Jump to content

der_Papst

Members
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A8 D2 3.7

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

731 профилни разглеждания

der_Papst's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, Преди година и нещо продадох старата ми d2-ка и минах на s4 b5. Супер доволен съм от ската, но имам едни идеи за закупуване на каравана. По този повод, въпреки, че s4 b5, като мощност и въртящ момент е супер, си мисля не е най-адекекватният автомобил за теглене. И идва въпросът, A8 D2, 4.2 дали смятате е ок за целта, дали някой ползва автомобила за теглене на каравана, впечатления, акъл и т. Н.? Поне на мен, автоматът ми се струва слабата брънка, но в крайна сметка, не знам? Предварително благодаря 😉😐
  2. Здравейте, todorov_24 - Да, май е на трети канал, но то си личи по мерната единица, като видп g/s е ясно, че е той. Ако някой наистина има данни за стойности, които трябва да показва 3.7 AEW, ще съм благодаре, ако не ще потърся и ще тествам. tvard - Както винаги съвсем правилно отелязваш разни работи :). Ами реално след, като тествах да карам седмица на бензин, той се поизгори (поне половината от този, който имах) и съм добавил нов. Обикновен 95, но със сигурно по-пресен. Мисля си че не е само дебитомер, а и горивото има общо. Дали според теб разсъждавам правилно? Поздрави
  3. Ааа, под редовен имам предвид съвсем обикновен, изглежда и истински, но това често е Божа работа . Относно цената на нов, с отстъпка дори 2.5 може да отидат . Тия от порше не си знаят парите. Важното е, че сега нещата поне при мен са ОК.
  4. Свъсем редовен дебитомер втора ръка беше, просто това си е слабо място. Пробвах се в Порше с офертата да им върна стар, те да ми дадат нов с отстъпка, но ме отсвириха, с контраоферта за 600 лв. и поръчка за след месец-два, та сега работещият пак е втора ръка: bosch. А относно данните и работата в норам, абсолютно е така...
  5. Здравейте Колеги, Финален ъпдейт с разрешен проблем, с една дума: ДЕБИТОМЕР Разбира се грешка не се отчита, защото данните от дебитомера са възможни, за сметка на това напълно нереални. Поздрави и дано това помогне на останалите с тази драма.
  6. Buzzing, Мерси много за инфото, стана супер. Няма никакво хлопане, като имайки предвид решението, за разлика от преди ефектът трябва да е постоянен. Поздрави и пак мерси!
  7. Супер, мерси много. Ще пиша за резултата.
  8. Здравей, пак мерси за инфото, а то въобще това направи ли някаква разлика или ключът от палатката е в предната скоба от а4. За мое щастие в мегапрЪц, такива апарати са по 10 кинта, та ще си зема два само за скобите, но искам да знам дали да мисля и другата част от ъпгрейда . Мерси предварително!
  9. Здравей, Много благодаря за инфото. За да застане скобата, трябваше ли да разпробивате нещо, че на снимката не се вижда. А за пружинката имам предвид, това което опъва вътрешните накладки. Мерси предварително. Поздрави
  10. Колеги, Отново малък update. Ей така реших да премеря налягането в рейката сутрин преди палене и о Боже изненада! То няма какво да се мери, няма бензин. Та към колегата със същия проблем, който, както и аз е сменил горивна помпа. Въпросната помпа вероятно, като загасиш не държи налягане. Предполагам не си сменил с оригиналба VDO, а с магнети умрели. На мен лично, понеже не ми се сменя отново помпа мисля да добавя един възвратен клапан възможно най-близо до помпата и да си реша проблема. Ще пиша дали има резултат. Поздрави
  11. Постът е доста възрастен, но аз все пак да си попитам колегата buzzi, ако разбира се има спомени. От какво са външната скоба и вътрешната пружинка? Питам защото минах през стругари, CNC в NS custom parts , където ми правиха специално втулкa за проклетия външен водач и за съжаление всичко са временни решения за максимум няколко месеца. Държа да отбележа, не безкрайно евтини временни решения . za
  12. Колеги, Малко update. Не е от датчика за темперетура на входящия въздух (тоя дето е завинтен долу на дросела). Все повече подозирам качестовто на бензина а и самото октаново число. Газта е високооктанова и карайки постоянни на газинакс, компа се наглася по него, а сутрин, като се пали на А95 е съвсем друга бира. Тия архаични бош мотроници не са известни с бързо адаптиране... Друг е въпросът защо, като загрее вече всичко е ОК? Изкушвам се да разкарам/изгоря 1/2 резервоар А95 и да сипна ЕКО 100, пък да видим. Там октановото число се доближава до газта... Разбира се може да е нещо далеч по-просто, така че ако някой има идеи...?
  13. Здравейте колеги, Същата драма при студения старт и при мен.Примерно пали след 2-3 то въртене, като след това при подаване на газ, глъхне, а понякога и гасне. След, като позагрее всичко е ОК. И при мен са сменени същите неща, като изключим темперетурните датчици. Сега започвам с този на intake-а. Също така инжекторите са изчистени. Грешки при проверка не излизат, което всъщност е най-дразнещото. Имам подозрения и в кофти/застоял бензин. Все пак съм на газ и бензинът в резервоара не се подменя естествено, както ако карах само на бензин. Правил съм и тест и цял ден да карам на бензин (към 50тина км.), посе на сутринта е същата работа. A8 D2 1996, AEW 3.7 Поздрави
  14. der_Papst

    CAT

    При мен 3 от 3 случая говорим за бобина. Както HannoSLM казва, трябва да прочетеш с VAGcom кой/и цилиндър/и ти дава/т misfire.
  15. der_Papst

    a8 d2, 3.7 ALW stroke към 4.2?

    Здравей Колега, Повечко е при мен, примерно х3 на твоя литър. И не е само от гарнитурите на капците на клапаните, че след смянта поизмих и следя. Горе е чисто, но по-долу, баш където е номера на двигателя си има прясно масълце. Не, че загивам да си доливам, ама не е яко...
×
×
  • Create New...