Jump to content

Придърпване при подаване на газ на ниски обороти


Recommended Posts

Здравейте колеги,

Преди около месец си сложих газов инжекцион Lovato(пълен комплект) при много препоръчван майстор във Варна. От около седмица обаче започнах да забелязвам много дразнещ проблем. Газовата уредба е настроена да обръща на газ на 30 градуса.

В началото, колата започна да придърпва само докато е студена. Имам предвид от 30 до 90 градуса.

Въпросното прекъсване се получава при ниски обороти и най-вече на по-голяма скорост. Случвало ми се и на първа при потегляне на светофар, но по-рядко. Какво точно се получава - при шофиране на 2 или 3-та скорост на 1200-1400 оборота, като подам рязко газ и колата забива предницата (сякаш някой я запушва с нещо) и след това ускорява нормално.

От няколко дни, обаче този проблем започна да се проявява и когато е загряла колата. 2,3,4-та скорост при по-ниски обороти, като подам газ и придърпва.

Снощи се обадих на майстора, който ми слага уредбата, включи я към компютъра каза, че всичко е добре. Въпреки това по време на теста в продължение на 3-5 мин работа на празен ход, колата разклати оборотите и за около 5сек варираха около 650-1200об. След това забелязахме, че системата автоматично от около 3ms вдигна времената до около 4.8ms. Коригирахме всички времена с +4(първо с +5 и пак разклати оборотите и след това -1 и всичко се успокои) и всичко заспа. Попитах майстора дали това ще има връзка с придърпването, което се получава и той ми каза, че точно от това би трябвало да е.

След като тръгнах обаче да се прибирам и отново положението с придърпването беше същото.

Тази сутрин като идвах на работа отново в началото ми придърпа на няколко места, а после спря. Като влязох в поздемният гараж дори за кратко пак ми разклати обороти на празен ход.

Само да поясня - това придърпване още от самото начало не се получава постоянно. Може би в 70% от случаите.

По съвет на майстора смених свещи, но нямаха никакво отношение.

Колеги, къде да търся проблема? Може ли да е от калпава газ? (Последното зареждане беше от Лукойл)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Аз имах подобен проблем - моята тема. Оказа се, че газовата рейка се е позацапала. След подмяна на елементите й проблема изчезна. Според мен проблемът ти е в газовата рейка - неправилно подбрани дюзи, неправилно настроено разстояние на отваряне на газовите дюзи, или нещо от сорта.  Намери друг "майстор", който да погледне тези неща. 

Редактирано от cnr07
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен монтажа не е добре направен! Освен това колега газовия инжекцион Ловато няма температурен датчик! Това, че обръща на 30 градуса са митове :) Колата обръща на предварително зададено време (да кажем 5 мин. работа на бензин)! Не зная какво да те посъветвам, но според мен събери и друго компетентно мнение на друг майстор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това колега газовия инжекцион Ловато няма температурен датчик!

В инсталациата на Ловато си има кабели за свързване на температурен датчик и не е никакъв проблем да се сложи на изпарителя някакъв български.Правил съм го няколко пъти и си дава сравнително точни стойности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги температурен датчик, до колкото разбрах от майстора ми е наличен при мен. Изрично ми каза и ми показа в софтуера на Lovato че настройва температурата на 30 градуса и минимум 15 секунди след запалване на колата. Когато няма сигнал от определен сензор към компютъра на газовата полето е сиво и не можеш да избереш стойност. Реално, когато съм оставил на слънце колата цял ден и не е карана, като я запаля и обръща на газ почти веднага като изтекат тия 15сек. От това си правя заключението, че работи този датчик. Нормално сутрин ми обръща на газ на 2-3мин.

За сега занимавам моят майстор, защото все пак ми дава 1г. гаранция на монтаж и оборудване и не ми взема пари при тия кнсултации, но може би ще трябва да се допитам и до други майстори. От 2 дни карам колата по-кротко и не я натискам рязко и си върви без проблеми на газ. Дори и оборотите не ми е разлюлявала.

Колега cnr07, моята газова е слагана преди месец и половина и едва ли ще имам зацапвания, но явно цялата работа е от наместването на тия времена.

Другото, което се сещам е, че сигналът за оборотите на колата не е чист и ги мени много бързо от 600 до 900 и то непрекъснато. Чудя се дали и това няма значение, въпреки, че пак стигам до извода, че в началото колата не правеше така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...