Jump to content

marto-shorto

Members
  • Мнения

    76
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A2

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна

Контакти

  • Skype
    marto-shorto

Последни посетители

1296 профилни разглеждания

marto-shorto's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Запознат съм с работата на колегата, наистина елементите изглеждат страхотно. Но бих искал сам да пробвам, имам доста неща за правене и ограничен бюджет.. а въпросните лепенки не са от тези които покриват изцяло и след време стават балончета. Търся от тези:
  2. Здравейте, Търся стикерчета със символи на копчетата. Не става въпрос за изцяло покриване на бутона , а само символчето. Идеята ми е да се изтрие до бяло, да се лепне , отгоре да се напръска и след това символа да се отстрани. Ако някой е виждал да се продават, нека сподели . Или ако е възможно да се изработят някъде?? Поздрави!
  3. marto-shorto

    Волан на А2

    От доста време искам и аз да си сложа мулти волан. Има много А4ки на части със същия от снимката... би било доста по-лесно само еърбега да се замени. Но трябва и специален адаптор са се сложи, в случай че не си с оригиналното радио.
  4. marto-shorto

    Волан на А2

    Колега мисля че има Въпроса е , дали не може да сме смени само еърбега с копчетата, а не целия волан?
  5. И аз да добавя нещичко към изписаното от Кенууд. Моя проблем с 1.4ТДИ беше пробит интеркулер, след малко ровене в нета видях че е доста често срещано, един от малкото дефекти които се появяват, дори турбините не ги посочват като толкова проблемни, явно това е слабото звено... другото са тампоните на двигателя - около 1000 лева комплекта, ако искаш ... иначе двигателчето е много пъргаво, разхода извънградско е около 4.5-5л/100 в зависимост как караш, и градско 6-7л/100
  6. В комплекта би трябвало да има различни приставки за чистачката, както каза kenwood , може да не е използвана точната за модела... Струва ми се много къса, или е защото се е обърнала? Ако може дай и марка и модел на чистачката
  7. Дизелчето не е лошо, въпреки малкия 3-цилиндров двигател, доста е пъргав , набира се бързичко. Шумен е , трака като тракторче, при мен изглежда тампоните са за смяна, но нови са 1000лв. Иначе останалата поддръжка не е скъпа. събира около 4,3л. масло (+-). Извънградско със скорост 120-30км/ч се пътува комфортно. Вътре е доста по-просторно отколкото изглежда. Ако се поддържа добре е доста здрав като мотор. Градско разхода е около 5.5л. - 6л. , зависи как го настъпваш може и 8л.да стигне.Извънградско ми дава около 4.5л. - 4.8л.(с пуснат климатик) , в зависимост от скоростта и натовареността. За бензиновите мотори нищо не мога да кажа, освен че са малко по-тихи, и харчат малко повече.
  8. Хаха ужас е работата ?от друго място къде може , идея имаш ли?
  9. Ок много ти благодаря. Предполагам волана трябва да се махне за да се отвори капака?
  10. Като завъртиш ключа на изходна позиция без да го вадиш продължава ли да си работи? Трябва да го отворя и аз така да го свържа.. Имаш ли по подробна снимка от точното място където си го свързал на кормилната колона?
  11. Иначе това със светлините го оправих както каза - откачих синия кабел.
  12. Радиото е Siny dsx a200ui Червения и жълтия кабел които излизат от радиото са вързани с жълтия кабел(който е постоянен 12v) А за червения(switched) фабрично нямам кабел от колата. Ако махна червения кабел от жълтия и останат само жълтите , не работи.
  13. Пак да попитам нещо за радиото, мисля че вече го бяхме коментирали в друга тема , но не успях да намеря къде точно. От къде мога да си взема ток за радиото, така че да се пуска със завъртане на ключа и да спира със изваждане на ключа от патрона??? В момента е вързано на постоянен ток и трябва всеки път да се пуска и спира от копчето. Пробвах да го вържа към някой от бушоните, така като дам на контакт се пуска , но като завъртя ключа в изходно положение спира. Пак не ме устройва защото като стоя на едно място, за да слушам радио трябва да съм на контакт... ПП просто искам да го направя като на всички останали нормални коли
  14. marto-shorto

    А2 смяна на двигател

    Щом си решил да сменяш двигател, 1.8т е по-добрия вариант Да не говорим как ще се гавриш с другите , особено ако оставиш 1.4 отзад
  15. И както бях споменал в друга тема , за моя проблем с тракането което се появи тази зима ... сега като се замисля може да е от това
×
×
  • Create New...