Jump to content

Грешка в дросела


Bobu

Recommended Posts

Пичове, тази грешка какво значи?

1 Fault Found:

012547 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction

P3103 - 000 - - - Intermittent

Да ида да си купя нов дросел? Старият е на Siemens - VDO, нови има ли разновидности или пак са такива? Ако да, каква марка да взема?

Според тази грешка, дросела за чистене ли е или за смяна, зашото знам че ако му отиде електрониката, директно се подменя :zustimm:

Тази цялата боза има ли връзка с ЕГР :zustimm: ?

Благодаря предварително :lol:

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами маше некъде тема по въпроса , беше нещо елементарно ама да не те излъжа ... иначе може първо да пробвате да го почистите тоя дросел с некви спрейове...

http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=1145

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бате не, аз вече се обадих има дросел от Германия с поръчка. ще ходя си го купя, че четох че е хубаво да се смени. а егр гледам че го затапват с една ламаринка, общо взето май е това. еба го и екологията...

четох я... разбрах че не е задължително да се сменя ЕГР, ако е наред. Сменя се само дросела, който не е наред в случая.

мерси за темата :zustimm:

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има вариант дросела да се изключи софтуерно и никога повече няма да ти трябва.компа няма да знае, че го има и няма да набива грешка и колата ще си върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не позачистиш от сажди дросела и връзките към ЕГР-а, да изчистиш грешката и да караш.... аз не бих си купил дросел преди да направя тая операция

Грешката е от типа "Intermittent", т.е. временна и най-вероятно дросела си е ОК електрически и механично, просто се е поомърлял

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BECKO, абе тая грешка "Motor for Intake Manifold Flap" не е ли за тия моторчета дето при нас са две и днеска ги гледахме с теб как работят. Като правихме Output test-a на Intake Manifold Flap точно те се мърдаха нагоре-надолу и колата гаснеше на тази стъпка.

Колега Bobu, аз (Vladi_di де) днес почистих моя дросел и ЕГР тъй като колата даваше грешки и нямаше мощност, но грешките ми нямаха нищо общо с Intake Manifold Flap. Сега след интервенцията колата пощуря и всичко си дойде на мястото.

Грешката за проблем с дросела обаче със сигурност не е като твоята и причината според мен не е в него. Дросел на английски е "Throttle body" и грешките за него са от типа:

За Дросел

004203 - Throttle Valve: Stuck or difficult to move

P106B - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

За ЕГР:

001025 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 002 - Lower Limit Exceeded.

Редактирано от MSM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто, 2.0 ТДИ-то на колегата е помпа дюза и няма нищо общо като управление на въздуха с 3.0 CR моторите ... тук няма такива моторчета за управление на вторите смукателни клапани... даже има и 8 клапанов 2.0 ТДИ ПД :zustimm: (т,е само първи и единствен ред смукателни клапани)

Та си мисля, че колегата правилно се е насочил - въпросния V157 си е чист дросел при него, няма значение как му викат ... или поне така мисля, не съм имал подобен мотор

Пак си мисля, че едно добро почистване е първата стъпка да се види накъде вървят нещата .. иначе тая клапа + дебитомера + EGR-a трябва да работят в синхрон

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

012547 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction

P3103 - 000 - - - Intermittent

това като го гледам по картинки в Google.com ми прилича на дросел, не е ли ???

BECKO, ще мина през почистване, ама съм чувал че ако електронно я няма, няма оправия. Интересното е, че като изключа букста, не се променя нищо... утре ще я почистят, ако не стане, ще я поръчам... не виждам друг вариант :zustimm:

Дебитомер чисти ли се? Извинете ме за крехките познания.... :zustimm:

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От грешката която си описал не личи да го "няма" електронно - просто е логнал временна грешка...

Ако беше умрял електрически щеше да пише "Open or short to plus" или "No communication" ... все нещо в тоя дух

Дебитомер се чисти, но си има специфики за различните модели - трябва да се знае на твоя къде да не се пипа... за дросела и всякакви подобни клапи има почистващи спрейове (нещо да разтваря саждите + много спирт, та да е летливо), предполагам такъв е ползвал Vladi_di на Марто на колата

Пак ти казвам - не бързай да купуваш нищо преди да е ясна диагнозата, да не хвърлиш пари на вятъра

Може да има някакво проблемче с ЕГР-а и той да прави повечко сажди (да кажем буталцето му да не уплътнява добре и да пропъска), от там да ти се шашка дросела... или пък дебитомера да прави тия номера ... или най-добрия случай - да си покарал доста километри без да чистиш и просто да се е понасъбрала гняс някаква

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даа, верно е чист дросел, Веско :zustimm: . Сега видях че така е кръстен на една картинка и си мяза баш на дросел. Явно си има причина да му викат иначе :zustimm: .

Точно така, както казва Веско не се пипа навсякъде - клапата не трябва да се натиска. Vladi_di ползва някъв специален немски спрей който е много добър - почисти супер и съхне бързо. Може и това да е от значение да не влезе и да прецака електрониката.

При моя двигател няма адаптация а се си се самонастройва, но тук и това е от значение май - как точно се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си се насочил с нова, не става с чистене, а и няма адаптация при смяната. Новите 2.0ТДИ са с ел. мотор и си го правят този номера, моторчето не отчита правилно границите и това е. Колкото до ЕГР-а само софтуерно, никакви ламарини не спасяват положението, светва ти чека на момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е процедурата по софтуерното изключване на ЕГР, тази която е показал kolio kioravoto prase. И реално има ли смисъл да се изключва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ne знам за егр-а ама при всяка авто-мивка и ми бие грешка за неработещ дросел :bia: ебаси мистерията...

Mи не я мии като служебната и готово :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 years later...

Добър ден колеги колата ми като я запаля  и оставя на обороти и гасне сама след това я паля няколко пъти подавам гас и се оправя ходих на диагностика и ми показа тази грешка незнам какво по точно означава тази грешка P2108 Regelmodule gasklepactuator A Prestaties

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...