Jump to content

Калчо Танев

Members
  • Мнения

    785
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Huyndai

Последни посетители

3368 профилни разглеждания

Калчо Танев's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, колеги, публикувам отново темата по молба на колега, който не е успял да ме открие дълго време и се наложи да ми пише в Linkedin, за да му заверя един превод пред нотариус. Съответно видях съобщението на другия ден и за малко да изпуснем срока, но се оправихме. Та: ето линк към старата тема: Нактратко: преводи (устни и писмени) от и на английски и немски, вече и от руски език, от заклет преводач - аз. Заверки пред нотариус. За съфорумци - специални цени и напълно безплатна консултация. За контакт - 0887 623 697 или rainovski2001@yahoo.com.
  2. В случай на нужда от превод от/на английски, немски и руски - 0878 400 975 или ЛС.
  3. Проблемът е решен - оказа се, че не е могла да засмуква въздух - гофрирания въздуховод се разпаднал и вътрешната част практически е запушвала притока на въздух, след като биметалната пластина отпред на кутията пред филтъра обръща към топъл въздух, колата не е могла "да си поеме дъх".
  4. Силно казано ОК при положение че ламбда сондата е на емнайсе години и не е пипана, колата бачка на газ от 2004... но значително по-добре със сигурност. Сега като се замисля, на газ с климатик като подам газ, и клапата за рециркулация от затворено положение чувам как хлопва (отваря се), след което пак се връща в затворено положение, а тя е на вакуум, та не знам...
  5. Здравейте, колеги, Проблемът е следният: Б4 2.0 АБК При достигане на работна температура (отваряне на втория кръг на охладителната система), оборотите на газ започват да играят, колата не може да се изфорсира - все едно е със стари мембрани или нещо от сорта. Особено с пуснат климатик не може да се изфорсира изобщо. Без климатик чат пат върви, но оборотите падат и при пускане по инерция от 40-50 км/ч, та и по-малко иска да угасва. 1. Мембраните са сменнени прясно, както и всичко по газовата (обикновена). 2. Филтър и свещи са нови. 3. Дебитомер, син датчик и стъпково моторче са проверени - не е от тях. 4. Капачка и палец са проверени - супер са. 5. Релето за газовата също е проверено - подава ток коректно. Има и проблем с паленето студена - трябва да и се подаде малко газ и веднага закрепва оборотите, иначе угасва. Проблемът с газта е само при напълно загряла кола. От какво може да е според вас - аз останах без идеи вече.
  6. В Джемини знам, че правят автоматици, ама Пешоотмарс да каже, на него коса и пари не му останаха от подобни начинания, нека сподели.
  7. Бъди подготвен да се нагледаш на дараци и скрапове най-страшни. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11478695518068816&slink=192pta тази от по-горния линк не изглежда никак зле, поне на снимките, но някак си имам предчувствие, че на живо ще има доста изненади... не знам защо... така ми се струва, дано да греша.
  8. Изглежда доста добре. Няма мултиволан и дясната седалка при еърбега ми изглежда някак неестествено сбръчкана...
  9. Мдааа - Тео е доста прав... винаги е по-добре пространството да е повечко, но зависи на каква цена и най-вече дали можеш да си я позволиш...
  10. Да - той ще си сметне човекът - ще я купя за 5500, за още максимум 2000 ще стане кукла, защо да плащам 15 000 като за наполовина по-малко мога да се возя в прекрасна кола. Е да, ама се оказват по друг начин нещата - навесът като е на над 400 000 се превръща в яма за пари и все си е порутляк.
  11. Хехех - за тия пари съм склонен да повярвам, че е на толкова км. Но въпреки това си е 13-годишен туч... А и кой ще ти плати 15 000 лева за Б6, при положение, че на "пазара" ги има по 5-6-7 000 - в България поне няма как.
  12. Именно. Купуваш нещо по-скромно (малолотражка), но на по-малко км и по-нова. Съответно возиш се на по-нисък клас кола, но вероятността да си отровиш нервите и да се разориш поради ремонти е по-малка. Все пак всеки си знае финансите. Тео има право в известен смисъл.
×
×
  • Create New...