Jump to content

stpenchev

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi A3

Персонална информация

  • Локация
    Burgas

Последни посетители

444 профилни разглеждания

stpenchev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, продавам 4 бр. оригинални джанти за Ауди А1 стават и за други модели, като Ауди А3, Фолцваген и др., нямат кривини и заварки. На едната джанта има съвсем малки забележки за повече информация и снимки на тел. 0878866555 Цена 650 лева.
  2. stpenchev

    Смяна на двигател

    Зависи за колко съм я взел Но ако я направя ще знам че всичко е ново и пак ще ми легне колкото да я изкарам от автокъща нов внос
  3. stpenchev

    Смяна на двигател

    Виж това не ми го казва никой за маховик съединител, положението е че майстора я пробва на ръка с тричотката да завърти не става Вкарах на пета предавка и когато подбутвам колата ангренажа с ролката не помръдва И от там изводите на майсторите са такива За затегнал маховик никой не ми говори.
  4. stpenchev

    Смяна на двигател

    Аз купувам така колата в това състояние. Всичко ще се прави като турбина , маслена помпа и т.н но за двигател май ще излезе по евтино да го сменя това ще рече блок с глава Чувам че слагат и Картер от 131 к.с и нейната маслена помпа и проблема се решава с маслената помпа но още съм на период проучване.
  5. stpenchev

    Смяна на двигател

    Затегнал колянов вал до тук така казват майстори които са я гледали Не са я отваряли още но първоначални диагнози проблема идва от маслената помпа и от там заварка. Идеята е да сложа направо друг защото иначе ми дават едни разтегливи цифри където не ми допадат.
  6. Здравейте колеги, моля за помощ и компетентно мнение, Кой двигател може да замени моя на Audi A4 B7 2.0 tdi 140 к.с с код на мотора BPW, Предлагат ми мотор от А3 с код на мотора CBA нещо такова, като се твърди, че ще стане. Благодаря предварително
  7. Здравейте колеги, докато карах с 30- 40 км. в час, колата притресе и оградна повече не запали никакви индикации на таблото не даде преди да спре, на прима виста майстор казва затегнал двигател, наистина тя не върти. Моля за помощ при кой читав майстор в гр.Бургас да я закарам, който да ми каже истината и да познава малко от малко парите.
  8. Само да уточня, купувам си чисто нов комплект на SHASH, слагам го, още със слагането майстора ми каза, че е рециклаж, карам една седмица вибрации, връщам го в магазина, от там ми твърдят, че е оригинален а луфтовете на "новия" демпфер били то странични или по чаковниковата стрелка са все едно съм му навъртял минимум 50000 километра, връщам го, поръчват ми нов този път на LUK, пристига в магазина отваряме кашона пред мен се случва и какво да видим въпросния демпфер видимо е бил монтиран вече, болтовете му отваряни от пакета, по демпфера следи от монтажа и т.н......и така, от тук нататък кажете как да повярвам, че като си поръчам от където и да било демпфер ще е истински и няма да е рециклаж или вече да е бил монтиран и да е връщан.
  9. Здравейте колеги, имам следното питане и помощ от Вас, някой може ли да ми намери оригинален демпфер на SHASH, за 1.9 ТДИ 131 конски сили 6 степенна кутия с номер на кутията DRW 08036X, или читав такъв втора ръка. Моля за съдействие, писнами от афтър маркети и рециклажи. Благодаря за съдействието предварително.
  10. Здравейте колеги, относно самата поставка за чашката, при мен също беше счупена, свалих я като първо : махате пластмасата около нея, излиза лесно, след което развивате два винта, надигате с права отверка самата поставка, но цялата/има някакви зъбчена пластмасови, които я придържат. Поставката е цяла и може да се разглоби. В дъното на поставката има механизъм, който напрактика прибира чашката и я вади, има колелца със зъбчета, на едното колебце има една пластмасова джаджа, която се движи несъразмерно, като влиза и излиза на едно пластмасово зъбче, което зъбче се чупи най-често и тогава няма какво да задържи поставката прибрана. Аз си реших проблема, като на мястото на пластмасовото зъбче навих изпилено със същата форма винтче/ получи се доста успешно/, за сега работи безотказано. Успех на всички, за съжаление не мога да приложа снимки, защото не съм направил.
  11. Да различен е, но аз съм купил за 131, пасна без проблем на коляновия.
  12. Малко един вид като прищявка, а и ми казаха, че всичко съвпада, което се оказа така..всичко пасва.
  13. Здравейте колеги, сега и аз да си разкажа мъката с колицата. Съпругата ми е собственик на АУДИ А3 1.9 101 конски сили 2002 година, така наречения "фейслифт". Страхотен автомобил, изключително доволни. На първо време му сложих малко упгрейди /чип/ ново табло, автопилот, борд и т.н, докато не реших, че е време за смяна на турбина и скоростна кутия. И така сдобих се с 6 степена скоростна кутия от АУДИ А3 131 к.с, както и неговата турбина, турбината на рециклаж веднага, скоростната кутия обслужена, смяна на масло и т.н. Уверение от майстора, че е ок. Купувам и към тях демпфер притискател и феродов диск, както и лагер помпа, които твърдят, че са на тази скоростна кутия / видимо и технически подчти нови/. Слагам аз рециклираната турбина, всичко се сваля и се чисти преди монтажа, слагам и полуоските от 131, слагам скоростната кутия заедно с другите чаркалъци, стартера рециклирам. Палим и какво се случи...... от тогава мъка мъка майко..... Започваме да умуваме от къде идва тресене и шум, който шум се появява само когато натисна съединителя, за да превключа предавка, все едно нещо стърже и се опира някъде/ образно прави хър хър хър/. Майстора казва... аз мисля, че е от демпфера....., аз му казвам сваляй скоростната кутия, отивам в магазина купувам чисто нов демпфер- SACHS, притескател, феродов и лагер помпа, сменихме и семерингата и на коляновия вал и на скоростната, слагаме всичко отново, майстора монтира демпфера с динамометричен ключ, нови болтове, абе всичко както по книга, ..... палим и...... пак същата работа един резонанс лек в купето, по педалите, скоростния лост, волана, и когато натисна съединителя на скорост за да сменя предавка отново това стъргане/ само да вметна, че предпазната ламарина на двигателя обграждаща коляновия и семерингата я махнахме/.....Въпрос към майстора.... от какво е това?.... отговор: мииии..... незнам, може да е скоростна кутия, може да демпфер, може и да е кой знай какво.Карам я на друг майстор, като между временно правя рециклаж на рейка, цялата предница нова, нови накрайници, нови шарнири всичко ново буквално, пари не жаля/ жената вози лапето вътре.../, отивам аз и му казвам качвай се и карай, после кажи за какво става на въпрос, връща се той и почва... това за мен не е скоростна кутия, това е тампони.... казвам му аз сменяй, купувам оригинални от ауди, слагаме и пак същата работа/ добре че успях да ги върна/, отивам при трети майстор- вече "хакана" майстор, бил е в ауди сервиз само това прави, само аудита, дере кожите на хората в града и т.н, казвам му качвай се и карай, кажи какво става с колата, качва се той, кара слиза от колата и казва за първи път попадам на такъв проблем. Аз го питам в прав текст ..можеш ли да кажеш или ако не можеш да кажеш какъв е проблема, ще я оправиш ли? и той отговаря, ....ми незнам..... "Изпадам в тиха депресия"... придружена с отчаяние, дайте мнения по въпроса, насочете ме, някой правил ли е това упражнение да каже....
×
×
  • Create New...