renco Публикувано 10 Март 2012 Доклад Share Публикувано 10 Март 2012 Здравейте имам следния проблем: Карам АУДИ а6 2.5 дизел 150к.с. колата я купих преди 4 години и имаше проблем с двикателя пушеше бял пушек. Отидох в един сервиз в Разград който не го препоръчвам на никой, там ми казаха първо да сменя турбина, смених я!!! Колата продължаваше да пуши и да изхвърля маслото през ауспуха. След което отидох отново при тях за рекламация и те ми казаха, че имам сцепено бутало на двигателя и при което ме убедиха,че ще ми излезе по изгодно да си купя нов двигател и аз го направих купих си втора употреба двигател от ауди а6 2.5 ТДИ на 60 000 км. ударена. Сложиха го и от тогава колата ми сутрин не пали трябва да въртя 1 мин и чак тогава пали. Вървеше добре без паленето сутрин до преди 1 година. Преди 1год. колата изгуби мощност не вървеше изобщо отидох при един който прави така,че дебитомера да се премахне от системата и колата наистина се съживи Но сега тази кола гори много и при рязко настъпване на педала пуши черен дим и то много... оставя направо облък след себе си и сутрин пак си въртя на сухо 1 мин и тогава пали. ПОМОГНЕТЕ МИ искам само да допълня че когато "изряскам" колата включва явно някакъв авариен режим или незнам какво е и вдига оборотите само до 2200 и когато я запаля на ново пак си тръгва до известно време докато я "изряскам" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 10 Март 2012 Доклад Share Публикувано 10 Март 2012 ......когато "изряскам" ...... време докато я "изряскам"Кефиш ме ЛОРЕНЦО.Дръж ни в течение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neddko2 Публикувано 10 Март 2012 Доклад Share Публикувано 10 Март 2012 Колега попринципно така както обясняваш проблема ти идва от авансатора на ГНП-то ако искаш ми звънни да ти обясня по точно 0893/578378,0879/363230 Недко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 10 Март 2012 Доклад Share Публикувано 10 Март 2012 колега и ти смени мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen76 Публикувано 10 Март 2012 Доклад Share Публикувано 10 Март 2012 поне си има още един за части Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beat Публикувано 10 Март 2012 Доклад Share Публикувано 10 Март 2012 Колега,предполагам става въпрос за V6 двигателя,но все пак доуточни се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
renco Публикувано 10 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2012 Колега,предполагам става въпрос за V6 двигателя,но все пак доуточни се!да колега V6!!! Аз мисля че по принцип редовия двигател 2.5 е 140к.с. аз за това съм оточнил 150к.с. от там би трябвало да се разбира, но все пак, ако съм в грешка моля да ме извините Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sss3 Публикувано 16 Март 2012 Доклад Share Публикувано 16 Март 2012 колега преди да смениш мотора провери ли филтъра на картерните газове? защото съм виждал сменени мотори заради него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diagnoza Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 има доста сервизи които разбират просто не си го намерил своя кои век сме та сами да се ровим в колите си.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване