Rotkod Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 15 hours ago, mshbul said: То няма магическа сила. Постоянното добавяне на масло помага на смазването на движещите се части, които иначе само нафтата смазва. А те са доста и нашата нафта е доста лоша и като има и вода става страшно. Не очаквайте видим ефект. Това е с превантивна цел. Принципно съм чел, че при някои колеги ползвамето на 2Т масло е довело до подобрение полазанията на дюзите (наблюдавани през VagCom). Склонен съм да го вярвам. Затова мисля да пробвам като щом ми стане лаптопа готов и кача VagCom-a на него, да направя нужните змервания, които ще споделя (разбира се). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi.Martinov Публикувано 21 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2016 Аз съм направил снимка на корекциите с 2т, сега карам втори резервоар само на BDC, скоро пак ще замеря и ще сравниме разликите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 (Редактирано) На 9/21/2016 at 9:17, Krasi.Martinov написа: Цитиране на предходно мнение! Може и да съм пропуснал, но мисля не видях качен скрийншот. Дали можеш да я качиш пак тук или да посочиш линк към снимката? Благодаря Редактирано 23 Септември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi.Martinov Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 Колега, едните замервания са на топло, другите на студено... Първите са с 2т, вторите само на bdc тези са без масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 (Редактирано) Не се сравними, защото едните са топли, другите студени. При мен дава разлика от студено към топло в подобрение, т.е. стават по-положителни резултатите. Редактирано 24 Септември 2016 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi.Martinov Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 Утре ще опна дизела до Турция и ще видя после как е работата без масло. Гледам дпф АSH стойноста не се е мръднала, само дето ми се струва че с масло прави по -редки регенерации... (Нямам обяснение) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi.Martinov Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 Корекции на топло само с BDC Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 Евала колега, че качи замерванията тук. Стойностите са близки. Нямаш фрапантни отклонения. Интересно ми е след 1000км (като идеш до Турция и обратно) без добавки как ще бъдат. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi.Martinov Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 Ми щях да кажа.... Ама спуках възглавница и ще карам баничарката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване