Ivo_Dinkov Публикувано 16 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2011 Късно виждам въпроса ти С вътрешен торкс са.Има варианти и с външен, на АРП примерно, тези са нЕкви испански, много ми ги похвалиха. Вече 30 000км нямам ядове с тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alibaba Публикувано 16 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2011 Колега, можеш да си го купиш от бул. Европа 82, има един магазин преди кръстовището за Практикер http://zimber-tools.com/Търсиш торкс М10, струва 10 лв. В същия магазин има и скобата за центроване на валовете, но ми се стори, че отделно се продават двете части - за застопоряване на валовете - 60 лв. и болта за коляновия вал и още нещо към него - 34 лв. Колко плати за болтовете? Също ме интересува как свали шайбите на разпределителните валове, без скоба, че аз запецнах там. Иска ми се да ги махна без да я купувам тая скоба, че е цифромания.Към 100 лева ми се вързаха болтовете, шайбите не съм ги свалял от разпределителните валове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бъчи Публикувано 16 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2011 (Редактирано) Благодаря ти, Бъчи, купих си един дванадесетостен М12 се води - 10 лв. Ще свърши работа поне засега. Скобата за застопоряване на валовете как се казва на английски да потърся по сайтовете евентуално да си купя.Camshaft Alignment Tool for VW & AudiПровери в ebay. Аз бих си взел от там - хем по-евтино, хем комплект с фиксатора за коляновия вал и кука с гайка за фиксиране на самата скоба. Моя на времето също от ибей го купих.http://motors.shop.ebay.com/i.html?_kw=Audi&_kw=Camshaft&_kw=Alignment&_kw=Tool&_kw=VWСкобата за сваляне на шайбите е най-обикновена универсална скоба с три рамена, които могат да се правят и на две с пренареждане на рамената. Хубавите вървят по около $15-20, само гледайте да са с правоъгълна здрава резба.Puller in AmazonEто един дето е идеален за тая работа Редактирано 16 Юни 2011 от Бъчи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 21 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2011 (Редактирано) Моите глави ги завих, ремъка го нагласих без скоба - бягаше с 1 - 1.5 зъба вляво шайбата на дясната глава, но компенсирах като го поставих малко по-надясно, и тогава обтегнах ремъка. Качвам снимки на правилното положение на разпределителните валове при поставен колянов вал на белега - ГМТ на първи цилиндър. Али баба пробвай да ги нагласиш на това положение. След това завърти на ръка коляновия вал и се ослушвай да не ударят клапаните. Би трябвало да запали при това положение. Снимки 1 и2 - лява глава, снимки 3 и 4 - дясна глава. Редактирано 21 Юни 2011 от JohnP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 (Редактирано) Днес ходих в сервиза на Сливница след Овче поле, да ми центроват валовете с прословутата скоба. Процедурата беше кратка и струваше 30 лв, като първо имаше уговорка, че нямали цена точно за това, щото било част от смяната на ангренажната група. Не бяха съвсем точно валовете - може би един зъб или два най-много бяха избягали. Скобата има четири щифта, и тя беше правена от стругар, които хващат дупките на реглажните шайби на валовете и ги държат в права линия. След това колата според мен тръгна с една идея по-добре - субективно, иначе бях скептично настроен. В момента обаче не може точно да се прецени ефекта, тъй като имам проблем с адаптирането на ламбда сондите, не работят коректно и едва ли работата на двигателя е оптимална, а най-гадното е че лапа гориво яко, та като ги оправя ще пиша пак. Редактирано 24 Юни 2011 от JohnP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 1 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2011 Колега, има ли развитие, пробва ли да нагласиш валовете по снимките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alibaba Публикувано 16 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2011 Готова е колеги, зацепихме я без скоба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gareto_ Публикувано 16 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2011 Готова е колеги, зацепихме я без скоба Как я зацепихте без скоба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 16 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2011 само са я запалили,като сложат скобата, дано каже с колко са се разминавали валовете.Не е проблем да сложиш маркери на валовете ,да сложиш ремъка и колата да запали.Просто газоразпределянето няма да е достатъчно вярно и колата няма да е оптимална. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 16 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2011 Пепи, при мен я зацепиха със свалени капаци на главите.Е, остана си нотката на съмнение за оптималността на газоразпределенитето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 16 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2011 Скобата -срещу трийсет лв и съмненията винаги се потвърждават.Потретвам, правих експеримент, сигурно десет пъти разхлабвах и затягах оптяжната ролка на ангренажа, белези на валовете, с разхлабени ролки.Накрая скобата пак ме хвана че единия вал е на закъснение,много си играх,разбирам да съм художник ама не съм,няма начин да се направи без блокиран колянов вал и скоба,да се разчита на късмета???.Стария ангренаж е разтегнат,съответно белезите не са верни,но допустими.като сложите новия ангренаж ,който е все още не разтегнат.....и се получава натрупване на изместване.Дано сте ме разбрали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 27 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 (Редактирано) Обясни подробно как ги зацепихте без скобата, в случай че някой друг срещне същия проблем. Редактирано 27 Юли 2011 от JohnP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado05 Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 Здравейте.Някой знае ли сервиз в Пловдив в който със сигурност работят с фиксиращите инструменти.Мотора е 2.6 ABC Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 Мисля, че в auto union имаха и струва 50лв. Без скобата като се фиксира коляновия вал може да се направи нещо ориентировъчно, но късмета не може да е дотам голям, че да е перфектно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 И аз така си мислех, за това си купих скоба. Оказа се, че 2010 та година на един познат монтьор му се е усмихнал късмета да е безупречно точен. Въпреки това, от тогава си имам скобичка и си правя сам смяната на ангренажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 12 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2014 Ще си позволя да използвам темата на колегата и да попитам запознатите:1. Инструмента (болта) за фиксиране на положението на коляновия вал еднакъв ли е за V-образните бензинови мотори с обем 2.8 и 2.6 литра? 2. За 2.6 ABC мотор това ли са нужните инструменти: скоба и фиксиращ болт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 12 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2014 Да и да.Ако не намериш, обади ми се да ти намеря П.С. водна помпа, термостат, семеринги на разпределителните валове и преден на колянов вал препоръчват да се сменят на всяка смяна на ангренаж. Гранитурите на капаците на клапаните, пробката с дифтунгата и о- пръстена на охладителя на маслото можеш да ги пропуснеш по изключение точно на тази смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaharieff Публикувано 14 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2014 Все пак имай предвид, че 2.6 ABC и 2.8 ААH могат да ползват този ключ, ACK не може, съответно и обратното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 14 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2014 Препоръчах на Коста правилния човек , който има ключа, все пак има и АБС, и АСК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2014 Да очакваме включване ли? Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Колов Публикувано 22 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 Моля за помощ имам скобата за зацепването на валовете но нещо ми отбягва и немога да центровам правилно.Като сложа скобата на разпределителните валове при затягане ми бяга кол.вал и не идва на белега благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 22 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 С колко ти бяга ? Пробва ли да върнеш един зъб на коляновия вал и дали идва на белезите когато стегнеш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Колов Публикувано 22 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 Установих проблема.когато сложа скобата на раз.валове е трябвало да развия гайките и да завъртя кол.вал на белег. 1.5 зъба беше разликата.Сега няма нищо общо с предишното вървене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefataaaa Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 Здравейте колеги, темата е старичка, но от скоро имам ауди 100 2.8 ААН, та обслужих колата, но майстора който я прави нямаше въпросната скоба и може и да ми се струва, но мисля, че колата не върви както преди. Ще може ли да ми препоръчате сервиз, в който имат скобата и могат да зацепят ангренажа, както трябва, може и някой колега от форума, който е правил тази процедура, като разбира се ще си платя колкото трябва. Става въпрос за Благоевград или София. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване