Jump to content

Ауди а3 - проблем с парното


qnkov

Recommended Posts

Проблемът ми е, че зимата като си пусна парното не духа чак толкова топло, усилва се струята без проблеми, но самата топлина от въздуховодите не е достатъчна за да стопли купето при -2,3 градуса а може би и 0. Когато пък е загряла колата и я освободя от скорост моментално започва да духа ледено студен въздух докато отново не включа на скорост... Термостата ми уж си е добре показва си градусите, не ми е загрявала нещо в повече или друго, клапите уж и те си се отварят. Някой ако може да има идея от къде е проблема ще съм много благодарен :rolleyes: дизел 110 коня

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът ми е, че зимата като си пусна парното не духа чак толкова топло, усилва се струята без проблеми, но самата топлина от въздуховодите не е достатъчна за да стопли купето при -2,3 градуса а може би и 0. Когато пък е загряла колата и я освободя от скорост моментално започва да духа ледено студен въздух докато отново не включа на скорост... Термостата ми уж си е добре показва си градусите, не ми е загрявала нещо в повече или друго, клапите уж и те си се отварят. Някой ако може да има идея от къде е проблема ще съм много благодарен :rolleyes: дизел 110 коня

Въздух. Нещо пречи на течността спокойно да изпълни радиаторчето, като си на празен ход. Като си на скорост помпата върти повече водата и тогава топли. Обезвъздуши си я.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По какъв начин се обезвъздушава? Аз не знам защо, но знам че сами се обезвъздушават - като си сменях антифриза. :rolleyes:

Редактирано от qnkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. :D И аз имах същия проблем. След обезвъздушаване чак не повярвах колко топло духа парното. Предполагам начина на обезвъздушаване е същия. Сваляш скобата на левия(погледнато пред колата) маркуч който влиза в парното, докато малката дупчица върху самия маркуч не се отвори(не вади маркуча нацяло). Палиш двигателя и оставяш докато загрее 90 градуса колата и отвори термостата. От дупчицата трябва да излиза плътна струя антифриз. След това вкарваш маркуча докрай, стягаш скобата и се радваш на топлината ;) . Ако това не помогне търси другаде проблема(Радиаторче, клапи и тн.)

Ако има разлика при А3 нека някой колега помогне ;)

:rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такъв проблем и при мен се оказа запушени тръбите към радиаторчето.Преди тва имах парно, но много леко и няква средна температура, не и гореща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, колеги и от мен - имам абсолютно същия проблем само че при а4, където и да ида всеки ми вкарва различни филми в главата. И имам питане къв вас възможно ли е прблема да е във водната помпа? Четох тук в форума, че водната помпа се сменя заедно с ремъците, а аз тогава него знаех тогава и не съм я сменял, затова и съм се насочил главно към нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, колеги и от мен - имам абсолютно същия проблем само че при а4, където и да ида всеки ми вкарва различни филми в главата. И имам питане къв вас възможно ли е прблема да е във водната помпа? Четох тук в форума, че водната помпа се сменя заедно с ремъците, а аз тогава него знаех тогава и не съм я сменял, затова и съм се насочил главно към нея.

Възможно е да не може да качи водата до радиаторчето, ама то според мен тогава трябва да прегрява колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моята я смених като вземах още миналата година колата заедно с ремъците, така че не разчитай на това. Не знам и аз към кой да се обърна да го оправя този проблем, че идва пак зимния сезон. А като ги знам повечето майстори как ще я диагностицират.. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги всичко дето коментирате ми е познато до болка :bia: ,ето как си реших проблема:1 източих антифриза и налях вода,сипах добавка за почистване на системата и карах така цял ден,парно на 6 :hilezh: ,пуснах водата и сипах антифриз и след 2 дена пак няма парно :bia: при което побеснях :flehan: значи изхвърлих антифриза извадих 2-та маркуча на парното и в единия вход вкарах друг маркуч който вързах на чешмата,пуснах да тече вода през радиаторчето на парното около 10мин.(нямате представа колко мезерия изтече)също така промих и двигателя,а щях да забравя и раширителнея съд свалих и измих :dance: Налях нов антифриз,и чудо още преди 60-градуса духа ГОРЕЩО :bia::bia: и така вече 4-години ми е топло :D .Дано да съм бил полезен :bia: поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евентуално това може да се пробва. Да отбележа само, че ако някой не знае ВАГ групата дизелите имат и знак дори на разширителния съд, че се карат само с червен антифриз Г12.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...