Jump to content

vesod

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A 4-B5-quattro

Последни посетители

755 профилни разглеждания

vesod's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здрассти. Търся задна главина за WAUZZZ8DZVA034891 .Благодаря

     

  2. Изпръсках половин спрей обезмаслител около местата където може да смуче въздух, но нищо не се промени. При извадена букса на дебитомера и включване , двигателя почети изгасва и възстановява оборотите.
  3. Грешката е тази 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded ADR e двигателя А4 Б5 98 год. , 125 коня.
  4. Положение то е следното. Двигателя тресе на празен ход, както и при каране на висока предавка и ниски обороти. Сменени са кабели и свещи, които при електрода са доста бели /бедна смес/. Грешката е 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded това са реалните данни. Предполагам има проблем с дебитомера или с ламда сондата или с двете. Ще съм благодарен, ако някой разчете данните и помогне. благодаря. Колата е А4 Б5 АДР 125 98 год.
  5. Мдаа, след 1 год. смених съединител/ демпферен / + висящия лагер и сега е ок.
  6. Преди месец след 300 км. по магистралата на първия светофар в София колата отказа да включва скорости. Докато светне следващото зелено успях да включа и се прибрах. Карах без проблем цяла седмица/работа и обратно/ и проблема пак се получи. Педала на съединителя си е нормален просто няма включване. При изгасен двигател включваше, но като искам да запаля /при натиснат съединител/ тръгва директно. Издърпах я до сервиз да я правят, помислих съединител ще да е. След 2 дена, като започнаха да я правят, се оказа всичко пак си е наред. Едно от момчетата от сервиза я кара цяла седмица да се появи отново, но уви не. Няма течове не буксува, сега си я карам аз, да видим къде ще ме изостави. Колата е а4 б5 98 куатро 125к.
  7. И моята беше така , на 3500-4000, отидох на диагностика, показа сонда, смених я и сега е ок. Сондата беше някаква универсална, сложих оригинална на Бош.
  8. Не, графиките имах предвид.Колата я взех с този проблем, който се появяваше от време на време. Просто колата се изчисти докрай, след като разкарах и катализатора.И моя проблем беше, най-голям преди, да сменя сондата /универсална/ с такава на Бош.
  9. При мен беше така,колата със зор минаваше 4000 об. Чистих дросел и дебитомер,резултат нямаше. След смяната на сондата нещата дойдоха на място,но не съвсем. След разкарване на катализатора и смяната му с гърне, си тръгна нормално.
  10. vesod

    махане на катализатор

    Няма никакъв проблем, сложих гърне за 70, за катализатора взех 50 , че беше на половина и така. Втора сонда при мен няма/А4 1.8 125 1998/.
  11. vesod

    Ел. огледала, проблем.

    То от там започнах, но проблема е, че не отива ток до моторчетата, освен в посоката, в която работят. Затова отварях джойстика да търся там, лошото е , че в разглобено положение, не може да се тества. До бутона идва ток просто не пуска навсякъде явно.
  12. Здравейте. Мога да прибирам и отварям огледалата от джойстика мога да свалям надолу без да може да се връщат/ двете огледала/, в ляво и дясно няма реакция. Днес свалих и разглобих копчето,но там всичко ми се видя наред. Дали проблема е от него?
×
×
  • Create New...