Jump to content

Газ на В4 2,0 16V


Recommended Posts

Здравейте, имам В4 2000 кубика вентилирана. Свложих АГУ и в момента прави следните приблеми - губи ниските обороти и често гасне. Най-често гасне когато карам и изключа на свободна. На бензин също не работеше добре и затова изключиха ламбда сондата. Сега на бензин работи добре но заради сондата харичи много. Интересуваме дали някои е имал същия проблем и дали би могъл да ме посъветва. АГУ-то не е газов инжекцион. Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам В4 2000 кубика вентилирана. Свложих АГУ и в момента прави следните приблеми - губи ниските обороти и често гасне. Най-често гасне когато карам и изключа на свободна. На бензин също не работеше добре и затова изключиха ламбда сондата. Сега на бензин работи добре но заради сондата харичи много. Интересуваме дали някои е имал същия проблем и дали би могъл да ме посъветва. АГУ-то не е газов инжекцион. Благодаря предварително

Ми... Ходи в дир.бг и чети в клуба за газ. Предишната ми кола беше на газ и нямаше никакви проблеми, ама платих 700лв за газово и никога не съм съжалявал след това.

Ти се приготви с информация -- къде ти е вкарана газта, с каква "плочка", къде, гърми ли колата, дебитомера наред ли е, има ли разтоварваща клапа някъде, изпарителя какъв е, къде е вързан... Бе с две думи почнаа се обясненията :-)

DIESEL POWER!!!! :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя мотор не е за газ и каквото и да правиш ще имаш проблеми...Каква ти е инж. (електрическа или механична)?Ако е електрическа никога не оставяй да ти свърши бензина и да обърнеш на газ щото бензиновата помпа продължава деа работи на празен ход и познай...Освен това и при най-малката детонационна грешка (щото в тоя мотор има мн електроника и мени постоянно аванса на делкото) ще ти гърми въздуховода от дебитомера.Газаджиите слагат разни предпазни фланци там ама пак не ти решава проблемите докрай щото дебитомера се скапва от гърмежите.Има и един стъпков клапан за празния ход и той се сдухва от гърмежите.И най-накрая ако си мех инжекция дюзите точно прехи цилиндрите имат там един датчик за температура и като загреят перката се пуска а ти с газта елиминирваш тази система исе прецакват и гумени части има там и дюзите...А бе въобще ще имаш мн ядове>Аз имам В3 със същия мотор имам и газова уретба (така я купих) и след мн мъки я смъкнах и я продадох).Сега ще кажеш "Абе ти не си ходил при добър газаджия".Аз съм от русе и там има един Стойчо Гарагйозов който е страшен и след мн проблеми ходих при него и той като видя къв е мотора вика "по-добре не се занимавай".Има разни баш майсторчета дето ще те убеждават че става и тн ама не.Освен всичко друго си си купил 140 коня кола защо ще я спъваш с тая газ като не искаш да гори я продай и си земи 1.8 карбураторка и сложи газ и ще гори малко.Надявам се да съм ти бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Shuker ти голям разбирач се извъди бе! Тои имал газова уредба и я махнал-защо сравняващ твоя мотор който е 136 к/с с напълно различния мотор на Б4 АСЕ! Това, че в Русе няма свястни майстори не значи, че колата неможе да върви на газ!Аз имам същата кола с газова уредба и няма никакви проблеми!А Краси съветвам те да отидеш в добър сервиз за газови уредби и да ти направят както трябва всичко!И не се плаши от такива разбирачи като този от Русе!Мойта кола върви перфектно на газ и почти няма разлика с бензина!В пловдив знам много добър сервиз за твоя въпрос!Ако искаш ми се обади и ще ти разясня 0889442644

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен всичко друго си си купил 140 коня кола защо ще я спъваш с тая газ като не искаш да гори я продай и си земи 1.8 карбураторка и сложи газ и ще гори малко.Надявам се да съм ти бил полезен.

Ето това е приказка :( :( :(

:(:(

Редактирано от Jorata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото. Значи и моята кола е 136 коня - Мотора е 6А. А за конете и спъването - и аз бях в началото на тоя акъл - няма да слагам газ да не е скопявам. Ама знаете какво стана с бензина и си помислих си сложа газ пък когато ми се кара ще си включвам на бензин. И питах майстори и казаха че няма проблем. Да ама не. Направо така не е никъв кеф да се кара. Нарочно питах, защото съм решил да я махам газта и явно наистина не е за тоя мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гърмежите и детонациите се предизвикват от неизправности в електрическата уредба- кабели, делко....газта е много по-чувствителна от бензина към разни пробиви- затова ако не искаш да събираш с часовникарски отверки въздушния филтър и дедитомера най-добре инвестирай в качествени кабели, свещи, палец, капачка и прочие. за пресъхването на дюзите- ми карайте от време на време и на бензин де! а ако пък не искаш да имаш ядове и да караш на газ решението е дено- газов инжекцион! слагаш и забравяш за всякакви детонации. всеки вика против газта, но малко хора спазват ПРАВИЛНОТО ексдплоатиране на АГУ-то и затова си патят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно сам съгласен с колегата Roni тука бати радикалистите сте бе да маха газовата,явно просто не му е направена газта на човека добре поредния тъпак му се е учил върху колата.Не разбрах от каде си но ако си от София ми звънни и ще те пратя при истински газаджия да ти оправи колата мойта е от 4 години на газ и нямам никакви ядове а тва че ти гасне на празен ход сам почти сигурен че ти е от стъпковия мотор и моита беше така мойе и да стигнеш до другата краиност моя преди да го сменя савсем откачаше и на място сам вдигаше оборотите до 5000 ми се е случвало шашках хората по светофарите :D а гърмежите се получават точно в случайте които е посочил Roni така че не се шашкай ами си оправи газта и си карай па баровците да си карат на бензин и да си мислят кви сме балъци тия дето караме на газ ама тва вече е друга тема :D 0888916089 ми е телефона

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това казвам ама кой ли слуша.

Предната ми кола я карах 70-80ккм на газ и никога не е гърмяла или да е правила други проблеми. Само ти трябват свестни газаджии.

Ааа сетих се -- зацапваха се дюзите, да от време на време карах няколко км на бензин. Това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно сам съгласен с колегата Roni тука бати радикалистите сте бе да маха газовата,явно просто не му е направена газта на човека добре поредния тъпак му се е учил върху колата.Не разбрах от каде си но ако си от София ми звънни и ще те пратя при истински газаджия да ти оправи колата мойта е от 4 години на газ и нямам никакви ядове а тва че ти гасне на празен ход сам почти сигурен че ти е от стъпковия мотор и моита беше така мойе и да стигнеш до другата краиност моя преди да го сменя савсем откачаше и на място сам вдигаше оборотите до 5000 ми се е случвало шашках хората по светофарите :D а гърмежите се получават точно в случайте които е посочил Roni така че не се шашкай ами си оправи газта и си карай па баровците да си карат на бензин и да си мислят кви сме балъци тия дето караме на газ ама тва вече е друга тема  :D 0888916089 ми е телефона

KYPO от Червен бряг съм иначе мерси за предложението. Тя колата май ще тръгне към продаване. Затова мисля аз да и махна тая уредба, а които я вземе после да си сложи ако иска, ама тая определено ще има да ме псува после. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе АСЕ май големия разбирач си ти тъи като гледам колегата е точно с А6 като моя, така че не коментирай преди да си си изяснил всичко щото се изказваш неподготвен.

Напълно съм съгласен с колегите за газовия инжекцион, но колегата няма такъв и това мн ще оскъпи нещата, иначе спор няма газовия инжекцион напълно решава всички проблеми с газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...