотора, който закъснява, продължава да напъва, за да изпълни до край хода си, като това причинява допълнително усукване на пантата. Когато опиташ да отвориш, ситуацията е доста сходна. Единия напъва да отвори, а другия закъснява и за това, както ти се изрази - се мъчи да отключи и капака не поема изобщо. Това че единия мотор не успява да изпълни движението си до края, е и вероятната причина да имаш грешка в модула. Това разбира се е само предположение и не бива да го приемаш като чиста истина. Бих те посъветвал да свалиш кората и да наблюдаваш начина по който се въртят моторите при отваряне и затваряне. Можеш да видиш въртенето на оста им през отвора който е от към конектора с двата кабела на мотора (не от към редуктора). Дали единия тръгва преди другия, и дали случайно единия не буксува (което впрочем е и функцията на магнита и котвата). При монтажа имаше ли проблем с наместването на моторите на мястото им или си влезнаха свободно при напълно отворен багажник?
  14. Е точно тази пластина със зъбите от вътрешната страна, е трябвало да не смазваш, а да почистиш от смазката. Тя се явява котва на магнита и трябва да е суха! А на въпроса, защо е важно да е на същото място, за сега не мога да ти отговоря. Изглежда има някакъв вид енкодер в предната част на редуктора - от към пантата. Но там не позмях да отварям. Какъв обаче е типа на енкодера и защо после позицията е различна, мога само да предполагам. Може би е възможно това да се адаптира през VAG-COM, но не съм си играл да търся.
  15. Здравей, колега! От снимките не стана ясно какво е било състоянието на електромагнита и котвата. Почисти ли ги преди да сглобиш? Имаш ли снимки на тези части? Пластмасовото колело, от към мотора, с кръстчето в средата, също е редуктор. И там се слага грес. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се отбелязва позицията му преди да се свали. Не видях (поне от снимките) да си белязал каквото и да било. При мен синята кутия с платката и радиатора, бяха монтирани по близо до редуктора. Твоя ми изглежда като да е бил демонтиран вече веднъж 😕. Ще се радваме ако споделиш, дали е имало ефект от процедурата. Поздрави и успех!
×
×
  • Create New...