buzzi Публикувано 7 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2011 непознаването на системата води до такива заключения.Върти се ,да ,но за да се върти преди това е бил задържал, накладките са се износили и са освободили колелото,но ръчната е химера,отиди на техн .преглед и на валците ще ти кажат че колелото не спира.В момента имаш само някава хипотетично спиране на въпросното колело,направи си експеримент на място където няма коли,с човек който да гледа и по следите от спирането ще се ориентираш ,колко не спира колелото ,Иво ,който не жали пари за колата си ако си забелязал,съм сигурен че никога не е имал такова спиране ,каквото има сега.Надявам се да изкаже мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 7 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2011 непознаването на системата води до такива заключения.Върти се ,да ,но за да се върти преди това е бил задържал, накладките са се износили и са освободили колелото,но ръчната е химера,отиди на техн .преглед и на валците ще ти кажат че колелото не спира.В момента имаш само някава хипотетично спиране на въпросното колело,направи си експеримент на място където няма коли,с човек който да гледа и по следите от спирането ще се ориентираш ,колко не спира колелото ,Иво ,който не жали пари за колата си ако си забелязал,съм сигурен че никога не е имал такова спиране ,каквото има сега.Надявам се да изкаже мнение.Кажи какво трябва да се направи да отида при майстора и да му обясня и да се приключва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 7 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2011 (Редактирано) Доста майстори избягват този ремонт, понеже без нужните инструменти си губиш половин ден в опити да сглобиш. Само 'раздвижват', което значи, че разреждат спеклата се гняс в апарата с ВД 40.Момчета свърших работата и сега ще се опитам да обобща с обяснения и снимки за ремонта' date=' ама за задните спирачки на Голф2 ГТИ: На мен моста ми беше свален от колата и ми беше по-лесно, но не пречи да е на колата.[img']http://media.snimka.bg/5599/017453207.jpgЕто ги и гумичките които са номерирани по-надолу в снимките с една букга "г"пред номера (г1,г2,...)значи свалят се апаретите като се отвият болтчетата 2 на снимката, отвива се маркучето 1 и се откача жилото на ръчната 3, като предварително сте я охлабили от вътре в купето от жилата зад лоста.Като са свалени апаратите може да ги почистите от кал и ръжда за да не се цапат после частите като се разглобят и след тази процедура се слагат на нещо или някой да дуржи апарата здраво (аз използвах менгеме) и се отвива буталото на апарата с ключ за флекс или с водопроводен ключ ама да се сложи парцалче та да не се нарани буталото и много е важно да се хваща с ключа само за периферията над гумения тампон "г5", за да не се нарани стената която влиза навътре в цилиндура.Вадиш буталото и махаш гумичката "г5" и почистваш течността която е в цилиндъракато вече е подсушено вътре в цилиндъра ще видите една зегерка на дъното, която трябва да се махне.Това ще стане с клещи за зегерки или с подострени пирони и клещи, но трябва първо да се постави нещо да напъне много малко пружината която напъва зегерката. Тази пръжина се намира под едно нещо като "паяче" което трябва да внимавате да не изкривите като напънете пружината. Аз я напънах с помоща на един болт и гайка, една шайба, една малка тръбичка(около 3-4см) и една планка която продупчих за да пъхна болта. Ето как се слагат тези детайли. Обезателно се слага щайба под трабичката та да легне хубаво тръбичката върху паячето и да натиска равномерно. Натискането става като се охлабва гайката на болта и така натиска на долу пружината.ето така изглежда "паячето" като се махне зегерката, много е важно пак казвам да не пренатегнете пружината и да повредите-сплеската тази част. Ако се притеснявате оритайте дали няма така да махнете зегерката без да натискате, но пазете да не изхвръкна пружината и евентуално да ви нарани!!!После оста на буталото се вади с помоща на две товерки, по-якички и на него се намира гумичката "г1"ето така изглежда последователността на частите в буталото, МНОГО Е ВАЖНАпосле махате пружината за ръчната с клещи или на ръка, ако можете и отвивате ограничителния болтСлед това вадите оста на ръчната (може и малко трудно, ако е запекла, но се вади. ОБЕЗАТЕЛНО ТРЯБВА ДА СТЕ ИЗВАДИЛИ СЪчМАТА КОЯТО СТОИ ПОД ОСТА НА БУТАЛОТО ИЛИ ИГЛА, КАКТО ОщЕ Я НАРИчАТ)Почиства се хубаво остта и вътре леглото дето лежи и там дето лежи иглата, отгоретам също трябва да се почисти и виждате каде стои гумичката "г3" но внимавайте да не я обърнете, ка я вадите така слагете новата!!!Махате семеринга "г4" и почиствате пакСлед което погледнете буталото отдолу и ще видите една зегеркакато я свлите ще видите под неч едни пластини и лагерчета - ВНИМАВАИТЕ ДА НЕ ГИ РАЗМЕСТИТЕ ИЛИ ОБЪРНЕТЕ. Реда е много важен!!! Като махнете зегерката вземете болта на бъталото, навийте го малко в буталото и дърпате за да излезе тази част която я държи зегерката, но внимателно и ще видите двете гумички на снимката "г1" и "г2", каде стоят. ВНИМАВАЙТЕ ДА НЕ ОБЪРНЕТЕ "г2"Почистете хубаво детайлите и ги наредетеобратно, като смените и гумичката "г2".Слагането на зегерката е лесно, без да се натиска с нещо.ето аз ги измих частите с чист бензинЕто остта как съм я почистил с много финна шкуркаСлед почистването се слага грес ама малко на остта там дето лежи иглата, поставя се семеринга "г4", пъха се остта и се завива ограничителния болт (с 10 ключе при мен) и се слага пружинатаСега вече идва ГАДНАТА чАСТ ОТ РАБОТАТА, сглобяването. То става с тези материали с които извадихте зегерката.КАТО НАТЯГАТЕ ПРУЖИНАТА МОГО ВНИМАТЕЛНО ДА НЕ СВИЕТЕ КРАчЕТАТА НА "ПАЯчЕТО". То трябва да е наместено централно и полека да стягате, докато опре в голямата шайба със щифтчето на нея, ще я видите на остта на буталото. Това щифтче има място кадето да легне!!! Нагодете го!!!като напънете пружината слагате зегерката. Оставете си място откадетода бръкнете с една отверка и да татискате задния край на зегерката, а друг който трябва да ви помага да вземе пироните и да пъхне първо единия и после другия край на зегерката. После с отверка(малка) да напъхате зегерката хубаво в канала й и чак тогава охлабвате болта. Като махнете болта уверете се дали сте сложили добре зегерката.След това слагате гумичката "г3".После пъхате гумичката "г5" в долната част на буталото, като го намазвате а малко масло, за да се върти гумичката около него и пъхате долната част на гумичката в канала дето трябва да влезе на апарата и чак тогава завивате буталото, по начина по който сте го отвилиНакрая слагате гумичката "г8" и завивате пропката за обезвъздушаванеА гумичката "г7" незнам за каде е ???? може би за жилото на ръчнатада не влиза прах в жилото ????Надявам се да съм ви бил полезен. Редактирано 7 Юли 2011 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kilara Публикувано 6 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2011 Скоро ми смениха задните накладки и от тогава ръчната започна да хваща много високо. Ако някой може да помогне , че много ме дразни . Преди това хващаше перфектно на 3-тия зъб!ръчната се реголира от задния пепелник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 6 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2011 След тези подробни обяснения и снимки, от хора,които РАЗБИРАТ и са го правили, как не те беше срам да се изс*реш тука?Що не обясниш по-подробно, как точно от задния пепелник се регулира ръчната?Ама от пепелника! Не отдолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване