strballer Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 (Редактирано) Здравейте!Вчера, малко преди да се прибера, турбото спря да надува както трябва. Нямаше никакви звуци или придърпване/забиване, просто почна да надува макс на 0.2, вместо на 1 бар (колата е с чип). Днес пробвах няколко неща - сложих оригиналния чип, въпреки че не вярвах да е от него - така се и оказа, пак същата работа. Смених клапан N75 с друг, който го имах преди това и съм сигурен, че работи - няма разлика. Всички маркучета около Н75 са здрави. Надух системата на 1 бар за да проверя дали изпуща от някъде - няма пропуски. Въпреки, че дебитомерът даваше перфектни стойности го свалих и го пръснах с контактен спрей - отново без резултат. Единственото, от което си мисля аз, че може да е, е уестгейтът. Пробвах на празен ход да подам пълна газ. До колкото си спомням преди мърдаше леко, а сега не мърда изобщо. Откачих маркучето от Н75 и му подадох налягане - мърда съвсем леко, някакви милиметри, и се чува съвсем леко щракане. Виждам от това видео, че трябва да мърда доста, а при мен както написах по горе е само милиметри : Не знам на какво налягане и трябва да го пробвам - надух го на работното пиково налягане - 1.1 бара.Според вас от него ли ще идва проблемът и как може да се реши? Става ли без да се сваля турбото? Правилно ли съм го пробвал (с правилното налягане)?И още нещо - пробвах също и на ръка да мръдна лостчето - не успях. С клещи успявам да го мръдна съвсем малко, дори не съм сигурен, че мърда. След като запалих колата след тези манипулации - вече нямах и 0.2 налягане, колата стана атмосферна - не вдига над положителните стойности (имам буустметър). Редактирано 26 Април 2013 от strballer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staikov Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 (Редактирано) Колега при мен лостчето се мърда спокойно на ръка около 2-3 см. Явно там е проблема. Редактирано 26 Април 2013 от staikov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vas4e Публикувано 27 Април 2013 Доклад Share Публикувано 27 Април 2013 Колеги, ще използвам темата, аз пак имам проблем и не мога да го разре6а много време. На мен ми отваря, много рано геита и в високите е тромава.До сега са сменени дросел,дебитомер и ламбда.Незнам какво може да е.Колега при теб се е с4упила пружината,сменяи тоя клапан и си готов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 27 Април 2013 Доклад Share Публикувано 27 Април 2013 С клещи успявам да го мръдна съвсем малко, дори не съм сигурен, че мърда. След като запалих колата след тези манипулации - вече нямах и 0.2 налягане, колата стана атмосферна - не вдига над положителните стойности (имам буустметър). Актуатора при 0.37бар трябва да е отворил на 4мм.Щом лоста не мърда при 1,1 бар вероятно е блокирала оста в турбинното тяло.Ако е счупена пружината ще се движи много лесно.Като си напъвал лостчето да пробваш дали се движи,сигурно си го отворил още и затова няма и 0,2 бар вече.Пробвай да напънеш лостчето и да го върнеш в посока към клапана колкото може.Ако се вдигне налягането ,значи наистина е блокирало яко,а турбото си е здраво.Предполагам ,че проблема е в т.1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 27 Април 2013 Доклад Share Публикувано 27 Април 2013 С чипсове за 80 лв монтирани в мазата, нещата са такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strballer Публикувано 28 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2013 Благодаря ви за отговорите. martinich изказването ти изобщо не е на място, както виждаш, проблемът е механичен и няма нищо общо с чипа, не виждам и как по точно ще стане от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 28 Април 2013 Доклад Share Публикувано 28 Април 2013 (Редактирано) Почни да сменяш, дебитомер, дросел клапа, ламда сонда, турбина, бензинова помпа Н75, блоуоф, катализатор, компютър, маркучи, кулер, свещи, бобини,картерна вентилация и нещата ще се оправят, гарантирано. А можеше да отидеш при мапер с дино и след няколко часа тестове да се види кое от горните неща е било в края на дните си, но струва скъпо, цели 400-500 лв. Редактирано 28 Април 2013 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strballer Публикувано 28 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2013 (Редактирано) Осъзнаваш ли, че коментарите ти изобщо не са свързани с темата? Някъде да съм написал, че не върви добре колата заради чипа? Проблемът е, че турбото изобщо не се развърта, преди това си работеше без никакви проблеми с "гаражния" ми чип. Вече разбрах и каква е причината - wastegate-а. Щом искаш отивай ти на мапер, аз за мен съм си преценил какво да правя. Не съм искал мнението ти за чипа.. <_</> Редактирано 28 Април 2013 от strballer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts