Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, от една седмица съм собственик на Audi A4 1.8.

Колата е закупена с ГИ романо. Търсих из нета и тук също ръководство или техническа документация за устройството на редуктора.

Искам да сменя всички гуми, мембрани филтри и каквото се сменя, за да си е всичко както трябва.

Имам и няколко въпроса..

1. Как да разбера редуктора какъв е, къде да погледна по него за да видя номерата му.

2. По него не виждам някакви врътки, копчета и т.н. само две букси с кабели влизат в него, ако сам си сменя мембраните след това трябва ли някаква настройка на ГИ. (става въпрос за компютър кабели и т.н. електронни неща)

благодаря предварително на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако сам си сменя мембраните след това трябва ли някаква настройка на ГИ. (става въпрос за компютър кабели и т.н. електронни неща)

Мисля ,че по електрониката няма да пипаш нищо следователно няма нужда да ги настройваш :stupid:,но нека някой по компетентен колега да каже.

Редактирано от kuhak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш проблеми с ГИ-то не пипай нищо,проблема става като разбуташ добра работеща електроника или механизъм каквито и да са те.Филтъра разбира се може да си го смениш.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам никакви проблеми с работата нито с бензин нито с газ.

И на двете си "мърка" колата на обороти, а и разлика в еластичността на газ и на бензин също не усещам.

Искам да ги сменя защото не знам преди колко време са сменяни а и от редуктора просълзява малко антифриз.

Филтри и др. консумативи също ще сменя. Въпроса е по компютрите нещо трябва ли да се настройва.

Да си кажа честно на мен ми харесва как си работи и на газ и на бензин, и не ми се иска да се пипа по настройките на компютъра и т.н.

Ако може да се мине без това ще съм много доволен, въпроса не е в 20 лв., а да не я "развалят", дори и без да искат....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,

взех си ремонтен комплект с мембраните за редуктора, но никъде в нета не успях да намеря схема на самия редуктор за да си ги сменя сам.

Преди съм сменял мембраните на Lovato - вакумен изпарител и не е голяма философия, но там имах схема на устройството на изпарителя, а за този не мога да намеря нищо. От фирмата която ми доставиха ремонтния комплект ми казаха, че редуктора е само един вид.

Ако някой има схема или линк към нещо което може да даде яснота по въпроса ще съм му много благодарен ако го сподели.

Иначе ще ходи в сервиз, но мисля, че и аз мога да се справя не е кой знае каква философия, по - скоро не искам да пипат много хора по колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Желая успех в ремонта ...но просто забрави за каквито и да е схеми и информация за Романо !1000% след ремонта на редуктора ще трябва нова настройка на системата а там вече е голямия проблем за теб !Щом като работи НИЩО не ПИПАЙ !!!! За настройка и диагностика мога да помогна и с програми и с всичко :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Желая успех в ремонта ...но просто забрави за каквито и да е схеми и информация за Романо !1000% след ремонта на редуктора ще трябва нова настройка на системата а там вече е голямия проблем за теб !Щом като работи НИЩО не ПИПАЙ !!!! За настройка и диагностика мога да помогна и с програми и с всичко :zustimm:

Проблема е че просълзява антифриз от редуктора, и то на седмица около половин литър. Аз също не искам да пипам но няма как...

Та последно... :) трябва ли настройка след това или не...

Или ще сменя мембраните а след това ще разбера...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

написах 1000 % !!! Просто ще се измени и налягането и общата работа на редуктора !Лошо е че изпуска антифриз може и да се е изкривил !!! Въобще .... чака те приключение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

написах 1000 % !!! Просто ще се измени и налягането и общата работа на редуктора !Лошо е че изпуска антифриз може и да се е изкривил !!! Въобще .... чака те приключение

Благодаря ти много.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

написах 1000 % !!! Просто ще се измени и налягането и общата работа на редуктора !Лошо е че изпуска антифриз може и да се е изкривил !!! Въобще .... чака те приключение

Смених мембраните на редуктора. От сервиза ми казаха, че не се налага пипане по компютъра, щом работи добре. Обясниха ми го, че газовия инжекцион си взема данните от компютъра на колата, и управлението на редуктора е извън него, така че не се налагало да се пипа нищо по компютъра. И наистина след смяна на мембраните не усетих никаква разлика от преди. Така, че другия път сам ще ги правя.. :) :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених мембраните на редуктора. От сервиза ми казаха, че не се налага пипане по компютъра, щом работи добре. Обясниха ми го, че газовия инжекцион си взема данните от компютъра на колата, и управлението на редуктора е извън него, така че не се налагало да се пипа нищо по компютъра. И наистина след смяна на мембраните не усетих никаква разлика от преди. Така, че другия път сам ще ги правя.. :) :) :)

Някой те е подвел!!!Трябва да се види налягането!Може пък и случайно да си го уцелил! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой те е подвел!!!Трябва да се види налягането!Може пък и случайно да си го уцелил! :zustimm:

Поправете ме ако бъркам...

Нали има два кръга с налягания.

Единият е за високото налягане от бутилката а другият е с ниско, което отива към инжекторите.

Управлението колко газ да отива към инжекторите е от вакум. Нали така е устроен самия изпарител.

Сега интересната част е че при вакумните изпарители вакума се вземи директно от всмукателните колектори.

Докато при инжекциона този вакум би трябвало да се управлява от компютъра на колата.

Ето аз как го разбирам, ако настройките на компютъра са да "използва" ХХ налягане какво значение има каква е мембраната.

Дори и леко втвърдена би трябвало компютъра да регулира това налягане....

Съответно ако мембраните са много втвърдени и вакума няма достатъчно "сила" компютъра колкото и да се стреми да оправи налягането няма как да се случи това..

В този ред на мисли, смяната на мембраните с нови, и то по-меки не би трябвало да създава проблеми. Компютъра би трябвало да се справи с корекцията на налягането, дори с новите мембрани хипотетично би трябвало да му е "по-лесно", макар че това няма значение...

Поправете ме ако бъркам.

П.п. Колата си работи добре както преди, с новите мембрани и дори на празен ход няма претрисане.

Между другото "майстора" след като сглоби редуктора го закачи на компресор от едната страна а от другата на манометър и просто провери нещо, не е пипал повече нищо, просто го погледна и толкова. Аз обаче не разбрах къде го закачи, стори ми се че е на кръга за високото налягане от бутилката но не съм сигурен... Може и просто да е гледал да не "издиша" от някъде редуктора... знам ли..

Редактирано от Георги Киров
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми бъркаш.... добре е че "всичко" си работи но все пак си помисли как се формира налягане в една система .... няма значение каква е !Но както и да е ... пак казвам физичните истини са доказани многооооо назад във времето и това че нещо се случва не значи че е истина !Мога да кажа с уверенност че няма все още някой който е разбрал и знае как се разпространяват газовете ...кое как и къде влиза излиза стой и преминава .... смяната на един елемент в общата система неминуемо води до разлики и нова работа на системата няма как да не е така ! :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам човече, но теоретично ако имам една метална тръба, налягане в нея и клапан който изпуща налягането над 1 бар, дори и да сменя металната тръба с градински маркуч налягането в него няма да е над 1 бар защото клапана просто ще сработи.

Тогава къде е разликата в работата на системата. Както и да е.. :)

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Здравейте!Да не отварям нова тема за ГИ Романо ще пиша тук(дано колегата пуснал темата не се сърди)Та проблема е следния преди 10 на дни почна да ми изчезва парното в ниски обороти!Почнах да обезвъздушавам ,но нямат край мехурите.Помислих че е гарнитура понеже когато я слагах преди 4 г ГИ ми казаха ,ЧЕ НЯМА КАК този редуктор да вкара газ в охладителната с-ма!Нооо не се обезвъздушава и реших преди да сваля гавата на мотора да изключа ГИ(от копчето газ-бензин).След 3 дни каране на бензин всичко си е ок с парното и няма въздух(между другото след минаване на бензин я обезвъздуших сравнително бързо).Та въпроса ми може ли да вкарва газ в охладителната с-ма. ГИ е Романо на а4 в6 2.0 20V -131 к.с. слагана 2012 г. Изминат пробег на газ малко под 100.000км.Редуктора е с гръгла форма до 100Kw (немога да видя модела без да го сваля от колата и затова малко...)не квадратен. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Така да кажа какво се случи при мен,след драмата с парното. Парното го оправих с почистване само на радиаторчето на парното!По темата с изпарителя, смених мембраните( всики гумички, абе каквото имаше за сменяне)след това и маркучитите към редуктора двата. НЯМАМ проблем след това и не съм карал колата за донастройка на газаджия всичко си е по старому!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...