Jump to content

S8-4.2 Не качва масло в едната глава.


SPARCO A4

Recommended Posts

Здравейте колеги . Имам един много странен проблем. Колата е AUDI S 8 4.2 осем веобразен мотор . Мисля че е 340 или 360 коня но не знам с точност. Получи се някакво чукане в мотора -по точно в една от главите се чува а другата си е супер . Чукането наподобява точно на повдигачи. Свалихме двата капака на клапаните - наредихме отново бобините и я запалихме без капаците. Главата от към шофиора хвърля масло само от към веригата задвижваща двата вала, а на зад към валовете сухо та сухо . Не може и пръста да си намокриш от гърбиците.

Другата глава си работи супер - пръска маслото навсякаде по гърбиците и веригата и то на височина 10-15 сантиметра над мотора. А като подадеш малко газ хвърла до капака. А другата глава олива само при веригата.- назат валовете са сухи . Явно се чува чукането на празни повдигачи в тази глава. От къде може да идва този проблем - нещо запушено ли е или се губи някъде си това налягане или е нещо друго. Ако някой е имал такв проблем моля да сподели ще съм ви много благодарен.

Пропуснах да ви кажа че вътре в главите няма нагар - маслото на колата е некво си оригинално на фолцваген- LONG LAIF 5W30.и е на няма и 2000 километра. Колата е 2002 година.

Ще съ ви много благодарен ако ми помогните да реша проблема . :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука не съм компетентен, но си мисля, че може да има някакви клапани, които пречат да се източи маслото от маслените магистрали, за да не изсъхнат повдигачите. Там ми се вижда най-вероятно място за запушване. Като начало бих отишъл в Порше или в Юнитрейд да ми разпечатат от ЕТКА-та схемите на маслените магистрали, за да знам, къде да разглобявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повдигачите със сигорнос са празни защото след като изгася колата повдигачите се вартят свободно под валовете та дори показват луфт при натиск с пръсти . А на другата глава дори не се и завъртат . В ЕТКАТА няма схема на вътрешната маслена магистрала - Има само схеми на местата отвън на мотора - датчици, топлообменик и филтър . Магистралата от помпата през блока -гарнитурата - главата не се показва дори и в ЕЛЗАТА.

Най интересното в случая е че до веригата която движи валовете

в проблемната глава масло идва а валовете са сухи. Налягането на студен мотор на манометара показва 5.8 . Мотора мисля че не е отварян но не мога да съм сигурен. 40000 преди тованямаше никакви проблеми с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запушване. Маслото от блока през гарнитурата се качва в главата покрай Болта на главата. Болта е спираловиден - като тирбошон. Там се бяха събрали разни боклуци- нещо като НАГАР но не точно- по скоро нещо като някаква смола ,най вероятно ДОБАВКА. Болта се намира близо до веригата която задвижва двата вала. Явно е пропускало някакво налягане защото веригата се мажеше - но до там , валовете назат сухи и повдигачите празни и тропат. Все едно някой бе намазал този болт с грес и го бе стегнал .

Явно на никой не му се е случвало такъв проблем защото не получих от никаде информация.

Дори в AUDI в Пловдив като ги питах защото ги познавам не им се беше случвало . Нормално те прават все нови коли .

ТА ТЕ ТАКА:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш ли си инструментите за зацепване на разпр.валове. Ако ги нямаш ми се обади да ти дам едни за някой и друг ден. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш ли си инструментите за зацепване на разпр.валове. Ако ги нямаш ми се обади да ти дам едни за някой и друг ден. :hilezh:

Много благодарности колега за услугата която ми превиш . Обещавам че ще се реваншерам:zustimm: . ЕВАЛА НА ТАКИВА ПИЧОВЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 years later...

Имам едно питане кам по запознатите на тия ски с с 4ри клапановия мотор от всъмукателните  колекторите само един тип ли е с дузите който дърпат и въздух или има и от тези който не дърпат защото при мен е с тези който не дърпа но има букса за соленойда отпред където ги управлява но няма соленойд само букса

Редактирано от dmxkris
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са цветовете на кабелите на буксата и буксата сива ли е, в снопа на BANК1 ? (Пасажерската страна, ако сте пред колата)

 

За кой соленоид говорите, не става ясно, онзи пред колектора за управление "флейтата"  в самия колектор за променливото газоразпределение ли?

 

Неговата букса е черна.

 

 

s8.jpg

Редактирано от autoasist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивата да, не тази която управлява флейтата а тази която управлява един клапан за въздух към инжекторите и където едната част от мъркуча влиза в този преди вуздушния филтър при мен тази букса я има, но инжекторите не са ми такива и клапан няма та идеята ми беше дали някой добросъвестен стар собственик не е сменявал колектора или излиза от завода така с тази букса иначе код на мотор е същия инжекторите са толкова кубици колкото трябва да са и просото ми е интересно защо тази букса не вкл никъде и на вага не излиза като грешка

Иначе соленоида е отпред при този за флейтата също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимката е от кола с АНС двигател, 340 кс 1998 г., септември.  Така, както я виждате, така е била, по сервизната история не пише нищо за подмяна, което ме кара да мисля, че инсталацията си е така, не мога да бъда сигурен. Странното е, че по електрическите схеми тази букса не излиза...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам правил съм една осмица с AKG мотор 4.2 300кс и на него го има този клапан поразрових се малко и май ще се окаже че на ските слагат една и съща инсталация и в зависимост дали е с този тип дюзи или не пак си я има просто си седи така и никъде не се слага което е странно. На моята днес си сложих инжектори от 1.8т 179кубика ,а оригиналните са 138 и смея да твърдя,че има доста голяма разлика доста е по пъргава в ниските и в високите се усеща разлика догодина едно чипче и генерация има и може и да дигна едни 30тина кс :) и моята е с същия двигател и година но пък не е с тези инжектори като твоите много ме притеснява някой да не правил цигании преди мен,но пък вече няма значение :)

Редактирано от dmxkris
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не пуши за регулатора не знам едно приятелче преди време беше експериментирал и му се получи добре ауди с8 98г 340кс с дузи от 1.8т 0 280 150 464 генерация,спортен филтър иридиеви свещи и чип при дигитал тунинг и на диното му беше отчела 376кс и аз малко по малко тръгвам натам :)

Редактирано от dmxkris
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...